10 - Spider-Man No More! - doktor Connors | Opis przejścia
Aktualizacja:
10 - Spider-Man No More!

Gdy znajdziesz się w laboratorium, czołgaj się cały czas prosto, aż do wyjścia z kanału wentylacyjnego. Zobaczysz tam krótką cut-scenkę.

Po jej obejrzeniu wyjdź z pomieszczenia i po cichu wyeliminuj wszystkie znajdujące się na górze roboty.

Twoimi kolejnymi celami będą wieżyczki oraz maszyny stojące na dole.

Chronią one czterech generatorów, które musisz zniszczyć.

Jak ostatni z nich przestanie działać, otwarte zostaną drzwi prowadzące na linię produkcyjną.

Udaj się tam i przejdź na drugi koniec, blokując gorącą parę przy pomocy pajęczyny.

Na samym końcu zostaniesz zaatakowany przez dużą grupę robotów. Zanim je zaatakujesz, jak najszybciej ostrzelaj pajęczyną przejścia, z których wychodzą.

Gdy ostatnie z nich zostanie zablokowane, nadjedzie platforma z kolejną porcją przeciwników.

Staraj się strzelać w droidy pajęczyną oraz atakować Web Rushem ze ścian. Najlepszym rodzajem ataku jest rzut robotem (przytrzymaj B). Skorzystaj również z leżących w okolicy przedmiotów.

Po oczyszczeniu terenu, zatrzymaj turbinę na platformie i przejdź na drugą stronę.

Znajdziesz tam wysoki szyb, którym musisz zejść w dół.

Na dnie umieszczono otwór wentylacyjny. Wejdź do niego, przejdź na koniec, a następnie wysłuchaj rozmowy dwóch naukowców.

Idąc dalej dotrzesz do tunelu z obłokami pary. Musisz ich unikać, gdyż zadają duże obrażenia. Szybko przebiegaj na drugą stronę, jak tylko znikną.

Kolejne tunele zaprowadzą cie do celi doktora Connorsa.

Aby go uwolnić, oplątaj pajęczyną nadchodzące roboty, a następnie rzuć je w pobliskie generatory pola (przytrzymaj B i wskaż gałką kierunek rzutu).

Gdy zostaną zniszczone, rozpocznie się dłuższa cut-scenka.

Po niej czeka cie krótkie starcie z wielkim robotem. Na razie nie masz z nim szans, wiec poczekaj, aż cię pokona i wylądujesz w pomieszczeniu z droidami.

Maszyny nie będą na ciebie reagować, dopóki nie wejdziesz w ich czerwone lasery.

Omijając wiązki dojdź do schodów, które zaprowadzą cie do dużej hali.

Z prawej strony znajdziesz swój telefon oraz urządzenie do strzelania pajęczyną.

Podnieś je, a następnie podejdź do dwóch dźwigni umieszczonych po bokach wielkiej bramy.

Wciskając Y, pociągniesz za nie i odblokujesz przejście.
0
- Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry
- Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry
- Opis przejścia
- 01 - Oscorp Is Your Friend | Opis przejścia
- 02 - Escape Impossible | Opis przejścia
- 03 - In the Shadow of Evils Past - archiwa Oscorps | Opis przejścia
- 03 - In the Shadow of Evils Past - tablet Connorsa | Opis przejścia
- 04 - The Thrill of the Hunt - kanały | Opis przejścia
- 04 - The Thrill of the Hunt - zmutowana bestia | Opis przejścia
- 05 - To Smash the Spider | Opis przejścia
- 06 - Smythe Strikes Back - komputery i roboty | Opis przejścia
- 06 - Smythe Strikes Back - lasery i promienie | Opis przejścia
- 07 - Spidey to the Rescue - generatory | Opis przejścia
- 07 - Spidey to the Rescue - człowiek-skorpion | Opis przejścia
- 08 - Outbreaks and Breakouts | Opis przejścia
- 09 - The Spider-Slayer | Opis przejścia
- 10 - Spider-Man No More! - doktor Connors | Opis przejścia
- 10 - Spider-Man No More! - reaktor | Opis przejścia
- 11 - If This Be My Destiny | Opis przejścia
- 12 - Where Crawls the Lizard? | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
