10 - Spider-Man No More! - reaktor | Opis przejścia
Aktualizacja:

Biegnij dalej cały czas prosto, przeskakując nad przepaściami i blokując wydobywającą się z rur parę. Musisz być szybki, żeby nie dogoniły cię roboty.

W pewnym momencie dotrzesz do miejsca, gdzie chodzik się urwie. Odwróć się wtedy w lewo i użyj pajęczyny na stojącym w dole pojeździe.

Przyciągniesz w ten sposób platformę, dzięki której będziesz mógł przeskoczyć na drugą stronę.

Dalej udaj się w lewo. Na końcu znajdziesz kolejną przepaść, którą przejdź z pomocą ruchomej platformy.

Biegnąc dalej przed siebie, dotrzesz do miejsca gdzie zaatakują cię droidy. Zablokuj je szybko pajęczyną, a następnie wejdź do pobliskiego korytarza. Drzwi zamkną się za tobą i będziesz na jakiś czas bezpieczny.

Dalsza droga prowadzi przez czerwone lasery oraz reagujące na nie wieżyczki wartownicze.

Biegnąc prosto blokuj działka pajęczyną i co jakiś czas chowaj się w bocznych pomieszczeniach.

Twoim celem jest wypełniony skrzyniami magazyn. Skacząc po ładunkach i unikając laserów wdrap się na samą górę.

Dotrzesz w ten sposób do pomieszczenia z dużym reaktorem.

Na samym początku użyj stojącego niedaleko komputera, a następnie zejdź na dół i wejdź po schodach z drugiej strony.

Znajdziesz tam panel, przy pomocy którego przesuniesz reaktor na bok.

Skieruj się potem z powrotem do wyjścia, używając po drodze drugiego panelu (tym razem maszyna zjedzie w dół).

Jak po raz drugi użyjesz komputera, reaktor zniszczy ścianę, odblokowując nowe przejście.

Przejdź na drugą stronę, a następnie skieruj się do dużej zbitej szyby.

Wskocz do pomieszczenia za nią i wyjdź na korytarza.

Dalsza droga prowadzi w prawo. Unieszkodliwiając pajęczyną wieżyczki wartownicze, dotrzesz do magazynu ze skrzyniami.

Wskocz po nich na górę unikając laserów i zatrzymaj kręcącą się niedaleko turbinę.

Za nią skręć w prawo, unikając kolejnego wiatraka.

Trafisz w ten sposób na chodnik z żółtą barierką. Biegnij nim cały czas prosto (nie zatrzymuj się!), skręcając za schodami w lewo.

Gdy fragment konstrukcji zostanie zniszczony, ruszaj dalej po czerwonej rurze.

W pewnym momencie kamera zostanie obrócona, a obok ciebie spadnie potężne ramię robota. Kieruj się wtedy cały czas w stronę ekranu telewizora.

Wydostaniesz się w ten sposób na zewnątrz i zobaczysz wywołany przez maszyny kataklizm.

Twoim celem są kanały, gdzie czeka na ciebie profesor. Lokalizacja laboratorium zostanie zaznaczona na mapie.
0
- Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry
- Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry
- Opis przejścia
- 01 - Oscorp Is Your Friend | Opis przejścia
- 02 - Escape Impossible | Opis przejścia
- 03 - In the Shadow of Evils Past - archiwa Oscorps | Opis przejścia
- 03 - In the Shadow of Evils Past - tablet Connorsa | Opis przejścia
- 04 - The Thrill of the Hunt - kanały | Opis przejścia
- 04 - The Thrill of the Hunt - zmutowana bestia | Opis przejścia
- 05 - To Smash the Spider | Opis przejścia
- 06 - Smythe Strikes Back - komputery i roboty | Opis przejścia
- 06 - Smythe Strikes Back - lasery i promienie | Opis przejścia
- 07 - Spidey to the Rescue - generatory | Opis przejścia
- 07 - Spidey to the Rescue - człowiek-skorpion | Opis przejścia
- 08 - Outbreaks and Breakouts | Opis przejścia
- 09 - The Spider-Slayer | Opis przejścia
- 10 - Spider-Man No More! - doktor Connors | Opis przejścia
- 10 - Spider-Man No More! - reaktor | Opis przejścia
- 11 - If This Be My Destiny | Opis przejścia
- 12 - Where Crawls the Lizard? | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
