04 - The Thrill of the Hunt - kanały | Opis przejścia
Aktualizacja:
04 - The Thrill of the Hunt

Zaraz po opuszczeniu mieszkania będziesz mógł wykonać dodatkowe zadanie polegające na przetransportowaniu zbiegłego szaleńca do pobliskiego komisariatu. Otrzymasz również zlecenie od dziennikarki, która zaznaczy na twojej mapie sekretne laboratorium. Oba zadanie możesz wykonać w wolnej chwili.

Aby kontynuować główną misję, udaj się do zaznaczonego gwiazdą wejścia do kanałów i wciśnij Y.

Gdy znajdziesz się w środku, idź cały czas prosto, aż do większego uskoku. Z prawej strony zobaczysz pokrętło, na którym musisz użyć Web Rusha.

Po krótkiej cut-scence potwórz ten ruch, a następnie wciskając RB, przedostań się na drugą stronę i przejść szybko pod otwartymi na kilka sekund wrotami.

Kawałek dalej natkniesz się na dużą kałuże kwasu.

Przeskocz nad nią i stań na środku kolejnego pomieszczenia. Wciskając Y stworzysz wielką pajęczynę.

Musisz teraz obracać kamerę, kierując ją na kolejne tunele. Gdy pad zacznie drżeć, będzie to wskazywało na właściwy korytarz (numer 44).

Wejdź do niego, a następnie pokonaj czekającego tam na ciebie wroga.

Gdy walka dobiegnie końca, będziesz mógł wrócić z powrotem na środek kanału i ponownie skorzystać z pajęczyny.

Tym razem instynkt zaprowadzi cię do korytarza z numerem 47.

Pobiegnij na sam jego koniec, a następnie przejdź przez dziurę w ścianie.

Po drugiej stronie czekają na ciebie kolejni przeciwnicy.

Gdy wszyscy będą leżeć nieprzytomni na ziemi, skręć w prawo i zeskocz w dół do kanału.

Wyskoczywszy z drugiej strony, znowu znajdziesz się w centralnym pomieszczeniu.

Tym razem pajęczyna wskaże korytarz nr. 43.

Za ścianą z prawej zaatakuje cię trójka mutantów. Pokonaj ich i przeskocz kolejny mur.

Nad tobą czeka prawdziwa armia bestii, więc postaraj się, żeby cię nie zauważyli.

Na początku chwyć się ściany po lewej, a następnie szybko przeleć na drugą stronę pomieszczenia.

Będzie tam prawdopodobnie jeden przeciwnik, którego możesz się po cichu pozbyć.

Dalsza droga prowadzi przez dziurę w pobliskiej kracie.

Idąc prosto dojdziesz do miejsca, gdzie Spider-Man skontaktuje się z dziennikarką. Zrób dla niej zdjęcie stojących niedaleko beczek (pamiętaj o zbliżeniu), a następnie zeskocz w dół.

Kawałek dalej zobaczysz podtopiony tunel. Przy pomocy RB przekręć pokrętło z prawej, a następnie jak najszybciej przedostań się na drugą stronę.

Drzwi otworzą się tylko na kilka sekund wiec pamiętaj o korzystaniu z Web Rusha. Najpierw wskocz na rurę z lewej, potem z prawej, a stamtąd skocz na sam koniec.

Gdy wylądujesz, skorzystaj z pobliskiego kanału wentylacyjnego.
0
- Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry
- Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry
- Opis przejścia
- 01 - Oscorp Is Your Friend | Opis przejścia
- 02 - Escape Impossible | Opis przejścia
- 03 - In the Shadow of Evils Past - archiwa Oscorps | Opis przejścia
- 03 - In the Shadow of Evils Past - tablet Connorsa | Opis przejścia
- 04 - The Thrill of the Hunt - kanały | Opis przejścia
- 04 - The Thrill of the Hunt - zmutowana bestia | Opis przejścia
- 05 - To Smash the Spider | Opis przejścia
- 06 - Smythe Strikes Back - komputery i roboty | Opis przejścia
- 06 - Smythe Strikes Back - lasery i promienie | Opis przejścia
- 07 - Spidey to the Rescue - generatory | Opis przejścia
- 07 - Spidey to the Rescue - człowiek-skorpion | Opis przejścia
- 08 - Outbreaks and Breakouts | Opis przejścia
- 09 - The Spider-Slayer | Opis przejścia
- 10 - Spider-Man No More! - doktor Connors | Opis przejścia
- 10 - Spider-Man No More! - reaktor | Opis przejścia
- 11 - If This Be My Destiny | Opis przejścia
- 12 - Where Crawls the Lizard? | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
