Wyzwolenie | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy
Aktualizacja:
Wyzwolenie
Mając już wszystkie potrzebne ci informacje oraz klucz do kanałów jesteś gotów włamać się do miejscowego garnizonu w celu uwolnienia Informatora Morgana. Podobno twoi towarzysze w tym czasie odwrócą uwagę części żołnierzy.

Ruszaj do Slumsów i tam zacznij rozmowę z kapitanem Czarnych Strażników(1). Nieważne, co mu powiesz nagły pożar odwróci ich uwagę.
Wejdź głównym wejściem, a będąc na początku lokacji(2) ruszaj na drugi koniec holu. Otwórz drzwi po lewej i po zabiciu czających się tam magów zabierz klucz(3), który leży na ziemi obok magicznego kowadła. Wyjdź na hol i okaże się że na korytarzu aż roi się od przeciwników. Najlepiej wejść w róg lub miedzy ścianę i filar, ponieważ tym sposobem będą atakowali cię tylko z dwóch stron, a nie z trzech. Pamiętaj by najpierw zdejmować magów, bo ci są silniejsi od samych strażników, ale też mniej wytrzymali.
Po pokonaniu ich wejdź do pokoju naprzeciwko pomieszczenia, z którego wyszedłeś i po chwili pojawią się kolejne drzwi(4). Za pomocą klucza dasz radę je otworzyć i niedaleko będziesz miał zejście na 1 poziom.

Na tym poziomie(5) na pierwszym rozdrożu skręć w lewo i na końcu korytarza pociągnij za dźwignię(6), która otwiera kraty niedaleko. Dodatkowo możesz od razu otworzyć kraty do kanałów(12), dla późniejszej ucieczki.
Wróć się teraz i wybierz prawą odnogę idąc przez otwarte kraty(7). Idź cały czas prosto i gdy będziesz miał pokój z dwoma korytarzami skręć w ten po lewej. Po otworzeniu drzwi powinieneś mieć walkę z bossem minotaurów(8). Najlepiej atakuj go na dystans, ponieważ jego ciosy są dosyć silne.
Po jego pokonaniu, otrzymasz klucz, który możesz użyć w jego pomieszczeniu(9), a następnie użyj dźwigni koło samych krat(10). Dodatkowo, na jego biurku możesz znaleźć Okruch ciemności (przydatny przy zadaniu: "Kuźnia bohaterów").
Po przejściu tylu drzwi czekają cię jeszcze ostatnie kraty, które może wyważyć tylko postać z dużą mocą. Po zniszczeniu porozmawiaj z Falagarem(11), a on zajmie miejsce twojego towarzysza. Ucieknij do kanałów(12), a tam zaczniesz rozmowę o przekrętach i polityce. Po rozmowie zostanie ci tylko zaraportowanie o sytuacji Morganowi.
0
- Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
- Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
- Akt III - Karthal
- Mapa i Questy | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy
- Informator Morgana | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy
- Wielka Ucieczka | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy
- Klucze do Kanałów | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy
- Bracia w Zbrodni | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy
- Wyzwolenie | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy
- Dunstan | Akt III - Karthal | Might & Magic X Legacy
- Akt III - Karthal
- Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Sayeer Legionista
NAPRAWA SAVE
wejść do folderu z save (nie pamiętam ścieżki dostępu) i usunąć zepsute save - łatwo je rozpoznać po wadze 1 kb. Po usunięciu wadliwych save inne save powinny się wczytywać bez problemu.
zanonimizowany989259 Junior
nic nie pomaga :/ nie robiłem zapisów z polskimi znakami
skasowanie plików poza save001 z folderu Orbit-RLD też nie pomogło, cały czas to samo "unlock content title"
ja pierdziele, co za chałą !! to jest po prostu kpina :/ jutro ide i oddaje tą grę w pizdziec
zanonimizowany989259 Junior
działą, nie zauważyłem że to akurat save001 byl uszkodzony
dziękuję wam bardzo za pomoc
vito74m Konsul
VITAM- mam oryginal tej gry.
1. nie ma błędu z dialogiem LEVa - normalnie bez poprawek pliku z dialogiem mozna polecieć.
2. gwardzista z mostu wraz z wozem znika kiedy trzeba.
Co oznacza, ze panowie którzy wam krakowali grę celowo zablokowali dostęp do aktu 2 :D
To by bylo na tyle.
davis Legend
Pomóżcie w stworzeniu drużyny.
Czy są jakieś całkowicie zbędne umiejętności, które w ogóle się nie przydają?
Jaka jest optymalna konfiguracja członków drużyny?
Lubię grę bez stresu więc jeśli istnieje jakiś "gotowiec" solidnej drużyny to chętnie poznam.
ps. lubię się skradać, wszędzie włazić i "lizać ściany" w poszukiwaniu skarbów.
zanonimizowany1119640 Junior
Witam
Bardzo proszę o pomoc !
Jak kolega wyżej nie mam zadania informator morgana, niestety nie doczytałem się jak to naprawić, a bez tego nie
mogę wejść do Karthalu i wątek główny się zatrzymał. Jak to naprawić ?
Mam tak samo jak kolega wyżej, nie było informatorki i nie ma dalej przejścia, bo jest zablokowane coś ala fontanną.
Proszę pomóżcie ! :(
davis Legend
Żeby dostać ten quest trzeba zrobić kilka wcześniejszych dla Morgana.
Zobacz sobie w solucji http://www.mightandmagicx.acidcave.net/zadania_-_poradnik.html
zanonimizowany1119640 Junior
Patrzyłem już ten poradnik i niestety mam już wszystko zrobione oprócz zadań w Karthalu ;/
Sam podejrzewam, że to może być przez mój błąd, bo kiedy odnosiłem wcześniej zadanie Morganowi to dałem esc i wyszedłem z dialogu żeby nie dostać expa, bo chciałem założyć nową relikwie żeby ona też dostała doświadczenie.
A teraz nie mam tego zadania w ogóle i w opcjach dialogowych mam tylko mistrz miecza i plotki ;/
Macie może jakiś pomysł żeby to naprawić ?
Artgor2 Legionista
Utknęłam na pierwszym półwyspie i nie mogę przejść na drugą stroną rzeki przy latarni. Nie mam jakiegoś błogosławieństwa. Pliss help !!!
Artgor2 Legionista
jak można zdobyć błogosławieństwo Ylatha proszę pomocy !!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
