
Ekspert: Magia Ciemności
Mistrz: Magia Światła.
Zleceniodawca Zadań: "Zakazana Saga"
Mistrz: Maczuga
Ekspert Magii: Wody, Powietrza, Pierwotnej
Mistrz(w grze jest błąd): Średnia Zbroja
Zleceniodawca Zadań: "Promocja na Lorda Run"
Mistrz: Broń Dwuręczna
Mapa i Questy | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy
Aktualizacja:
Mapa i Questy
Uszy i Oczy Morgana

Quest będzie dostępny zaraz po wykonaniu "Wyboista droga do Portmeyron". Zleca go gubernator Jon Morgan i prosi cię byś dowiedział się, kto stoi za atakiem na zamek.
Wystarczy odnaleźć Kilburna, który ukrywa się w lesie (w lewitującej w wieży), aby zadanie zostało zaliczone. Dokładną lokalizacje możesz zobaczyć na mapie zadania "Polowanie na Montbarta".
Poszukiwania Kilburna
Jon Morgan chce poznać tożsamość przywódcy rozbójników by potem móc zniszczyć ich wszystkich. Jedynym, który może rozpoznać to pismo jest Lord Kilburn.
Znajduje on się w lesie, na zachód od Morskiej Ostoi, w lewitującej wieży. Podczas rozmowy zostanie także wzięte nowe zadanie o nazwie "Polowanie na Montbarta".
Piracki Rozejm
Jon Morgan zleca ci udanie się do Króla Piratów i przekazanie mu ważnego listu propagującego rozejm. Odbiorca znajduje się w twierdzy, która nazywana jest "Granią".
By tam dotrzeć musisz iść cały czas na zachód od Morskiej Ostoi, aż dojdziesz na Spustoszone Równiny. W okolicach morza znajdziesz fort zamieszkały przez orków.
Musisz wejść do budynku na samym szczycie i poczekać aż przywódca skończy czytać. Bez większych problemów zgodzi się na rozejm i będziesz wolny.
Niezbadany Półwysep

Kilburn poprosi cię o odpowiedź na kilka pytań dotyczących miejscowego terenu. Odpowiedziami są(wielkość liter nie ma znaczenia):
1.Tirya / Tirya bay
2.Navea / Navea
3.Oko / The Eye
4.Menthil / Menthil
5.Irisus / Irisus
6.Malyn / Malyn
7.Cienista Knieja / shadow woods
8.Dżungla Wyslin / wyslin jungle
Dzięki tym odpowiedziom staniesz się właścicielem relikwii, którą jest tarcza.
Upadła Gwiazda
Irnel ze sklepu Srebrne Ostrza dowiedziała się, że w pobliżu spadł meteoryt zawierający w sobie Gwiezdne srebro. Prosi cię o przyniesienie go do niej, a wykuje najdoskonalszy miecz.

Okazuje się, że wcale nie jest to w pobliżu, a na Spustoszonych Ziemiach pełnych Orków i Goblinów. Wychodząc z miasta skieruj się na poludniowy zachód, a po pewnym czasie krajobraz zmieni się na lekko pustynny. Na południu tego obszaru powinieneś szukać meteorytu. Jest to duża, czerwono czarna kula, której możesz użyć. Jak widać na screenie w pobliżu jest obelisk, możesz tego użyć do punktu odniesienia.
Gdy otrzymasz już kawałek metalu wróć do elfki, a ta wykuje ci z tego surowca przedmiot. Jedyne, co musisz zrobić to poczekać tydzień. Quest się sam zaktualizuje, gdy nadejdzie odpowiednia pora.
Uciekające Horyzonty
Astronom Edwin prosi cię byś eskortował go do starej, imperialnej strażnicy. Zajmie on miejsce przeznaczone na towarzysza i będziesz mógł ruszać.

Musisz udać się daleko na północny zachód. Wiedz że do wykonania zadania potrzebne będzie ci błogosławieństwo od boga żywiołu powietrza (patrz zadanie "Kuźnia Bohaterów"). Gdy będziesz je posiadał idź cały czas na zachód od Morskiej Ostoi. Staraj się dostać do Dżungli która leży nad twierdzą Grań.

Gdy będziesz na miejscu szukaj teleportu. Ten przeniesie cię w górę i na południu dróżki znajdziesz białą wieżę a Edwin zacznie rozmowę, po czym cię opuści.
Wielki Mistrz Magii Wody
Kei, stojąca w Grani będzie chętna cię nauczyć Arcymistrzostwa w magii wody jeśli przejdziesz sto kroków po wodzie. Najłatwiej to zrobić w samej grani, ponieważ jest tam duży kawałek wody. Wystarczy chodzić kilka razy tą wodna ścieżką, a misja zostanie zaliczona, a ty będziesz mógł się wyszkolić w Magii Wody.
Wymagane jest do tego błogosławieństwo Boga Wody z zadania "Kuźnia Bohaterów".
Wielki Mistrz łucznictwa
Yumiko, sławna łuczniczka, która stoi na Spustoszonych Ziemiach prosi cię abyś odszukał jej łuk, a wtedy będzie chętna nauczyć cię Arcymistrzostwa w posługiwaniu się łukiem.

Okazuje się, że łuk ukradła królowa Syren i zaszyła się w "Skale Czaszki". Lokalizacja jest dostępna w rozdziale "Miecz Łowcy Nagród". Sama syrena jest na drugim Poziomie kompleksu: "Hasło: Miecznik/Swordfish". Walka z nią przejdzie bez przeszkód, jeśli tylko będziesz miał zaklęcie chroniące przed paraliżem.
Gdy ją pokonasz to otrzymasz łuk, który będziesz mógł zwrócić właścicielce.
Wielki Mistrz Wojny
Sandor, zamieszkujący Spustoszone Ziemie może nauczyć cię Arcymistrzostwa w Sztuce Wojennej o ile przejdziesz jego test. Najlepiej rzuć sobie wszystkie zaklęcia wzmacniające przed rozmową.
Kiedy się zgodzisz na test zostaniesz wyrzucony na zewnątrz i zaatakuje cię pierwsza fala potworów złożona z Goblinów i Łupiezców. Na 20 poziomie nie powinieneś mieć z nimi problemów. Drugą falą są kroczący w Snach i Wojownicy jaguara. Ci są silniejsi, ale jedyne, czego musisz się obawiać to Regeneracji kroczących. Najlepiej byś miał coś, co im to blokuje.
Trzecia fala jest najgorsza, ponieważ staniesz oko w oko z dwoma cyklopami. Oczywiście najlepsze obrażenia wyciąga tutaj włócznia, a najlepszą obronę sprawuje Regeneracja. Po pokonaniu tych potworności wróć do namiotu, a ten będzie chciał cię uczyć.
Wielki Mistrz Dyscypliny Mistycznej

Mizuki, która przebywa i medytuje na Spustoszonych Ziemiach może was uczyć. Jednakże prosi was o poczekanie jednego dnia. Żeby do niej podejść wymagane jest błogosławieństwo boga wody.
Najlepiej użyć odpoczynku kilka razy przy niej i znów pomówić z nią. Gdy znów z nią porozmawiasz poprosi cię o tydzień.
Wróć do Grani i prześpij się tydzień. Wystarczy cały czas klikać 1 na klawiaturze.
Gdy do niej wrócisz po tygodniu ta każe ci czekać jeszcze miesiąc! Teraz twój wybór czy chce ci się tyle klikać czy kiedy będzie to będzie. Mimo wszystko jak wrócisz do niej po miesiącu to dostaniesz doświadczenie i wreszcie zgodzi się cię nauczać na poziomie Arcymistrza.
Tajemnica Obelisków
Zadanie polega na znalezieniu wszystkich, rozsianych po świecie Obelisków. Quest aktywuje się poprzez znalezienie pierwszego z nich.
Koordynaty skarbu: 129,53. - Nie znajdziesz skarbu bez odnalezienia wszystkich 7 obelisków.
Całość zadania opisana jest w rozdziale "Tajemnica Obelisków".
Klątwa
W forcie grani możesz usłyszeć, że kapitan jest bardzo chory i tylko Nekromanta, który szkolił się w leczeniu klątw może go uratować przed śmiercią. Ciele prosi cię byś udał się do Karthalu i odnalazł tam Kaspara, który może uleczyć Władcę Piratów.
Najlepiej zrobić to zadanie po tym jak wykona się "Informator Morgana", gdyż wtedy wrota miasta zostaną otwarte.
Całość zadania opisana jest w rozdziale "Klątwa".
Kłopoty z Żywiołami
Jon Morgan prosi cię byś sprawdził, co się stało w Kuźni Żywiołów. Podobno elfy, które tam zauważono zaczęły strzelać do zwiadowców. Zabierze cię tam jeździec gryfów Lev, który stoi na dachu zamku, na 3 piętrze.
Całość zadania opisana jest w rozdziale "Kłopoty z Żywiołami".
Kuźnia Bohaterów

Po walce z wielkim Władcą Ziemi w kuźni Żywiołów ten wyjaśni ci znaczenie tego miejsca. Okazuje się, że możesz otrzymać tutaj błogosławieństwa różnych bóstw. Jednakże by tego dokonać musisz znaleźć Okruchy żywiołów pasujące do barier. Gdy to zrobisz czeka cię jeszcze test.
Całość zadania opisana jest w rozdziale "Kuźnia Bohaterów".
Haart ma swoje powody
Rycerz Heame z Morskiej Ostoi opowie ci, że Lord imieniem Haart ukrywa jakąś mroczną tajemnicę. On sam nie wie co to jest i prosi cię byś śledził tego człowieka gdy ten nocą będzie opuszczał swój dom. Zgadzasz się na to i ruszasz w stronę domu Haarta.
Całość zadania opisana jest w rozdziale "Haart ma swoje powody".
Polowanie na Montbarda

Lord Kilburn rozpoznał pismo, które mu dostarczyłeś i rzekł że z cała pewnością należy ono do Montbarda. Po dłuższych przemyśleniach wpadliście na pomysł, że ten może nie ukrywa się w lesie, a pod nim.
Nie myśląc dłużej postanawiasz wyruszyć na poszukiwanie Zaginionego Miasta, w którym rzekomo ma się ukrywać przywódca Rozbójników.
Całość zadania opisana jest w rozdziale "Polowanie na Montbarda".
Zakazna Saga
Podczas wizyty w Morskiej Ostoi pastor Umberto prosi cię byś odnalazł wszystkie dziewięć heretyckich książek, które Inkwizycja chce spalić. Książki te są rozrzucone po całym świecie, a skompletować je możesz dopiero w akcie 4.
Całość zadania opisana jest w rozdziale "Zakazana Saga".
0
- Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
- Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
- Akt II - Morska Ostoja
- Mapa i Questy | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy
- Mapa Grani | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy
- Kłopoty z Żywiołami | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy
- Kuźnia Bohaterów | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy
- Haart ma swoje powody | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy
- Polowanie na Montbarda | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy
- Tajemnica Obelisków | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy
- Klątwa | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy
- Zakazana Saga | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy
- Akt II - Morska Ostoja
- Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1119640 Junior
Witam
Bardzo proszę o pomoc !
Jak kolega wyżej nie mam zadania informator morgana, niestety nie doczytałem się jak to naprawić, a bez tego nie
mogę wejść do Karthalu i wątek główny się zatrzymał. Jak to naprawić ?
Mam tak samo jak kolega wyżej, nie było informatorki i nie ma dalej przejścia, bo jest zablokowane coś ala fontanną.
Proszę pomóżcie ! :(
davis Legend

Żeby dostać ten quest trzeba zrobić kilka wcześniejszych dla Morgana.
Zobacz sobie w solucji http://www.mightandmagicx.acidcave.net/zadania_-_poradnik.html
zanonimizowany1119640 Junior
Patrzyłem już ten poradnik i niestety mam już wszystko zrobione oprócz zadań w Karthalu ;/
Sam podejrzewam, że to może być przez mój błąd, bo kiedy odnosiłem wcześniej zadanie Morganowi to dałem esc i wyszedłem z dialogu żeby nie dostać expa, bo chciałem założyć nową relikwie żeby ona też dostała doświadczenie.
A teraz nie mam tego zadania w ogóle i w opcjach dialogowych mam tylko mistrz miecza i plotki ;/
Macie może jakiś pomysł żeby to naprawić ?
Artgor2 Legionista
Utknęłam na pierwszym półwyspie i nie mogę przejść na drugą stroną rzeki przy latarni. Nie mam jakiegoś błogosławieństwa. Pliss help !!!
Artgor2 Legionista
jak można zdobyć błogosławieństwo Ylatha proszę pomocy !!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.