Might & Magic X Legacy: Ciemność w Latarni Morskiej
Aktualizacja:
Ciemność w Latarni Morskiej

By odblokować to zadanie należy mieć ukończone zadanie z pająkami. (zaleca się zrobić wcześniej zadanie "Rozbójnicy" dla wyższego levelu.) Zaczynasz go udając się do szeryfa w garnizonie(1). Ten poprosi cię o zbadanie, co się dzieje w latarni morskiej, która ostatnio zgasła. By tam się dostać musisz wyjść z bramy główna bramą(2).
Udaj się poza mury(3) i skieruj się w prawo i idź cały czas przy morzu. Niedługo potem zobaczysz przed sobą twój cel podróży(4). Zabij tych, którzy torują ci drogę do celu i wejdź do środka. Tam będziesz musiał przejść przez pierwsze piętro(5).

Należy wspomnieć, że twoimi przeciwnikami będą Coral Queen, które atakują na dystans, oraz Kenshin, którzy walczą z dystansu. Należy szczególnie uważać na tych drugich, bo ci jednym atakiem mogą walnąć jednego bohatera nawet pięć razy!
Na nich należy stosować taktykę taką, że twój mag posłuży się zaklęciem "Gust of Wind", który będzie odrzucał przeciwnika i jego akcja skończy się na ruchu do przodu lub używaniu przez tanka "Challenge" by skupił na sobie ciosy wroga.
By dojść na drugie piętro musisz przejść przez most, postem skręcić w lewo przy drzwiach na wprost i potem już cały czas tak jak kieruje korytarz. Na końcu spotkasz kolejnego wężowatego, który okaże się więźniem swoich pobratymców, oraz odblokujesz wejście wyżej(6).Dodatkowo obok zobaczysz ukryte przejście, które ukaże ci kufer do otworzenia, jeśli któraś z twoich postaci będzie potrafiła je otworzyć.

Odwróć się i idź cały czas prosto, a koło właściwych drzwi pojawi się kolejny przeciwnik. Po pokonaniu go przejdź przez nie by znaleźć się piętro wyżej(7).
Gdy będziesz na piętrze numer dwa(8) skręć w lewo i wyjdź na balkon, po czym skieruj się w dół tak jak patrzysz na mapę. Po chwili dojdziesz do portalu(9), przez który musisz przejść by przenieść się dalej.
Dalej musisz iść cały czas prosto(10), po czym skręć w prawo by znaleźć się na trzecim piętrze(11).
Tam będziesz miał dwie ścieżki w prawo i w lewo(12). Przejdź najpierw w tą w prawo, po czym gdy wyjdziesz na zewnętrzną część znów w prawo i dojdź do końca(13). Tym sposobem aktywujesz jedną z dwóch płyt, które aktywują Teleport wyżej.
Po pokonaniu go wróć się i obierz drugą ścieżkę i zrób to samo skręcając w lewo tym razem na zewnętrznej części(14).

Wtedy też odblokuje się portal(15) na ostatnie piętro gdzie czekał będzie na ciebie Mamushi, który jest bossem. Musisz uważać by nigdy nie stać przy krawędziach, bo inaczej ci zepchnie i to będzie koniec. Gdy będziesz stal w środku i on cię przesunie to używaj strzał i magii, bo on straci turę na ponowne podejście. Pamiętaj jednak by zaczynać tę walkę z przynajmniej 10 miksturami życia, jeśli walczysz z nim na 2-3 lvlu, bo inaczej nie wytrwasz za długo.
Warto jest też mieć w swoim zespole druida który posiada zaklęcie "Regeneracja" gdyż to pozwoli ci dłużej przetrwać spotkanie z bossem.
Po pokonaniu go musisz przywrócić światło w latarni. Użyj do tego czterech przycisków. Kolejność ich wciskania zaczynając od portalu, którym przyszedłeś to: prawo, prosto, po przekątnej, prosto.
Gdy już to zrobisz jedyne, co zostanie to wrócić do Maximusa.
Komentarze czytelników
Sayeer Legionista
NAPRAWA SAVE
wejść do folderu z save (nie pamiętam ścieżki dostępu) i usunąć zepsute save - łatwo je rozpoznać po wadze 1 kb. Po usunięciu wadliwych save inne save powinny się wczytywać bez problemu.
zanonimizowany989259 Junior
nic nie pomaga :/ nie robiłem zapisów z polskimi znakami
skasowanie plików poza save001 z folderu Orbit-RLD też nie pomogło, cały czas to samo "unlock content title"
ja pierdziele, co za chałą !! to jest po prostu kpina :/ jutro ide i oddaje tą grę w pizdziec
zanonimizowany989259 Junior
działą, nie zauważyłem że to akurat save001 byl uszkodzony
dziękuję wam bardzo za pomoc
vito74m Konsul
VITAM- mam oryginal tej gry.
1. nie ma błędu z dialogiem LEVa - normalnie bez poprawek pliku z dialogiem mozna polecieć.
2. gwardzista z mostu wraz z wozem znika kiedy trzeba.
Co oznacza, ze panowie którzy wam krakowali grę celowo zablokowali dostęp do aktu 2 :D
To by bylo na tyle.
davis Legend
Pomóżcie w stworzeniu drużyny.
Czy są jakieś całkowicie zbędne umiejętności, które w ogóle się nie przydają?
Jaka jest optymalna konfiguracja członków drużyny?
Lubię grę bez stresu więc jeśli istnieje jakiś "gotowiec" solidnej drużyny to chętnie poznam.
ps. lubię się skradać, wszędzie włazić i "lizać ściany" w poszukiwaniu skarbów.
zanonimizowany1119640 Junior
Witam
Bardzo proszę o pomoc !
Jak kolega wyżej nie mam zadania informator morgana, niestety nie doczytałem się jak to naprawić, a bez tego nie
mogę wejść do Karthalu i wątek główny się zatrzymał. Jak to naprawić ?
Mam tak samo jak kolega wyżej, nie było informatorki i nie ma dalej przejścia, bo jest zablokowane coś ala fontanną.
Proszę pomóżcie ! :(
davis Legend
Żeby dostać ten quest trzeba zrobić kilka wcześniejszych dla Morgana.
Zobacz sobie w solucji http://www.mightandmagicx.acidcave.net/zadania_-_poradnik.html
zanonimizowany1119640 Junior
Patrzyłem już ten poradnik i niestety mam już wszystko zrobione oprócz zadań w Karthalu ;/
Sam podejrzewam, że to może być przez mój błąd, bo kiedy odnosiłem wcześniej zadanie Morganowi to dałem esc i wyszedłem z dialogu żeby nie dostać expa, bo chciałem założyć nową relikwie żeby ona też dostała doświadczenie.
A teraz nie mam tego zadania w ogóle i w opcjach dialogowych mam tylko mistrz miecza i plotki ;/
Macie może jakiś pomysł żeby to naprawić ?
Artgor2 Legionista
Utknęłam na pierwszym półwyspie i nie mogę przejść na drugą stroną rzeki przy latarni. Nie mam jakiegoś błogosławieństwa. Pliss help !!!
Artgor2 Legionista
jak można zdobyć błogosławieństwo Ylatha proszę pomocy !!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
