Mapa i Questy | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy
Aktualizacja:
Sorpigal - mapa i questy
Z prochu powstałeś
Grę rozpoczynasz posiadając to zadanie. Twoi bohaterowie zostali poproszeni by prochy niejakiego Owena zostały zaniesione do kapliczki w Karthalu.
By się tam dostać musisz skończyć Akt 2 i zaliczyć zadanie "Informator Morgana". Wtedy dopiero wylądujesz w mieście Karthal i będziesz mógł zanieść prochy do tamtejszej świątyni, która jest ulokowana na północy dzielnicy.
Evangeline, którą tam zastaniesz z chęcią zajmie się jego prochami, które trafią do krypty jego rodziców. Twój mistrz wreszcie odnalazł drogę do domu.
Poszukiwanie Pracy
Twoim pierwszym zadaniu zaraz po rozpoczęciu gry będzie zdobycie pracy. Questa tego zleca Dunstan, który zagadnie cię, gdy tylko zejdziesz z kładki na suchy ląd. Zaleca też byście poszli do Szeryfa Maximusa, który ostatnio szukał pomocy do pracy.

Dodatkowo Dunstan powie, że może robić za przewodnika w tym mieście. Najlepiej byś się zgodził, a twoim pierwszym przystankiem będzie akurat Garnizon (opowie ci o nim, gdy się do niego zbliżysz).
Kwiaty dla Upadłych Bohaterów
Quest rozpoczynasz w jednym z domków w mieście. Kobieta Orlene chce, aby ktoś położył kwiaty na grobie jej brata, ponieważ w tym roku ona tego nie może zrobić. Prosi cię o pomoc, a ty jako mężny heros zgadzasz się pomóc białogłowie.

Wyjdź z miasta i udaj się na północ. W połowie drogi do zamku, który wznosi się tam skręć w lewo i idź cały czas w tym kierunku zabijając po drodze potwory Rozglądaj się za piedestałem, który wygląda jak na screenie wyżej. Użyj go, aby zakończyć misję.
Miecz Łowcy Nagród
By otrzymać ten quest musisz wcześniej wykonać zadanie "Darkness in the Lighthouse". Zleci ci go Naga, którego uwolniłeś w tym queście przy wyjściu z latarni.
By go wykonać musisz udać się na zachód od miasta Morska Ostoja. Teren będzie nosił nazwę "Spustoszone Ziemie" i będzie to obszar pustynny. Lokacja, do której zmierzasz nazywa się "Skała Czaszki" i przed wejściem będzie stał jeden Kenshi.
Zatoczka Przemytników
Zale(1) poprosi cię o to byś odnalazł skarb jego dziadka, który kiedyś zachowali gdzieś przemytnicy. Byś nie pracował za darmo proponuje ci podział w zyskach.

Gdy tylko się zgodzisz, odwróć się i wejdź do studni(2), która powinna być niedaleko. Po wejściu do środka ruszaj przed siebie(3). By dojść do zatoczki przemytników idź tak jak wskazuje mapka(4) i otwórz skrzynię, która będzie na pomoście. Do twojego ekwipunku zostanie dodany odpowiedni przedmiot. Wróć teraz do Zale'a który uraduje się z twojego powrotu(1).
Bestiariusz Jassada

Quest rozpoczynasz rozmową w karczmie z niejakim Jassadem, który prosi cię o dokończenie jego bestiariusza. Prosi cię o wpisanie do niego dziesięciu różnych typów stworzeń, jakie spotkasz na swej drodze. By wykonać tego questa wystarczy pokonać dziesięciu różnych przeciwników, po czym wrócić do niego, aby otrzymać nagrodę.
Jednakże to nie koniec, ponieważ Jassad poprosi was o wpisanie kolejnych 20 stworzeń, potem 40, a następnie 50.
Herbata Nagów
Zadanie zaczyna ten Naga, którego uwolniłeś z Latarni Morskiej koło Sorpigal. Daje ci on wtedy paczuszkę z herbatą, którą ponoć tak uwielbia.
Herbatę też możesz kupić za 200 sztuk złota u wędrownego kupca między miastem a zamkiem na północy.
W domu na mokradłach możesz spotkać elfkę, która da ci trochę herbaty
Tamal, który ma swą karczmę na południe od Morskiej ostoi może dać ci paczkę herbaty.
Ostatnią z Herbat można dostać w dzielnicy portowej Karthalu od kobiety imieniem Manami.
Okazuje się, że herbaty te są potrzebne człowiekowi o imieniu Meleager, który mieszka w Karthalu, w dzielnicy Portowej. Żeby go odwiedzić musisz zrobić zadanie: "Informator Morgana" z 3 aktu.
Zagubione owieczki
Eileen prosi cię o znalezienie trzech ludzi: Luke'a Ripley'a oraz Kirka.
Luke'a spotkasz podczas zadania "Rozbójnicy". Jest on tam ostatnim bossem. Możesz go zaatakować lub pozwolić mu odejść. Jeśli zaczniesz atakować upewnij się, że masz wypoczętą drużynę. Przydatny jest tu czar regeneracji, który wspomoże leczenie.
Kirk znajduje się w Grani i tak jak ostatnim razem możesz go puścić lub spróbować zabić. Musisz uważać, ponieważ rzuca on zaklęcia paraliżu oraz wiązki błyskawic, które atakują cała twoja drużynę. Oprócz tego nie używa żadnych innych zaklęć, więc najważniejsza jest tu Płomienna Determinacja i jakieś czary leczące.
Ripley'a znajdziesz podczas misji "Informator Morgana", który informuje cię że ambasador którego szukałeś został aresztowany. Tak jak w przypadku innych możesz z nim walczyć lub go puścić. Nieważne, co zrobisz powinieneś udać się do Eileen by zakończyć zadanie.
Pająki w Studni
Quest rozpoczyna się rozmowa z Maximussem, oraz polega na zabiciu królowej Pająków w pobliskiej studni. Całość zadania opisana jest w rozdziale "Pająki w Studni".
Rozbójnicy
Rosalie, którą można spotkać w świątyni prosi cię byś pomogli jej znaleźć książkę którą maja w swoim posiadaniu rozbójnicy, którzy obozują niedaleko miasta. Całość zadania opisana jest w rozdziale "Rozbójnicy".
Ciemność w Latarni Morskiej
Maximus jest zaniepokojony sytuacją w Latarni Morskiej, ponieważ niedawno światło w niej zgasło. Prosi cię abyś ustalił, co się stało i zdał mu raport, oraz o ile to możliwe przywrócił światło w budynku. Całość zadania opisana jest w rozdziale "Ciemność w Latarni Morskiej".
Wyboista Droga do Portmeyron
Po wykonaniu kilku wcześniejszych zleceń dowódca garnizonu Maximus mówi żebyś udał się do zamku na północy. Niestety dla ciebie, gdy tam dotrzesz okaże się, że zamek przejęli kolejni bandyci, z którymi będziesz musiał się rozprawić by dostać się na szczyt. Całość zadania opisana jest w rozdziale "Wyboista Droga do Portmeyron".
0
- Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
- Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
- Akt I - Sorpigal
- Mapa i Questy | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy
- Pająki w Studni | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy
- Rozbójnicy | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy
- Ciemność w Latarni Morskiej | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy
- Wyboista droga do Portmeyron | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy
- Miecz Łowcy Nagród | Akt I - Sorpigal | Might & Magic X Legacy
- Akt I - Sorpigal
- Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Sayeer Legionista
NAPRAWA SAVE
wejść do folderu z save (nie pamiętam ścieżki dostępu) i usunąć zepsute save - łatwo je rozpoznać po wadze 1 kb. Po usunięciu wadliwych save inne save powinny się wczytywać bez problemu.
zanonimizowany989259 Junior
nic nie pomaga :/ nie robiłem zapisów z polskimi znakami
skasowanie plików poza save001 z folderu Orbit-RLD też nie pomogło, cały czas to samo "unlock content title"
ja pierdziele, co za chałą !! to jest po prostu kpina :/ jutro ide i oddaje tą grę w pizdziec
zanonimizowany989259 Junior
działą, nie zauważyłem że to akurat save001 byl uszkodzony
dziękuję wam bardzo za pomoc
vito74m Konsul
VITAM- mam oryginal tej gry.
1. nie ma błędu z dialogiem LEVa - normalnie bez poprawek pliku z dialogiem mozna polecieć.
2. gwardzista z mostu wraz z wozem znika kiedy trzeba.
Co oznacza, ze panowie którzy wam krakowali grę celowo zablokowali dostęp do aktu 2 :D
To by bylo na tyle.
davis Legend
Pomóżcie w stworzeniu drużyny.
Czy są jakieś całkowicie zbędne umiejętności, które w ogóle się nie przydają?
Jaka jest optymalna konfiguracja członków drużyny?
Lubię grę bez stresu więc jeśli istnieje jakiś "gotowiec" solidnej drużyny to chętnie poznam.
ps. lubię się skradać, wszędzie włazić i "lizać ściany" w poszukiwaniu skarbów.
zanonimizowany1119640 Junior
Witam
Bardzo proszę o pomoc !
Jak kolega wyżej nie mam zadania informator morgana, niestety nie doczytałem się jak to naprawić, a bez tego nie
mogę wejść do Karthalu i wątek główny się zatrzymał. Jak to naprawić ?
Mam tak samo jak kolega wyżej, nie było informatorki i nie ma dalej przejścia, bo jest zablokowane coś ala fontanną.
Proszę pomóżcie ! :(
davis Legend
Żeby dostać ten quest trzeba zrobić kilka wcześniejszych dla Morgana.
Zobacz sobie w solucji http://www.mightandmagicx.acidcave.net/zadania_-_poradnik.html
zanonimizowany1119640 Junior
Patrzyłem już ten poradnik i niestety mam już wszystko zrobione oprócz zadań w Karthalu ;/
Sam podejrzewam, że to może być przez mój błąd, bo kiedy odnosiłem wcześniej zadanie Morganowi to dałem esc i wyszedłem z dialogu żeby nie dostać expa, bo chciałem założyć nową relikwie żeby ona też dostała doświadczenie.
A teraz nie mam tego zadania w ogóle i w opcjach dialogowych mam tylko mistrz miecza i plotki ;/
Macie może jakiś pomysł żeby to naprawić ?
Artgor2 Legionista
Utknęłam na pierwszym półwyspie i nie mogę przejść na drugą stroną rzeki przy latarni. Nie mam jakiegoś błogosławieństwa. Pliss help !!!
Artgor2 Legionista
jak można zdobyć błogosławieństwo Ylatha proszę pomocy !!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
