Microsoft Train Simulator: Royalty on Bard
Aktualizacja:
Royalty on Bard
![]() | ![]() |
Zaczynasz około 1,5 km przed stacją Kenaton. Wcześniej do Twojego pociągu wsiadła bardzo ważna osobistość, dlatego jazda na trasie musi być łagodna. Na początku włącz światło i wysyp piasek, po czym Reverser ustaw na 40-45, a Regulator na 100%. Dzięki temu milę od miasta powinieneś mieć prędkość około 50 mph. Kiedy już znajdziesz się w tej odległości, skończ sypać piasek i Regulator ustaw na 0%. Teraz zacznij tracić prędkość, łagodnie hamując. Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, powinieneś dojechać na peron trochę przed czasem. Przy ruszaniu skorzystaj z poprzednich ustawień. Będąc już milę od kolejnego przystanku, zacznij zwalniać. Po całkowitym wyhamowaniu i wysiadce pasażerów w Zirl zakończysz zadanie.
- Microsoft Train Simulator - poradnik do gry
- Microsoft Train Simulator: Poradnik do gry
- Microsoft Train Simulator: Innsbruck - St. Anton
- Microsoft Train Simulator: Bar Car Set Out
- Microsoft Train Simulator: Passanger Activity Tutorial
- Microsoft Train Simulator: Royalty on Bard
- Microsoft Train Simulator: Bride and Groon
- Microsoft Train Simulator: Replacement locomotive
- Microsoft Train Simulator: Short Passanger Run
- Microsoft Train Simulator: St. Anton - Innsbruck In the Winter
- Microsoft Train Simulator: Innsbruck - St. Anton
- Microsoft Train Simulator: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany70354 Legend
Nie wiedziałem że do poczciwego TS-a trzeba pisać poradniki :)
Ale w porządku...może jeszcze w nim czegoś nie odkryłem :)
fan realu madryt i raula Legend
moze nie jest potrzebny ale w statystykach jest napisane ze do tej gry poradnik zostal napisany,no i moze jakis buc sie znajdzie,ktory sobie nie radzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


