Microsoft Train Simulator: After the Storm
Aktualizacja:
After the Storm
![]() | ![]() |
Tradycyjnie, szybko wprowadź maszynę w ruch i przyśpiesz do 80 km/h, po czym ustaw Throttle na 0%. Zacznij zwalniać 0,4 km od Atsig. Po postoju na tej stacji rusz dalej i wykorzystaj ten sam sposób, co wcześniej do dostania się do Hon Atsugi. Kiedy wsiądą już ludzie, przyśpiesz do 75 km/h, a za pierwszą sygnalizacją - do 110 km/h. Przed 44 sm jest ostry spadek, więc staraj się wjechać na niego nie przekraczając 100 km/h. Kiedy go miniesz, znów osiągnij limit. Za sygnalizacją przed 45 sm zacznij powoli zwalniać, a chwilę potem zatrzymaj się w Aiko-Ishida. Do następnej stacji również jedź z dużą prędkością (100-105 km/h). Momentami samoczynnie przyśpieszysz, ale nie martw się, bowiem limitu nie przekroczysz. Redukować prędkość zacznij kilometr przed Isehara. Gdy na nią wjedziesz, otrzymasz komunikat o odcinkach, na których musisz jechać nie więcej niż 25 km/h. Kiedy usłyszysz sygnał do odjazdu - rusz dalej. Utrzymuj na liczniku 100-105 km/h do 50 sm. Gdy do niego dojedziesz, zacznij hamować, by po chwili stanąć na dworcu w Tsurumaki Onsen. Do następnej stacji (Tokai Daigaku Mae) jest niedaleko, więc rozpędź się tylko do 85 km/h i zacznij zwalniać. Chwilę przed 54 sm zmniejsz Throttle do 0% i powoli wytracaj prędkość, aby za 55 słupkiem milowym mieć na liczniku 25 km/h (utrzymuj tę prędkość, operując Throttle na poziomie 0-20%). Kiedy miniesz całym pociągiem zielony znak, przyspiesz do 35 km/h i spokojnie wjedź do Haomo (powinieneś być około minuty wcześniej). Gdy ruszysz, nadal przez chwilę trzymaj 35 km/h. Kiedy zbliżysz się do pierwszej sygnalizacji, przyśpiesz do 100-105 km/h. Za 38 sm zacznij powoli zwalniać do 25 km/h. Za 59 sm rozpoczyna się ograniczenie do tej właśnie prędkości (utrzymuj ją w ten sam sposób, co poprzednio). Po minięciu zielonego znaku zwiększ nieznacznie speed do 40 km/h i wjedź na stację Shibusawa. Gdy wsiądą pasażerowie, rusz dalej, dociskając Throttle do 100%. Przed 64 sm ponownie ustaw dźwignię na 0% i zacznij powoli zwalniać do 25 km/h (jest z górki, więc mocniej dociskaj hamulec). Za 63 słupkiem zaczyna się ograniczenie. Tym razem, aby utrzymać limit, ustaw hamulec na 10% i Throttle operuj w granicach 0-20%. Kiedy przejedziesz tunel, hamulec dociśnij do 20%, a dźwignią odpowiadającą za przyśpieszenie manewruj między 0 a 40%. Kiedy miniesz zielony znak puść hamulec i zwiększ prędkość do 80 km/h, a następnie Throttle ustaw na 0%. Przez to, że jedziesz z górki, zaczniesz nabierać prędkość, ale nie przejmuj się tym. Zacznij hamować kilometr od stacji, aby na 0,2 km przed nią mieć 15 km/h. Aby przy wjeżdżaniu na peron, utrzymać tę prędkość, ustaw hamulec na 5% i za pomocą Throttle trzymaj się limitu. Po chwili zatrzymaj pociąg w Shin Matsuda i zakończ zadanie.
- Microsoft Train Simulator - poradnik do gry
- Microsoft Train Simulator: Poradnik do gry
- Microsoft Train Simulator: Tokio - Hakone
- Microsoft Train Simulator: Passanger Activity Tutorial
- Microsoft Train Simulator: Shinjuku to Machina in the Winter
- Microsoft Train Simulator: Short Passanger Run
- Microsoft Train Simulator: After the Storm
- Microsoft Train Simulator: Shinjuku to Hon-Atsugi In the Summer
- Microsoft Train Simulator: Summer Holiday
- Microsoft Train Simulator: Heavy Delay Day
- Microsoft Train Simulator: Tokio - Hakone
- Microsoft Train Simulator: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany70354 Legend
Nie wiedziałem że do poczciwego TS-a trzeba pisać poradniki :)
Ale w porządku...może jeszcze w nim czegoś nie odkryłem :)
fan realu madryt i raula Legend
moze nie jest potrzebny ale w statystykach jest napisane ze do tej gry poradnik zostal napisany,no i moze jakis buc sie znajdzie,ktory sobie nie radzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


