Microsoft Train Simulator: Bar Car Set Out
Aktualizacja:
Znana chyba wszystkim trasa Orient-Express mająca 101km długości. Tory biegną przez 10 dużych miast i sporo mniejszych ulokowanych w austriackich Alpach. Lokomotywa, którą przyjdzie Ci prowadzić nosi nazwę Golsdorf 380. Zalecam zacząć od misji drugiej, która jest tutorialem. Na wszystkie misje radzę ustawić automatycznego Firemana w opcjach.
Bar Car Set Out
![]() | ![]() |
Zaczynasz około 3 mil przed Shonwies. Jak widzisz prowadzisz lokomotywę parową, więc mam nadzieję, że nauczyłeś się jej obsługi w tutorialu. Na razie możesz osiągnąć maksymalną prędkość (100 mph). Zacznij hamować milę przed stacją (używaj hamulców delikatnie, bo pasażerowie są bardzo wymagający). Po dojechaniu do pierwszego miasta wysadź ludzi. Teraz włącz okno Train Operations ('F9') i odłącz wagon 0-20 (kliknij dwa razy na ikonę, żeby włączyć hamulec ręczny, a potem dwa razy na łączenie). Przez całą operację od tego momentu hamuj bardzo powoli i trzymaj się 5-10 mph. Przełącz kamerę na tył pociągu ('3') i rusz do przodu. Jak zobaczysz, część wagonów została z tyłu. Teraz kieruj się do miejsca, w którym tor z prawej łączy się z Twoim. Musisz przejechać je całym pociągiem. Kiedy już będziesz za nim, przestaw szyny ('SHIFT' +'G') i wrzuć wsteczny. Jeśli nie jesteś pewny, która droga jest aktualnie ustawiona włącz okienko Switch ('F8'). Po wjechaniu na właściwy tor (Shonwies Siding) zatrzymaj się i odczep wagon 0-19. Wróć do miejsca, gdzie przestawiałeś szyny (znów musisz przejechać je całym pociągiem), zmień ich położenie na pierwotną pozycję i zacznij się powoli cofać. Kiedy miniesz pierwsze rozwidlenie, zmień tor na ten po lewej i potem kiedy już się na nim znajdziesz, dokonaj kolejnej zmiany kierując się cały czas w lewo. Powinieneś się znaleźć na peronie 1, gdzie stoi wagon. Żeby dołączyć go do reszty pociągu, musisz w niego po prostu uderzyć z prędkością nie większą niż 4 mph. Zacznij jechać ponownie do miejsca, w którym zjechałeś na lewo. Po przejechaniu go wrzuć wsteczny, zmień tor i wróć po resztę składu pozostawionego na peronie (łączysz wagony tak samo jak przedtem). Nie zapomnij w jednostce 0-20 wyłączyć hamulców. Kiedy cała operacja zostanie wykonana, rusz do przodu. Do Imst-Pitztal nie napotkasz żadnych przeszkód. Nawet, jeśli zamiana wagonów zajęła Ci dużo czasu (licząc, że poruszałeś się cały czas 4km/h), możesz jechać tylko 40km/h, a i tak spokojnie zdążysz na planową godzinę. Po wysiadce ludzi na stacji misja dobiegnie końca.
- Microsoft Train Simulator - poradnik do gry
- Microsoft Train Simulator: Poradnik do gry
- Microsoft Train Simulator: Innsbruck - St. Anton
- Microsoft Train Simulator: Bar Car Set Out
- Microsoft Train Simulator: Passanger Activity Tutorial
- Microsoft Train Simulator: Royalty on Bard
- Microsoft Train Simulator: Bride and Groon
- Microsoft Train Simulator: Replacement locomotive
- Microsoft Train Simulator: Short Passanger Run
- Microsoft Train Simulator: St. Anton - Innsbruck In the Winter
- Microsoft Train Simulator: Innsbruck - St. Anton
- Microsoft Train Simulator: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany70354 Legend
Nie wiedziałem że do poczciwego TS-a trzeba pisać poradniki :)
Ale w porządku...może jeszcze w nim czegoś nie odkryłem :)
fan realu madryt i raula Legend
moze nie jest potrzebny ale w statystykach jest napisane ze do tej gry poradnik zostal napisany,no i moze jakis buc sie znajdzie,ktory sobie nie radzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


