[Misje związane z pochodzeniem]
Aktualizacja:
Misje związane z pochodzeniem
W niniejszym rozdziale znajdziecie opis zadań, które będziemy mogli wykonać w zależności od podjętej na początku rozgrywki decyzji o pochodzeniu Sheparda. Wszystkie odbywają się na Cytadeli i najlepiej wykonać je przy drugiej bądź trzeciej wizycie na tej stacji (musi być ukończona misja na przynajmniej jednej z planet wątku głównego: Feros, Therum, Noveria).
14.1. Ziemia
W Dolnym Okręgu zacznie nas ktoś wołać. Jeżeli się rozejrzymy, zobaczymy niejakiego Fincha, który przypomni nam naszą mało chwalebną przeszłość. Po chwili zdradzi, o co mu chodzi. Potrzebuje uratować swojego kumpla z rąk SOC-u. Grozi, że opowie o naszej przygodzie z gangiem, jeżeli mu nie pomożemy.
Sprawą zajmuje się turianin, którego znajdziemy w Norze Chory. Udajemy się tam, by zorientować się, o co faktycznie chodzi. Jak się okaże, znajomy Fincha został przyłapany na próbie zabójstwa, a nie na błahostce, jak to próbował przedstawić nasz stary znajomy.
Podczas rozmowy ze strażnikiem możemy zastosować urok bądź zastraszanie i przekonać go, by wypuścił kumpla Fincha, co w każdym przypadku zakończy się dla nas premią w punktach renegata. Inne warianty rozmowy doprowadzą do tego, że Finch wpadnie do baru i zacznie nam wygrażać.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Mass Effect - PC - poradnik do gry
- Mass Effect - PC - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Bohater
- Moralność w Mass Effect
- Perswazja
- Istotne talenty
- Przedmioty
- Producenci sprzętu
- Walka
- Poziom trudności
- Uwagi końcowe
- [1. Prolog] Normandia
- [2. Eden Prime] Powierzchnia
- [2. Eden Prime] Port
- [3. Cytadela] Opis
- [3. Cytadela] Mapy - Prezydium, Wieża, Akademia SOC
- [3. Cytadela] Mapy - Flux, dostęp do Okręgów, Okręgi, Doki
- [3. Cytadela] Zadania cz.1
- [3. Cytadela] Zadania cz.2
- [3. Cytadela] Zadania cz.3
- [4. Normandia] Mapy i zadania
- [5. Therum - Liara T'Soni] Powierzchnia Therum
- [5. Therum - Liara T'Soni] Wejście do ruin
- [5. Therum - Liara T'Soni] Ruiny
- [6. Feros] 1. Nadzieja Zhu (Mapy)
- [6. Feros] 1. Nadzieja Zhu (Zadania)
- [6. Feros] 2. Niebostrada
- [6. Feros] 3. ExoGeni (Mapy)
- [6. Feros] 3. ExoGeni (Zadania)
- [6. Feros] 4. Powrót do Nadziei Zhu
- [6. Feros] 5. Torian
- [6. Feros] 5. Matecznik Toriana (Mapy)
- [6. Feros] 5. Matecznik Toriana (Zadania)
- [7. Noveria] 1. Port Hanshan (Mapy)
- [7. Noveria] 1. Port Hanshan (Zadania cz.1)
- [7. Noveria] 1. Port Hanshan (Zadania cz.2)
- [7. Noveria] 2. Droga na Szczyt
- [7. Noveria] 3. Szczyt 15 - Droga na Stację Szczelinową (Mapy)
- [7. Noveria] 3. Szczyt 15 - Droga na Stację Szczelinową (Zadania)
- [7. Noveria] 3. Szczyt 15 - Kolejka
- [7. Noveria] 4. Stacja Szczelinowa i underlaby (Mapy)
- [7. Noveria] 4. Stacja Szczelinowa i underlaby (Zadania cz.1)
- [7. Noveria] 4. Stacja Szczelinowa i underlaby (Zadania cz.2)
- [8. Powrót na Cytadelę] Mapy
- [8. Powrót na Cytadelę] Zadania
- [9. Virmir] 1. Dojazd do obozu salarian
- [9. Virmir] 2. Atak na bazę
- [9. Virmir] 3. Baza - eksploracja (Mapy)
- [9. Virmir] 3. Baza - eksploracja (Zadania)
- [10. Cytadela raz jeszcze] Opis
- [11. Ilos] 1. W głąb ruin
- [11. Ilos] 2. Archiwa
- [12. Ostateczna bitwa] 1. Droga na Wieżę
- [12. Ostateczna bitwa] 2. Ostateczna konfrontacja
- [Niezbadany świat] Informacje wstępne
- [Niezbadany świat] Argos Rho
- [Niezbadany świat] Mgławica Armstronga
- [Niezbadany świat] Artemis Tau
- [Niezbadany świat] Attican Beta
- [Niezbadany świat] Gromada Exodus
- [Niezbadany świat] Gemini Sigma
- [Niezbadany świat] Hades Gamma
- [Niezbadany świat] Hawking Eta
- [Niezbadany świat] Mgławica Końskiego Łba
- [Niezbadany świat] Pogranicze Keplera
- [Niezbadany świat] Gromada lokalna
- [Niezbadany świat] Rdzawe Morze
- [Niezbadany świat] Pangea
- [Niezbadany świat] Sentry Omega
- [Niezbadany świat] Styx Theta
- [Niezbadany świat] Mgławica Węża
- [Niezbadany świat] Gromada Vogayer (Podróżnik)
- [Misje związane z pochodzeniem]
- [Misje zbierackie] Medaliony Ligi, Salariańskie ID, Insygnia turian
- [Misje zbierackie] Ziemie rzadkie
- [Misje zbierackie] Metale lekkie
- [Misje zbierackie] Metale ciężkie
- [Misje zbierackie] Złoża gazu, Dyski z danymi protean, Zapiski matki
- Osiągnięcia (Achievementy)
- Mass Effect - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Krondar Generał
Gry na PC oficjalnie jeszcze w polsce nie ma, a poradnik już jest w archiwum :D Taak :D Dziwne że za forum jeszcze nie trzeba płacić ;P
zanonimizowany498116 Junior
Siema
Gdzie można sprawdzić jakie osiągnięcia się osiągnęło?
ROJO. Senator
Witajcie. Mam tą samą prośbę co yashan - gdzie podana jest lista osiągnięć? Z góry dzięki za pomoc!
Cliffton Generał
Przecież do gry jest dołączony poradnik? Z dokładnym opisem przejścia misji? Po co tu kolejny?
zanonimizowany452461 Pretorianin
ROJO [Gry-online] --> w głównym menu w opcjach jest zakładka osiągnięcia
Hellmaker Legend
Cliffton ---> Jakbyś nie zauważył to do gry jest dołączony WŁAŚNIE NASZ poradnik :P
zanonimizowany561661 Senator
Cliffton ---> tu są komentarze również do poradnika drukowanego.
zanonimizowany462041 Konsul
Świetny poradnik i jeszcze do gry w platynowej kolekcji dodają bardzo ładnie wydrukowany!
wiko123 Pretorianin
fajny poradnik bardzo pomocny a z drugiej strony nie prowadzi za rączkę ;)
shepard312 Legionista
bardzo fajny poradnik acz mam jedną uwagę w poradniku jest napisane że aby uzyskać dostęp do misji Wrexa i Garrusa trzeba z nimi rozmawiać po misjach głównych a tak długo czekać nie trzeba bo wystarczy wykonać kilka misji pobocznych ( takich jak Psy Hadesu) po których możemy systematycznie z nimi rozmawiać a w końcu uzyskać dostęp do tych misji. Taka uwaga jak ktoś jeszcze gra.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
