Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II
Aktualizacja:
Rozdział 8 - Dzikusy
UBRANIE SIĘ I SPOTKANIE Z JOE:
![]() | ![]() |
Zabierz z kuchennego stołu nowy numer Playboya #1 , po czym skorzystaj z szafy w celu założenia czegoś na siebie. Możesz już wyjść z budynku i przywitać się z Joe #2 . Dowiesz się, że Wasza robota będzie polegała na rozprowadzeniu ładunku nielegalnie pozyskanych papierosów.
SPRZEDAŻ PAPIEROSÓW W RIVERSIDE:
![]() | ![]() |
Po wysłuchaniu założeń tej misji wsiądź do ciężarówki (Shubert Truck - skrzynia) #1 i ruszaj do dzielnicy Riverside położonej w północno-zachodniej części Empire Bay. Niezależnie od tego czy korzystasz z realistycznego trybu jazdy czy nie, musisz pamiętać o tym, że ciężarówka ma znacznie dłuższą drogę hamowania od zwykłego pojazdu. Uważaj w ciasnych uliczkach #2 , gdzie dość łatwo będzie zahaczyć zaparkowane na poboczu samochody. Nie szarżuj też na autostradzie!
![]() | ![]() |
W celu dojechania w oznaczone przez grę miejsce musisz zjechać z asfaltowej drogi, wybierając dróżkę biegnącą przy jednym z budynków #1 . Po obejrzeniu krótkiej cut-scenki przystąpisz do akcji. Twoje zadanie polega mianowicie na podawaniu Joe kartonów papierosów zgodnie z życzeniami klientów. Najpierw podaj mu karton Redsów #2 , a następnie karton Bluesów i (kilka godzin później) karton Whitesów. Joe uzna, że wypadałoby się stąd zmyć i kontynuować sprzedaż papierosów w dzielnicy Millville.
SPRZEDAŻ PAPIEROSÓW W MILLVILLE:
![]() | ![]() |
Po odzyskaniu kontroli nad postacią głównego bohatera ponownie usiądź za kierownicą ciężarówki i ostrożnie wyjedź z tej alejki #1 . Dzielnica Millville położona jest w południowo-wschodniej części Empire Bay, tak więc przed Tobą dłuższa podróż. Ponownie miej się na baczności na autostradzie #2 , tak by nie zderzyć się z innymi autami cywilnymi i by w odpowiednim momencie wybrać zjazd.
![]() | ![]() |
Twój cel podróży to dość duży plac #1 , na którym będziesz musiał zaparkować. Początkowo nic się tu nie zmieni, tak więc będziesz musiał podać Joe dwa kartony papierosów - Bluesów #2 i Redsów. Wkrótce zjawią się tu jednak opryszki żądające opłaty za wkroczenie na ich terytorium, co zostanie pokazane na dłuższym filmiku przerywnikowym.
POŚCIG ZA ŻELEM:
![]() | ![]() |
Pościg rozpoczniesz za kierownicą podrasowanej maszyny (Potomac Indian), która była własnością zabitego przez Joe przeciwnika. Ruszaj w pościg za uciekającym w stronę autostrady hot rodem #1 . W trakcie wjeżdżania na autostradę #2 uważaj na ostrzejszy zakręt, bo łatwo można tu wpaść w poślizg.
![]() | ![]() |
Uważać musisz też na samej autostradzie, gdyż do pokonania będzie kilka zakrętów, które są bardzo zdradliwe przy wyższych prędkościach #1 . Niezależnie od tego jak bardzo będziesz się starał, bandyta prowadzący hot roda ucieknie Ci w pobliżu wjazdu do tunelu #2 . Wysłuchaj Joe, który postanowi, że najlepszym rozwiązaniem będzie skontaktowanie się z Eddiem.
ODNALEZIENIE BUDKI TELEFONICZNEJ W CELU ZADZOWNIENIA DO EDDIEGO:
![]() | ![]() |
Najbliższa budka telefoniczna znajduje się w dzielnicy Riverside, na zachód od odwiedzanego wcześniej złomowiska. Musisz więc przejechać przez tunel i przy najbliższej okazji #1 skręcić w prawo. Dokładna lokalizacja budki pokazana została na powyższym screenie #2 .
![]() | ![]() |
Zaparkuj auto w pobliżu budki #1 . Jeżeli nie jest ona przez nikogo używana to będziesz mógł od razu z niej skorzystać. W przeciwnym wypadku możesz zaczekać lub odciągnąć cywila od telefonu #2 . Wiedz jednak, że doprowadzi to do bójki i dodatkowo będziesz mógł znaleźć się na celowniku stróżów prawa. Eddie będzie (delikatnie mówiąc) niepocieszony i poleci Ci udanie się do Steve'a, który aktualnie przebywa w miejscu określanym jako Crazy Horse.
PRZEJAŻDŻKA DO CRAZY HORSE:
![]() | ![]() |
Wspomniane w trakcie rozmowy telefonicznej miejsce znajduje się niedaleko wschodniej krawędzi mapy. Po zakończonej rozmowie wsiądź do pojazdu, którym tu przyjechałeś i powróć na autostradę #1 . Pamiętaj o tym by zjechać z autostrady w miejscu wskazanym przez radar, dzięki czemu nie będziesz musiał nadkładać drogi. W celu odnalezienia Steve'a i podległych mu ludzi będziesz musiał zjechać z asfaltowej drogi niedaleko celu podróży #2 .
0
- Mafia II - poradnik do gry
- Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 - Stary kraj | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (4) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 4 - Prawo Murphy'ego | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 5 - Piła (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 5 - Piła (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 5 - Piła (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 6 - Dobrze spędzony czas (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 6 - Dobrze spędzony czas (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 7 - Spoczywaj w pokoju, F. Potenza | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 8 - Dzikusy (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 8 - Dzikusy (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (4) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 12 - Dar morza (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 12 - Dar morza (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 13 - Wyjście smoka (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 13 - Wyjście smoka (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (4) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 15 - Per aspera ad astra (2) | Opis przejścia Mafia II
- Opis przejścia
- Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany716317 Centurion
Koledzy pomózcie kupilem mafie 2 oczywiscie oryginał wpisuje cd key i tu mi wyskakuje ze ten jest juz w uzyciu itp itd. nie zmieniałem nic w koncie mam jeden od zawsze i nie wiem co jest grane , co mam robic ?? please moze ktos wie przeciez nie bede kupował drugiej gry
zanonimizowany519490 Junior
hej mam problem z drzwiami w misji spłacenie długu dla bruno czemu on nie zapuka do tych drzwi na końcu rozdziału??? pliss powiedzcie
Stranger. Senator
( --> A uzbierałeś wystarczającą ilość gotówki?
zanonimizowany968318 Junior
poradnik gdzie szukać czasopism powinien być poukładany według rozdziałów a nie ich numerów
Barti82 Legionista
Ktoś soptkał się z takim problemem że kiedy chcę skorzystać z budki telefonicznej, np. w tej misji to gra wychodzi bez żadnych komunikatów do systemu??
niccosss Junior
stara juz gierka ale beznadziejna murzyn mnie jebnie 2 razy i padam...
Brutalus Junior
czy jeśli kupiłem kilka lat temu poradnik a teraz jest nowy aktualizowany również muszę go kupować czy przewidziane są jakieś metody aktualizacji plików PDF?
asasin24 Pretorianin
Nie mogę wejść do tego głupiego mieszkania na końcu, ciągle mogę tylko dzwonić do drzwi i stać jak debil. Macie jakieś rozwiązanie?
robertw2581114172023 Junior
Witam. Syn gra ale nie może zaliczyć 2 poziomu. Grzebie w tym zamku i nic. Ma kasę i dalej nie może zakończyć. Pomożecie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















