Rozdział 5 - Piła (1) | Opis przejścia Mafia II
Aktualizacja:
Rozdział 5 - Piła
UBRANIE SIĘ I WYJŚCIE Z MIESZKANIA:
![]() | ![]() |
Ten rozdział rozpocznie się niemal identycznie do poprzedniego, tak więc musisz się ubrać #1 , a następnie wyjść z mieszkania. Wybierz wyjście z budynku prowadzące do garaży #2 .
UDZIELENIE POMOCY KOBIECIE, KTÓRA UCZESTNICZYŁA W WYPADKU:
![]() | ![]() |
Po wyjściu z budynku gra automatycznie powinna wyświetlić cut-scenkę pokazującą stłuczkę z udziałem dziewczyny Joe, którą spotkałeś w mieszkaniu. Pobiegnij w to miejsce #1 , a Vito automatycznie zaczepi mężczyznę, który nie daje jej spokoju. Osobnika tego będziesz musiał pokonać w walce wręcz #2 . Nie jest on łatwym oponentem, tak więc radzę się pilnować i starannie wyprowadzać ataki. W nagrodę za udzielenie pomocy kobiecie otrzymasz 50 dolarów.
SPOTKANIE SIĘ Z JOE W BARZE:
![]() | ![]() |
To kolejne proste zadanie. Do baru możesz równie dobrze podjechać autem pobitego przed chwilą mężczyzny #1 , zwłaszcza że w trakcie tej części rozdziału nie będzie Ci potrzebny szybki ani zadbany wóz. Po dotarciu do celu podróży #2 wysiądź z auta i wejdź do baru. Gra powinna uaktywnić cut-scenkę po tym jak zbliżysz się do schodów.
ODEBRANIE SPRZĘTU OD HARRY'EGO:
![]() | ![]() |
W trakcie spotkania w barze poznasz Lucę Gurino. Dowiesz się też, że Twoje nowe zadanie będzie polegało na zlikwidowaniu pewnej osoby i w tym celu konieczne okaże się pozyskanie karabinu MG-42 od zaprzyjaźnionego handlarza Harry'ego. Wyjdź z baru, wsiądź do dowolnego auta i ruszaj w stronę siedziby Harry'ego zlokalizowanej w północno-zachodnim narożniku mapy. Po dotarciu na miejsce wjedź w alejkę między budynkami #1 . Zaparkuj auto z boku i wejdź do oznaczonego przez grę budynku (musisz skorzystać z dzwonka i zaczekać aż Harry Cię wpuści) #2 .
![]() | ![]() |
Przejdź do pomieszczenia, w którym przebywa Harry #1 , a po odbyciu z nim dłuższej rozmowy otrzymasz skrzynię z karabinem. Zauważ, że od Harry'ego możesz zakupić (podchodząc do lady) pistolet Magnum oraz strzelbę i nie jest to głupi pomysł, bo już wkrótce przydadzą Ci się dobre bronie. Wyjdź ze skrzynią z budynku i załaduj ją do bagażnika zaparkowanej w tym miejscu furgonetki (Shubert 38 - Furgon) #2 . Wsiądź do tego właśnie auta, gdyż będzie Ci ono potrzebne do zaliczenia dalszej części tej misji.
DOTARCIE NA MIEJSCE SPOTKANIA Z HENRYM I JOE:
![]() | ![]() |
Zgodnie z otrzymaną podpowiedzią po drodze nie będziesz mógł uczestniczyć w żadnych poważniejszych stłuczkach by nie uszkodzić przewożonego ładunku. Dodatkowo radzę unikać łamania przepisów ruchu drogowego. Gra najprawdopodobniej skieruje Cię na zachodnią drogę prowadzącą na południe #1 i wbrew pozorom nie możesz tu rozwijać większych prędkości. W celu dotarcia do strefy docelowej musisz wjechać w ślepą uliczkę #2 . Podjedź w oznaczone miejsce, a wyświetlony zostanie nowy filmik przerywnikowy.
ZAATAKOWANIE OBSTAWY SŁONINY:
![]() | ![]() |
Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad głównym bohaterem szybko wyeliminuj gangsterów, którzy będą stali przy dwóch zaparkowanych na ulicy samochodach #1 #2 . Nie przejmuj się chwilowo ich przywódcą, osobnikiem o pseudonimie Słonina, bo jego dopadniesz nieco później. Po zlikwidowaniu wszystkich wrogów wciśnij klawisz E by opuścić stanowisko maszynowe.
RUSZENIE W POŚCIG ZA SŁONINĄ:
![]() | ![]() |
Pierwsza część pościgu będzie polegała na przedostaniu się do budynku gorzelni, w którym skryła się poszukiwana osoba. Wyjdź z pomieszczenia, a po dotarciu do klatki schodowej wyjątkowo skieruj się na górę. Odszukaj tu jeden z numerów Playboya #1 i dopiero teraz zejdź wraz ze swoimi kompanami na parter #2 .
![]() | ![]() |
Szybko ustaw się na prawo od wyjścia z budynku #1 i z tego miejsca zlikwiduj rozstawionych wokół aut kolejnych gangsterów. Po zabezpieczeniu okolicy wyjdź z budynku i skieruj się w stronę zlokalizowanego po prawej stronie wejścia do budynku gorzelni #2 . Wyważ tu drzwi poprzez wciśnięcie klawisza Q.
0
- Mafia II - poradnik do gry
- Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 - Stary kraj | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (4) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 4 - Prawo Murphy'ego | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 5 - Piła (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 5 - Piła (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 5 - Piła (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 6 - Dobrze spędzony czas (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 6 - Dobrze spędzony czas (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 7 - Spoczywaj w pokoju, F. Potenza | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 8 - Dzikusy (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 8 - Dzikusy (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (4) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 12 - Dar morza (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 12 - Dar morza (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 13 - Wyjście smoka (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 13 - Wyjście smoka (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (4) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 15 - Per aspera ad astra (2) | Opis przejścia Mafia II
- Opis przejścia
- Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany716317 Centurion
Koledzy pomózcie kupilem mafie 2 oczywiscie oryginał wpisuje cd key i tu mi wyskakuje ze ten jest juz w uzyciu itp itd. nie zmieniałem nic w koncie mam jeden od zawsze i nie wiem co jest grane , co mam robic ?? please moze ktos wie przeciez nie bede kupował drugiej gry
zanonimizowany519490 Junior
hej mam problem z drzwiami w misji spłacenie długu dla bruno czemu on nie zapuka do tych drzwi na końcu rozdziału??? pliss powiedzcie
Stranger. Senator
( --> A uzbierałeś wystarczającą ilość gotówki?
zanonimizowany968318 Junior
poradnik gdzie szukać czasopism powinien być poukładany według rozdziałów a nie ich numerów
Barti82 Legionista
Ktoś soptkał się z takim problemem że kiedy chcę skorzystać z budki telefonicznej, np. w tej misji to gra wychodzi bez żadnych komunikatów do systemu??
niccosss Junior
stara juz gierka ale beznadziejna murzyn mnie jebnie 2 razy i padam...
Brutalus Junior
czy jeśli kupiłem kilka lat temu poradnik a teraz jest nowy aktualizowany również muszę go kupować czy przewidziane są jakieś metody aktualizacji plików PDF?
asasin24 Pretorianin
Nie mogę wejść do tego głupiego mieszkania na końcu, ciągle mogę tylko dzwonić do drzwi i stać jak debil. Macie jakieś rozwiązanie?
robertw2581114172023 Junior
Witam. Syn gra ale nie może zaliczyć 2 poziomu. Grzebie w tym zamku i nic. Ma kasę i dalej nie może zakończyć. Pomożecie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















