Mafia 2: Rozdział 14 - Schody do nieba (2)
Aktualizacja:
POJECHANIE DO DEREKA PO JAKĄŚ ROBOTĘ:
![]() | ![]() |
Dopiero teraz dobrze byłoby odwiedzić jakiś sklep odzieżowy #1 . Pamiętaj o tym żeby zaparkować tuż przy sklepie i wysiąść z auta dopiero po upewnieniu się, że w okolicy nie ma policji. Po zamianie ubrania jedź do południowej części miasta. Wjedź do doków, zaparkuj przed biurem Dereka #2 i wyjdź po schodach na górę. Derek będzie miał dla Ciebie zadanie polegające na wystraszeniu kilku protestujących robotników.
UDANIE SIĘ WRAZ Z DEREKIEM NA SPOTKANIE Z ROBOTNIKAMI:
![]() | ![]() |
Nie musisz tu specjalnie kombinować. Zejdź po schodach #1 i idź za Derekiem i jego ludźmi do magazynu #2 , w którym znajdują się robotnicy. W trakcie bardzo istotnego filmiku przerywnikowego Vito dowie się, że to Derek odpowiedzialny jest za śmierć jego ojca, zwracając się przeciwko niemu oraz jego ludziom.
ZABICIE DEREKA:
![]() | ![]() |
Zacznij od wybrania broni skutecznej na większym dystansie, bo otrzymana od Dereka strzelba niespecjalnie się tu przyda. Wybiegnij z magazynu, schowaj się za skrzyniami #1 i przystąp do starannej eliminacji ludzi Dereka. Przesuwaj się sukcesywnie do przodu. Po chwili samochodem przyjedzie nowa grupa #2 , a to będzie oznaczało konieczność oddania kolejnych celnych strzałów.
![]() | ![]() |
Uważaj, bo pojedynczy przeciwnicy mogą oddalić się od grupy i musisz ich błyskawicznie odnajdywać i eliminować #1 . Warto tu sobie oczywiście pomagać wskazaniami radaru. Docelowo musisz przebić się do magazynu #2 , w którym ukrył się Derek. Jak zapewne zauważyłeś, brama magazynu zamknęła się za Twoimi plecami, tak więc będziesz musiał staranniej zaplanować kolejne kroki.
![]() | ![]() |
Dereka chwilowo zignoruj i na początek zajmij się wyeliminowaniem kilku przeciwników biegnących w Twoją stronę #1 . Derek w tym czasie zacznie Cię obrzucać koktajlami Mołotowa i generalnie ich unikanie nie jest trudną sprawą #2 . Warto często zmieniać pozycję, aczkolwiek przez cały czas pozostawaj w pobliżu bramy, przez którą tu przyszedłeś.
![]() | ![]() |
W dalszej części walk musisz być przygotowany do pozbycia się około czterech przeciwników, którzy zbiegną tu po schodach z górnych balkoników #1 . Szybko reaguj na ich poczynania, dzięki czemu nie dasz się im zaskoczyć. Dereka zostaw sobie na sam koniec. Nie musisz wychodzić na górne balkoniki, bo równie dobrze możesz go zabić z dołu. Zaczekaj aż się wychyli i ostrzelaj go z lepszej broni #2 .
![]() | ![]() |
Możesz już udać się na górę. Zbadanie okolicy ciała Dereka #1 pozwoli Ci wejść w posiadanie dużej ilości koktajli Mołotowa. Na koniec wybierz się do jego biura i zabierz ze stołu niemal 23000 dolarów #2 . Z magazynu możesz wyjść korzystając z drzwi w biurze Dereka.
ZDOBYCIE POZOSTAŁEJ GOTÓWKI:
W zależności od tego jak do tej pory dysponowałeś gotówką (naprawy i przemalowanie auta, nowe ciuchy) do wymaganych 27500 będzie Ci zapewne brakowało 1500-2000 dolarów. Potrzebną gotówkę, zgodnie z sugestią gry, możesz zdobyć na dwa zasadnicze sposoby.
![]() | ![]() |
Zdecydowanie bezpieczniejszym rozwiązaniem jest podwożenie samochodów na złomowanie do Bruskiego. Za każdym razem musisz wjechać do prasy #1 i skorzystać z panelu kontrolnego na górze #2 . Za jedno "sprasowanie" powinieneś dostać ponad 400 dolarów, przy czym niestety po nowe auta (nie licząc wozu stojącego obok prasy) trzeba będzie wychodzić poza obszar złomowiska.
![]() | ![]() |
Drugim sposobem pozyskania gotówki jest rabowanie sklepów. W tym przypadku jest to proces składający się z czterech kroków. Za każdym razem rozpocznij od zaparkowania przed wybranym sklepem #1 , zostawiając otwarte drzwi i ustawiając auto w takiej pozycji by móc do niego szybko wrócić. Wejdź do sklepu, wyciągnij broń i zabij błyskawicznie właściciela #2 .
![]() | ![]() |
Szybko podbiegnij teraz do kasy i zabierz z niej gotówkę #1 . Po zdobyciu pieniędzy powróć do zaparkowanego przed sklepem auta #2 . Jeśli uda Ci się do niego wsiąść przed przyjazdem policji, to nic złego się nie stanie. W przeciwnym wypadku rozpoczniesz pościg z udziałem stróżów prawa i z tego właśnie powodu warto korzystać z jednego z szybszych aut (przydzielony w tym rozdziale Thunderbolt świetnie się sprawdzi).
0
- Mafia II - poradnik do gry
- Mafia 2: Opis przejścia
- Mafia 2: Opis przejścia
- Mafia 2: Rozdział 1 - Stary kraj
- Mafia 2: Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (1)
- Mafia 2: Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (2)
- Mafia 2: Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (3)
- Mafia 2: Rozdział 3 - Wróg publiczny (1)
- Mafia 2: Rozdział 3 - Wróg publiczny (2)
- Mafia 2: Rozdział 3 - Wróg publiczny (3)
- Mafia 2: Rozdział 3 - Wróg publiczny (4)
- Mafia 2: Rozdział 4 - Prawo Murphy'ego
- Mafia 2: Rozdział 5 - Piła (1)
- Mafia 2: Rozdział 5 - Piła (2)
- Mafia 2: Rozdział 5 - Piła (3)
- Mafia 2: Rozdział 6 - Dobrze spędzony czas (1)
- Mafia 2: Rozdział 6 - Dobrze spędzony czas (2)
- Mafia 2: Rozdział 7 - Spoczywaj w pokoju, F. Potenza
- Mafia 2: Rozdział 8 - Dzikusy (1)
- Mafia 2: Rozdział 8 - Dzikusy (2)
- Mafia 2: Rozdział 8 - Dzikusy (3)
- Mafia 2: Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (1)
- Mafia 2: Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (2)
- Mafia 2: Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (3)
- Mafia 2: Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (1)
- Mafia 2: Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (2)
- Mafia 2: Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (3)
- Mafia 2: Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (4)
- Mafia 2: Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (1)
- Mafia 2: Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (2)
- Mafia 2: Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (3)
- Mafia 2: Rozdział 12 - Dar morza (1)
- Mafia 2: Rozdział 12 - Dar morza (2)
- Mafia 2: Rozdział 13 - Wyjście smoka (1)
- Mafia 2: Rozdział 13 - Wyjście smoka (2)
- Mafia 2: Rozdział 14 - Schody do nieba (1)
- Mafia 2: Rozdział 14 - Schody do nieba (2)
- Mafia 2: Rozdział 14 - Schody do nieba (3)
- Mafia 2: Rozdział 14 - Schody do nieba (4)
- Mafia 2: Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1)
- Mafia 2: Rozdział 15 - Per aspera ad astra (2)
- Mafia 2: Opis przejścia
- Mafia 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
zanonimizowany716317 Centurion
Koledzy pomózcie kupilem mafie 2 oczywiscie oryginał wpisuje cd key i tu mi wyskakuje ze ten jest juz w uzyciu itp itd. nie zmieniałem nic w koncie mam jeden od zawsze i nie wiem co jest grane , co mam robic ?? please moze ktos wie przeciez nie bede kupował drugiej gry
zanonimizowany519490 Junior
hej mam problem z drzwiami w misji spłacenie długu dla bruno czemu on nie zapuka do tych drzwi na końcu rozdziału??? pliss powiedzcie
Stranger. Senator
( --> A uzbierałeś wystarczającą ilość gotówki?
zanonimizowany968318 Junior
poradnik gdzie szukać czasopism powinien być poukładany według rozdziałów a nie ich numerów
Barti82 Legionista
Ktoś soptkał się z takim problemem że kiedy chcę skorzystać z budki telefonicznej, np. w tej misji to gra wychodzi bez żadnych komunikatów do systemu??
niccosss Junior
stara juz gierka ale beznadziejna murzyn mnie jebnie 2 razy i padam...
Brutalus Junior
czy jeśli kupiłem kilka lat temu poradnik a teraz jest nowy aktualizowany również muszę go kupować czy przewidziane są jakieś metody aktualizacji plików PDF?
asasin24 Pretorianin
Nie mogę wejść do tego głupiego mieszkania na końcu, ciągle mogę tylko dzwonić do drzwi i stać jak debil. Macie jakieś rozwiązanie?
robertw2581114172023 Junior
Witam. Syn gra ale nie może zaliczyć 2 poziomu. Grzebie w tym zamku i nic. Ma kasę i dalej nie może zakończyć. Pomożecie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















