Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (3) | Opis przejścia Mafia II
Aktualizacja:
DOTARCIE DO MIESZKANIA JOE:
![]() | ![]() |
Nie dysponujesz żadną bronią, tak więc pozostaje Ci ucieczka. Na początek biegnij na południe. Po tym jak dostatecznie oddalisz się od wrogów zdobądź szybko jakiś samochód, czy to poprzez wybicie szyby w zaparkowanej przy jednym z sąsiednich domów maszyn #1 czy poprzez zatrzymanie i kradzież przejeżdżającego pojazdu #2 .
![]() | ![]() |
Nie próbuj nawet walczyć z Irlandczykami, tylko jedź w stronę mieszkania Joe. Nie musisz się na szczęście obawiać tego, że wrogowie dopadną Cię w samochodowym pościgu, tak więc staraj się raczej nie łamać przepisów. Zaparkuj przy mieszkaniu Joe #1 , wejdź do środka i skieruj się na drugie piętro. Musisz trzykrotnie zapukać do drzwi #2 zanim Joe je otworzy.
ZAŁOŻENIE NOWEGO UBRANIA:
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się po przemodelowanym mieszkaniu Joe, a w pobliżu łóżka odnajdziesz nowy numer Playboya #1 . Sprawdź teraz zawartość szafki na ubrania #2 . Niestety, jedynym wyborem będzie zestaw składający się z koszuli i spodni, podobny do tego, który na co dzień nosi Joe. :-)
ROZPRAWIENIE SIĘ Z IRLANDCZYKAMI WE WZGÓRZACH TARY:
![]() | ![]() |
Wyjdź z mieszkania Joe, a następnie z samego budynku. Musisz udać się do garażu Joe #1 i wsiąść do zaparkowanej w nim jego maszyny (Shubert Beverly). Ruszaj teraz w stronę baru Wzgórza Tary zlokalizowanego w północnej części Empire Bay. Postaraj się nie zniszczyć po drodze auta Joe, bo będzie Ci ono później potrzebne. Po dotarciu na miejsce zaparkuj przed barem #2 i wejdź do środka.
![]() | ![]() |
Od razu po odzyskaniu kontroli nad Vito schowaj się za zasłoną #1 , dzięki czemu nie będziesz dla wrogów łatwym celem. W trakcie tej bitwy w miarę możliwie jak najszybciej pozbądź się barmana #2 , który będzie dysponował świetną bronią i równie dobrym polem widzenia.
![]() | ![]() |
Uważaj na przeciwnika z karabinem maszynowym, który będzie czaił się w pobliżu ścieżki prowadzącej w stronę toalet #1 . Po jego zlikwidowaniu możesz się rozejrzeć po barze, podnosząc bronie od przeciwników (pamiętaj, że jesteś z nimi "na zero"), obrabiając kasę czy smakując różnych trunków. Zbadaj też obszar za przesuwającymi się drzwiami #2 , gdyż odnajdziesz tam nowy numer Playboya.
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę tylnego wyjścia, które było pilnowane przez gostka z karabinem maszynowym #1 . Otwórz tu lewe drzwi #2 , dzięki czemu znajdziesz się na zewnątrz. Z krótkiej cut-scenki dowiesz się, że będziesz musiał doścignąć ostatniego przeciwnika uciekającego samochodem.
POŚCIG ZA OSTATNIM IRLANDCZYKIEM:
![]() | ![]() |
Szybko podbiegnij do "przeparkowanego" auta Joe #1 i zasiądź za kółkiem. Nie możesz się zbytnio ociągać, bo wkrótce zjawi się tu policja, które utrudni Ci w pewnym stopniu pościg. Zignoruj funkcjonariuszy i ruszaj za autem prowadzonym przez przywódcę Irlandczyków #2 .
![]() | ![]() |
Skup się tylko na ściganym pojeździe #1 , ignorując całkowicie goniących Cię policjantów. Joe musi prowadzić ostrzał tak długo aż auto uciekającego przywódcy zostanie całkowicie zniszczone, a on z niego wysiądzie. Teraz wystarczy go tylko mocniej potrącić #2 .
POWRÓT DO MIESZKANIA JOE:
![]() | ![]() |
Ruszaj szybko w stronę mieszkania Joe, bo nadal jesteś ścigany przez policję #1 . Funkcjonariuszy najlepiej zgubić na autostradzie biegnącej w północnej części mapy, choć możesz też skorzystać z usług mechanika i przemalować wóz lub wymienić tablice. Joe wysiądzie w pobliżu swojego domu #2 , wysyłając Cię do pozostawionego przez Marty'ego mieszkania.
DOJECHANIE DO STAREGO MIESZKANIA MARTY'EGO:
![]() | ![]() |
Mieszkanie Marty'ego znajduje się w południowej części miasta, w dzielnicy Oyster Bay. Po dotarciu na miejsce wybierz wąską alejkę między budynkami #1 , a następnie wyjdź po schodach na górę #2 i otwórz drzwi prowadzące do Twojego nowego lokum. Rozejrzyj się trochę, a na koniec połóż się do snu.
0
- Mafia II - poradnik do gry
- Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 - Stary kraj | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (4) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 4 - Prawo Murphy'ego | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 5 - Piła (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 5 - Piła (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 5 - Piła (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 6 - Dobrze spędzony czas (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 6 - Dobrze spędzony czas (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 7 - Spoczywaj w pokoju, F. Potenza | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 8 - Dzikusy (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 8 - Dzikusy (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (4) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 12 - Dar morza (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 12 - Dar morza (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 13 - Wyjście smoka (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 13 - Wyjście smoka (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (4) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 15 - Per aspera ad astra (2) | Opis przejścia Mafia II
- Opis przejścia
- Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany716317 Centurion
Koledzy pomózcie kupilem mafie 2 oczywiscie oryginał wpisuje cd key i tu mi wyskakuje ze ten jest juz w uzyciu itp itd. nie zmieniałem nic w koncie mam jeden od zawsze i nie wiem co jest grane , co mam robic ?? please moze ktos wie przeciez nie bede kupował drugiej gry
zanonimizowany519490 Junior
hej mam problem z drzwiami w misji spłacenie długu dla bruno czemu on nie zapuka do tych drzwi na końcu rozdziału??? pliss powiedzcie
Stranger. Senator
( --> A uzbierałeś wystarczającą ilość gotówki?
zanonimizowany968318 Junior
poradnik gdzie szukać czasopism powinien być poukładany według rozdziałów a nie ich numerów
Barti82 Legionista
Ktoś soptkał się z takim problemem że kiedy chcę skorzystać z budki telefonicznej, np. w tej misji to gra wychodzi bez żadnych komunikatów do systemu??
niccosss Junior
stara juz gierka ale beznadziejna murzyn mnie jebnie 2 razy i padam...
Brutalus Junior
czy jeśli kupiłem kilka lat temu poradnik a teraz jest nowy aktualizowany również muszę go kupować czy przewidziane są jakieś metody aktualizacji plików PDF?
asasin24 Pretorianin
Nie mogę wejść do tego głupiego mieszkania na końcu, ciągle mogę tylko dzwonić do drzwi i stać jak debil. Macie jakieś rozwiązanie?
robertw2581114172023 Junior
Witam. Syn gra ale nie może zaliczyć 2 poziomu. Grzebie w tym zamku i nic. Ma kasę i dalej nie może zakończyć. Pomożecie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















