Mafia 2: Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (3)
Aktualizacja:
DOTARCIE DO MIESZKANIA JOE:
![]() | ![]() |
Nie dysponujesz żadną bronią, tak więc pozostaje Ci ucieczka. Na początek biegnij na południe. Po tym jak dostatecznie oddalisz się od wrogów zdobądź szybko jakiś samochód, czy to poprzez wybicie szyby w zaparkowanej przy jednym z sąsiednich domów maszyn #1 czy poprzez zatrzymanie i kradzież przejeżdżającego pojazdu #2 .
![]() | ![]() |
Nie próbuj nawet walczyć z Irlandczykami, tylko jedź w stronę mieszkania Joe. Nie musisz się na szczęście obawiać tego, że wrogowie dopadną Cię w samochodowym pościgu, tak więc staraj się raczej nie łamać przepisów. Zaparkuj przy mieszkaniu Joe #1 , wejdź do środka i skieruj się na drugie piętro. Musisz trzykrotnie zapukać do drzwi #2 zanim Joe je otworzy.
ZAŁOŻENIE NOWEGO UBRANIA:
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się po przemodelowanym mieszkaniu Joe, a w pobliżu łóżka odnajdziesz nowy numer Playboya #1 . Sprawdź teraz zawartość szafki na ubrania #2 . Niestety, jedynym wyborem będzie zestaw składający się z koszuli i spodni, podobny do tego, który na co dzień nosi Joe. :-)
ROZPRAWIENIE SIĘ Z IRLANDCZYKAMI WE WZGÓRZACH TARY:
![]() | ![]() |
Wyjdź z mieszkania Joe, a następnie z samego budynku. Musisz udać się do garażu Joe #1 i wsiąść do zaparkowanej w nim jego maszyny (Shubert Beverly). Ruszaj teraz w stronę baru Wzgórza Tary zlokalizowanego w północnej części Empire Bay. Postaraj się nie zniszczyć po drodze auta Joe, bo będzie Ci ono później potrzebne. Po dotarciu na miejsce zaparkuj przed barem #2 i wejdź do środka.
![]() | ![]() |
Od razu po odzyskaniu kontroli nad Vito schowaj się za zasłoną #1 , dzięki czemu nie będziesz dla wrogów łatwym celem. W trakcie tej bitwy w miarę możliwie jak najszybciej pozbądź się barmana #2 , który będzie dysponował świetną bronią i równie dobrym polem widzenia.
![]() | ![]() |
Uważaj na przeciwnika z karabinem maszynowym, który będzie czaił się w pobliżu ścieżki prowadzącej w stronę toalet #1 . Po jego zlikwidowaniu możesz się rozejrzeć po barze, podnosząc bronie od przeciwników (pamiętaj, że jesteś z nimi "na zero"), obrabiając kasę czy smakując różnych trunków. Zbadaj też obszar za przesuwającymi się drzwiami #2 , gdyż odnajdziesz tam nowy numer Playboya.
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę tylnego wyjścia, które było pilnowane przez gostka z karabinem maszynowym #1 . Otwórz tu lewe drzwi #2 , dzięki czemu znajdziesz się na zewnątrz. Z krótkiej cut-scenki dowiesz się, że będziesz musiał doścignąć ostatniego przeciwnika uciekającego samochodem.
POŚCIG ZA OSTATNIM IRLANDCZYKIEM:
![]() | ![]() |
Szybko podbiegnij do "przeparkowanego" auta Joe #1 i zasiądź za kółkiem. Nie możesz się zbytnio ociągać, bo wkrótce zjawi się tu policja, które utrudni Ci w pewnym stopniu pościg. Zignoruj funkcjonariuszy i ruszaj za autem prowadzonym przez przywódcę Irlandczyków #2 .
![]() | ![]() |
Skup się tylko na ściganym pojeździe #1 , ignorując całkowicie goniących Cię policjantów. Joe musi prowadzić ostrzał tak długo aż auto uciekającego przywódcy zostanie całkowicie zniszczone, a on z niego wysiądzie. Teraz wystarczy go tylko mocniej potrącić #2 .
POWRÓT DO MIESZKANIA JOE:
![]() | ![]() |
Ruszaj szybko w stronę mieszkania Joe, bo nadal jesteś ścigany przez policję #1 . Funkcjonariuszy najlepiej zgubić na autostradzie biegnącej w północnej części mapy, choć możesz też skorzystać z usług mechanika i przemalować wóz lub wymienić tablice. Joe wysiądzie w pobliżu swojego domu #2 , wysyłając Cię do pozostawionego przez Marty'ego mieszkania.
DOJECHANIE DO STAREGO MIESZKANIA MARTY'EGO:
![]() | ![]() |
Mieszkanie Marty'ego znajduje się w południowej części miasta, w dzielnicy Oyster Bay. Po dotarciu na miejsce wybierz wąską alejkę między budynkami #1 , a następnie wyjdź po schodach na górę #2 i otwórz drzwi prowadzące do Twojego nowego lokum. Rozejrzyj się trochę, a na koniec połóż się do snu.
- Mafia II - poradnik do gry
- Mafia 2: Opis przejścia
- Mafia 2: Opis przejścia
- Mafia 2: Rozdział 1 - Stary kraj
- Mafia 2: Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (1)
- Mafia 2: Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (2)
- Mafia 2: Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (3)
- Mafia 2: Rozdział 3 - Wróg publiczny (1)
- Mafia 2: Rozdział 3 - Wróg publiczny (2)
- Mafia 2: Rozdział 3 - Wróg publiczny (3)
- Mafia 2: Rozdział 3 - Wróg publiczny (4)
- Mafia 2: Rozdział 4 - Prawo Murphy'ego
- Mafia 2: Rozdział 5 - Piła (1)
- Mafia 2: Rozdział 5 - Piła (2)
- Mafia 2: Rozdział 5 - Piła (3)
- Mafia 2: Rozdział 6 - Dobrze spędzony czas (1)
- Mafia 2: Rozdział 6 - Dobrze spędzony czas (2)
- Mafia 2: Rozdział 7 - Spoczywaj w pokoju, F. Potenza
- Mafia 2: Rozdział 8 - Dzikusy (1)
- Mafia 2: Rozdział 8 - Dzikusy (2)
- Mafia 2: Rozdział 8 - Dzikusy (3)
- Mafia 2: Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (1)
- Mafia 2: Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (2)
- Mafia 2: Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (3)
- Mafia 2: Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (1)
- Mafia 2: Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (2)
- Mafia 2: Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (3)
- Mafia 2: Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (4)
- Mafia 2: Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (1)
- Mafia 2: Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (2)
- Mafia 2: Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (3)
- Mafia 2: Rozdział 12 - Dar morza (1)
- Mafia 2: Rozdział 12 - Dar morza (2)
- Mafia 2: Rozdział 13 - Wyjście smoka (1)
- Mafia 2: Rozdział 13 - Wyjście smoka (2)
- Mafia 2: Rozdział 14 - Schody do nieba (1)
- Mafia 2: Rozdział 14 - Schody do nieba (2)
- Mafia 2: Rozdział 14 - Schody do nieba (3)
- Mafia 2: Rozdział 14 - Schody do nieba (4)
- Mafia 2: Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1)
- Mafia 2: Rozdział 15 - Per aspera ad astra (2)
- Mafia 2: Opis przejścia
- Mafia 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Witam. Syn gra ale nie może zaliczyć 2 poziomu. Grzebie w tym zamku i nic. Ma kasę i dalej nie może zakończyć. Pomożecie?
Nie mogę wejść do tego głupiego mieszkania na końcu, ciągle mogę tylko dzwonić do drzwi i stać jak debil. Macie jakieś rozwiązanie?
czy jeśli kupiłem kilka lat temu poradnik a teraz jest nowy aktualizowany również muszę go kupować czy przewidziane są jakieś metody aktualizacji plików PDF?
stara juz gierka ale beznadziejna murzyn mnie jebnie 2 razy i padam...
Boś cienias, dlatego.Gra jest jak najbardziej w porządku.
Ktoś soptkał się z takim problemem że kiedy chcę skorzystać z budki telefonicznej, np. w tej misji to gra wychodzi bez żadnych komunikatów do systemu??
poradnik gdzie szukać czasopism powinien być poukładany według rozdziałów a nie ich numerów
hej mam problem z drzwiami w misji spłacenie długu dla bruno czemu on nie zapuka do tych drzwi na końcu rozdziału??? pliss powiedzcie
Koledzy pomózcie kupilem mafie 2 oczywiscie oryginał wpisuje cd key i tu mi wyskakuje ze ten jest juz w uzyciu itp itd. nie zmieniałem nic w koncie mam jeden od zawsze i nie wiem co jest grane , co mam robic ?? please moze ktos wie przeciez nie bede kupował drugiej gry
Siemka, mam pytanko, otóż kolega sobie kupił nowego pc za 1600 zł i mafia II mu śmiga na maksymalnych ustawieniach bardzo płynnie, tylko że ma monitor ten crt 17 1280 na 1024 mak, moje pytanie jest takie, czy jak by podpiął lcd 21 ful hd i ustawił najwyższą rozdzialkę, to mogło by mu sie ścinać?
19pajeczak20 --> Czytaj dokładnie opis. :) Mieszkanie Joe odwiedza się w końcówce tego rozdziału:
https://www.gry-online.pl/poradniki/mafia-ii/&PART=330
Kawał dobrej roboty.
Najbardziej przydatny opis miejsc znalezienia Playboy'ów. :)
Dlaczego Tam Pisze Ze Numer 49 Rozdział 11 Jest W Mieszkaniu Joe Jak Nie Idzie Do Niego Wejsc??
oski barceloniak --> Jest przecież dział w poradniku poświęcony osiągnięciom, a nawet oddzielny poradnik achievementowy. Niczego ponad to nie ma.
1 minus poradnika to brak odp co trzeba zrobić na żeby mieć 100% gry bo nadal nie wiem czy grafiki muszą być odblokowane. Napiszcie ile co daje % bo wiem że sama gra 70% a playboye i listy ile dają???
hej chłopaki czy to możliwe że w misij spłacenie długu dla bruno mój bochater nie umie zapukać ku...rwa do tych jeba..... dzrzwi
Stranger --->>>
poradnik do RPG'ow gdzie mozna sie zgubic i zagubic w natloku pobocznych questow - ok; poradnik do gier przygodowych - zrozumiale. Jak pisalem, poradnik do mafia 2, czy gta4 sa okej jesli zawieraja szczegolowa lokalizacje ukrytych przedmiotow i na tym mozna poprzestac - potem spoleczenstwo nasze oplywa w bezmozgie jeti, ktore siodmy rok uczeszczaja do trzeciej klasy gimnazjum.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















