Rozdział 3 - Wróg publiczny (1) | Opis przejścia Mafia II
Aktualizacja:
Rozdział 3 - Wróg publiczny
ODEBRANIE TELEFONU I OPUSZCZENIE MIESZKANIA:
![]() | ![]() |
Telefon odnajdziesz w przedpokoju, niedaleko wejścia do mieszkania Joe #1 . W trakcie rozmowy z mamą głównego bohatera dowiesz się, że chce byś skontaktował się z panem Pappalardo z doków w sprawie pracy. Zanim wyjdziesz z mieszkania musisz się jeszcze ubrać. Odwróć się więc i wejdź w interakcję z szafą na ubrania #2 . Możesz ponownie wybrać skórzaną kurtkę, choć jeśli w międzyczasie odwiedziłeś jakiś sklep odzieżowy to możliwe będzie oczywiście założenie czegoś innego.
WYBRANIE SIĘ DO DOKÓW Z ZAMIAREM SPOTKANIA SIĘ Z PANEM PAPPALARDO:
![]() | ![]() |
Wyjdź z budynku, wybierając to samo przejście, z którego w poprzedniej misji skorzystał Joe. Podejdź do swojego garażu #1 i wybierz samochód. Jeżeli przywiozłeś tu inne pojazdy to nie musisz się oczywiście decydować na maszynę, którą ukradłeś na samym początku gry (Jefferson Provincial). Doki znajdują się w południowej części miasta. Podczas przejażdżki pamiętaj o utrzymywaniu dozwolonej prędkości i unikaniu łamania przepisów prawa drogowego na oczach policjantów. Gra powinna Ci zaproponować skorzystanie z zachodniej obwodnicy #2 i warto na to przystać, bo można tam rozwijać większe prędkości.
![]() | ![]() |
Do doków wjedź przez główną bramę #1 , którą powinien Ci wskazać podręczny radar. Zaparkuj samochód gdzieś w okolicy oznaczonej przez grę strefy docelowej i wyjdź po schodach na górę #2 by dotrzeć do biura Dereka Pappalardo. Przy próbie otwarcia prowadzących do biura drzwi wyświetlony zostanie nowy filmik przerywnikowy.
WYKONANIE ROBOTY ZLECONEJ PRZEZ STEVE'A:
![]() | ![]() |
Wyjdź z biura Dereka i wykorzystaj wolną chwilę by rozejrzeć się za jednym z numerów Playboya #1 . Zejdź następnie po schodach na dół i podejdź do miejsca, w którym Steve wyjaśni Ci czego będzie od Ciebie oczekiwał #2 .
![]() | ![]() |
Twoja robota będzie polegała na ładowaniu skrzyń na ciężarówkę. Rozpocznij od podejścia do dowolnej ze skrzyń #1 . Podnieś skrzynię (klawisz E), obróć się i wejdź z nią na pakę ciężarówki #2 . Skrzynię możesz położyć w dowolnym miejscu.
![]() | ![]() |
Zauważ, że Vito już po pierwszej załadowanej skrzyni będzie miał dosyć takiej roboty, o czym nie omieszka Cię poinformować #1 . Możesz od razu wyjść z magazynu #2 lub też dalej ładować skrzynie. W tym drugim przypadku główny bohater odmówi dalszej współpracy po załadowaniu pięciu skrzyń na ciężarówkę. Przy próbie wyjścia z magazynu zaczepi Cię Steve. Wróć z nim do biura pana Pappalardo, a gra wyświetli dłuższy filmik przerywnikowy.
ODEBRANIE OD DOKERÓW NALEŻNOŚCI DEREKA:
![]() | ![]() |
Powróć do magazynu, w którym ładowałeś skrzynie. Pierwszą osobę, na której musisz wymusić uiszczenie opłaty, odnajdziesz w pobliżu schodów #1 . Osobnik ten nie będzie skory do współpracy, tak więc należy go trochę poturbować #2 . Jest on na szczęście słabo wytrenowany, tak więc nie powinno to być trudne (serie szybkich ciosów zakończone brutalnym ciosem).
![]() | ![]() |
Kolejne dwie osoby pracują przy łodzi #1 #2 i w obu przypadkach nie powinieneś mieć żadnych problemów ze ściągnięciem należności. Zaczekaj na wyświetlenie krótkiej cut-scenki.
![]() | ![]() |
Musisz przystąpić do bójki z czarnoskórym dokerem, który będzie już znacznie trudniejszy do pokonania #1 . Co ciekawe, by dobić ogłuszonego przeciwnika będziesz musiał najprawdopodobniej trzykrotnie (w bardzo krótkim odstępie czasu) skorzystać z brutalnego ciosu #2 . Po wygranym pojedynku powróć do biura Dereka by przekazać mu gotówkę i wzbogacić się o 100 dolarów. Pan Pappalardo na koniec spotkania wspomni, że Joe chce się z Tobą spotkać w barze Freddy's.
UDANIE SIĘ NA SPOTKANIE Z JOE:
![]() | ![]() |
Wyjdź z budynku i wsiądź do dowolnego pojazdu (tego, którego użyłeś żeby tu przyjechać lub skradzionego z doków). Bar Freddy's znajduje się niedaleko miejsca, w którym mieszka Joe. Zaparkuj przy wejściu do knajpy #1 . Wejdź do środka i skieruj się na piętro #2 . W trakcie spotkania poznasz Henry'ego Tomasino, który zapozna Cię ze szczegółami planu polegającego na wykradzeniu dużej ilości kartek na benzynę z siedziby Urzędu ds. Regulacji Cen. Pierwszym krokiem będzie spotkanie się z siostrą jednego z pracowników urzędu.
0
- Mafia II - poradnik do gry
- Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 - Stary kraj | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 2 - Nie ma jak w domu (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 3 - Wróg publiczny (4) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 4 - Prawo Murphy'ego | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 5 - Piła (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 5 - Piła (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 5 - Piła (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 6 - Dobrze spędzony czas (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 6 - Dobrze spędzony czas (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 7 - Spoczywaj w pokoju, F. Potenza | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 8 - Dzikusy (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 8 - Dzikusy (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 9 - Twardziel i liczykrupa (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 10 - Obsługa hotelowa (4) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 11 - Nasz przyjaciel (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 12 - Dar morza (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 12 - Dar morza (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 13 - Wyjście smoka (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 13 - Wyjście smoka (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (2) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (3) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 14 - Schody do nieba (4) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 15 - Per aspera ad astra (1) | Opis przejścia Mafia II
- Rozdział 15 - Per aspera ad astra (2) | Opis przejścia Mafia II
- Opis przejścia
- Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany716317 Centurion
Koledzy pomózcie kupilem mafie 2 oczywiscie oryginał wpisuje cd key i tu mi wyskakuje ze ten jest juz w uzyciu itp itd. nie zmieniałem nic w koncie mam jeden od zawsze i nie wiem co jest grane , co mam robic ?? please moze ktos wie przeciez nie bede kupował drugiej gry
zanonimizowany519490 Junior
hej mam problem z drzwiami w misji spłacenie długu dla bruno czemu on nie zapuka do tych drzwi na końcu rozdziału??? pliss powiedzcie
Stranger. Senator
( --> A uzbierałeś wystarczającą ilość gotówki?
zanonimizowany968318 Junior
poradnik gdzie szukać czasopism powinien być poukładany według rozdziałów a nie ich numerów
Barti82 Legionista
Ktoś soptkał się z takim problemem że kiedy chcę skorzystać z budki telefonicznej, np. w tej misji to gra wychodzi bez żadnych komunikatów do systemu??
niccosss Junior
stara juz gierka ale beznadziejna murzyn mnie jebnie 2 razy i padam...
Brutalus Junior
czy jeśli kupiłem kilka lat temu poradnik a teraz jest nowy aktualizowany również muszę go kupować czy przewidziane są jakieś metody aktualizacji plików PDF?
asasin24 Pretorianin
Nie mogę wejść do tego głupiego mieszkania na końcu, ciągle mogę tylko dzwonić do drzwi i stać jak debil. Macie jakieś rozwiązanie?
robertw2581114172023 Junior
Witam. Syn gra ale nie może zaliczyć 2 poziomu. Grzebie w tym zamku i nic. Ma kasę i dalej nie może zakończyć. Pomożecie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















