LEGO Skywalker Saga: Mistrzowie włamania (Master Codebreak-Out) - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do LEGO Skywalker Saga zawiera opis przejścia poziomu Mistrz(owie) (w)łamania z epizodu 8 – mistrz kodów, ucieczka z więzienia.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry LEGO Skywalker Saga znajdziecie drugą część opisu przejścia epizodu 8 (Ostatni Jedi). Są to poziom Mistrz(owie) (w)łamania (Master Codebreak-Out) i poprzedzające go spotkanie z mistrzem łamania kodów. Nasza solucja objaśnia m.in. gdzie przebywa mistrz, jak dotrzeć do pomieszczenia strażników w więzieniu (podstępem lub wszczynając alarm), jak odzyskać sprzęt bohaterów i jak uciec z więzienia po wywołaniu zamieszek.
- Finn... cieknąca... torba? (Finn... Leaking... Bag?)
- Mistrz łamania kodów (The Master Codebreaker)
- Mistrzowie włamania (Master Codebreak-Out) - wyzwania
- Opis przejścia - dotarcie do pomieszczenia strażników
- Opis przejścia - walki ze strażnikami i ucieczka z więzienia
Finn... cieknąca... torba? (Finn... Leaking... Bag?)

Po zaliczeniu pierwszej misji fabularnej zmagania wznowicie na pokładzie statku ruchu oporu (Resistance Cruiser) i otrzymacie zadanie znalezienia stroju dla Finna. Dotrzyjcie do oznaczonych przez grę drzwi, użyjcie pomarańczowego terminalu i zaliczcie mini-grę.
Musicie wyruszyć do oznaczonego przez grę obszaru i zbadać go. Zniszczcie konkretnie obiekt z powyższego obrazka. Dotrzyjcie następnie do nowego niebieskiego okręgu. W następnej kolejności udajcie się na mostek. Po pojawieniu się Rose Tico otrzymacie zadanie zgłoszenia dezercji i wyruszcie po prostu do oznaczonego pomieszczenia.
Mistrz łamania kodów (The Master Codebreaker)

Dotrzyjcie do hangaru i wybierzcie z mapy galaktyki planetę Cantonica. Zdecydujcie się konkretnie na wylądowanie w Canto Bight.


Musicie dotrzeć do północnej części nowo odkrytej lokacji. Celem podróży jest wejście do kasyna. W nowej lokacji przepytajcie oznaczonych NPC-ów, a dowiecie się o miejscu pobytu łamacza kodów w kasynie.
Próba wejścia do bocznego obszaru zakończy się niepowodzeniem, bo pilnuje jej Twi'Lek. Porozmawiajcie z droidem R5-M2 (obrazek 1), dowiadując się, że do odwrócenia uwagi ochroniarza może posłużyć pianino z obrazka 2, które możecie np. uderzyć lub ostrzelać. Po odblokowaniu przejścia zbliżcie się do niebieskiego okręgu, by rozpocząć poziom Mistrz(owie) (w)łamania.
Mistrzowie włamania (Master Codebreak-Out) - wyzwania


Poziom ten posiada 3 wyzwania:
- Ironia losu (Isn't it Ironic?) - Musicie zamknąć strażnika w celi. Możecie zaliczyć to wyzwanie w pierwszej części misji. Pootwierajcie wewnętrzne cele. W jednej z nich znajdziecie przedmioty do rozbicia, z których można skonstruować kukły udające strażników (obrazek 1). Pociągnijcie za dźwignię, wyjdźcie z celi i zaczekajcie aż dotrą w to miejsce prawdziwi strażnicy z centralnego pomieszczenia. Pociągnijcie za dźwignię w głównym korytarzu żeby zamknąć celę i uwięzić w niej strażników (obrazek 2).
- Kto pilnuje strażników? (Prison Break) - Musicie wejść do pomieszczenia strażników, unikając wykrycia. Sposób oszukania strażników dzięki odblokowaniu i przesunięciu posągu szczegółowo opisaliśmy w kolejnym podpunkcie.
- Strażnicy na nic (Guards Down) - Musicie pokonać 8 strażników podczas ucieczki z więzienia. To łatwe wyzwanie. Po tym jak dostaniecie się do centralnego pomieszczenia nie śpieszcie się z dokończeniem ucieczki z więzienia (otwarcie włazu), tylko najpierw pozbądźcie się wymaganej liczby wartowników.
Opis przejścia - dotarcie do pomieszczenia strażników


Etap ten rozpoczniecie w więzieniu i Waszym zadaniem stanie się ucieczka z niego. Są dwa główne sposoby na dotarcie do centralnego pomieszczenia i pierwszy z nich zakłada wykazanie się podstępem po to żeby zaliczyć cel misji bez wszczynania alarmu.
Rozejrzyjcie się po okolicy. Możecie pociągać za dźwignie i otwierać niektóre cele. W jednej z nich będzie mała maszyna z obrazka 1, którą możecie zacząć ujeżdżać. Dotrzyjcie z nią do pasującego do niej slotu z obrazka 2.

Odblokujecie celę, w której można popychać posąg strażnika z powyższego obrazka. Przepchnijcie go w okolice wejścia do centralnego pomieszczenia i wciśnijcie przycisk żeby oszukać strażników.

Druga metoda zakłada celowe wszczęcie alarmu. Rozejrzyjcie się w tym przypadku za kontenerem do przepychania z powyższego obrazka.

Zlokalizujcie dwie czerwone płyty naciskowe (jedna z nich może być do odbudowania). Plan działania jest następujący:
- Przepchnijcie kontener na jedną z płyt.
- Ustawcie się bohaterem 1 na drugiej płycie.
- Przełączcie się na bohatera 2 i pociągnijcie za nowo odblokowaną dźwignię.
Opis przejścia - walki ze strażnikami i ucieczka z więzienia


Niezależnie od wybranego wariantu spodziewajcie się przystąpienia do walk ze strażnikami z centralnego pomieszczenia.
Waszym priorytetem jest odzyskanie wyposażenia i z pomocą przyjdzie odnaleziona w pomieszczeniu trampolina. Dotrzyjcie dzięki niej na górę i pociągnijcie tam za dźwignię (obrazek 1). Na dole odsłonicie źródło energii (obrazek 2), które należy zniszczyć. Doprowadzi to do otwarcia wszystkich cel i rozpoczęcia zamieszek w więzieniu.

Odzyskacie linkę i musicie z jej pomocą złapać się zaczepu z powyższego obrazka - jest to centralny korytarz pomiędzy celami. Otworzycie w ten sposób właz, który umożliwi bohaterom dokończenie ucieczki.
- LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry
- LEGO Skywalker Saga: Opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Epizod 8 - Ostatni Jedi
- LEGO Skywalker Saga: Pucz Poego (Dameron's Defiance) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Mistrzowie włamania (Master Codebreak-Out) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Bliskie spotkania pierwszego Snoke'a (No Snoke Without Fire) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Wielka puszka zgnieciona (Chrome Dome Down) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Sól w oku Kylo (Ground A-salt) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Epizod 8 - Ostatni Jedi
- LEGO Skywalker Saga: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Witam gdy odebrałem gierkę z epic gamesa za darmo ta po dopaleniu trzyma mnie w trybie ladowanaia pasek cały czas jakby się ładuje ale nawet po 20 minutach nic się nie dzieje
Mam problem w misji Endorwać Szturmowca zniszczyłem 7 szturmowców a gdy idę do miejsca poszukiwań nigdzie nie ma pozostałych 3 wie ktoś jak to rozwiązać?
Witam wszystkich
u mnie jest problem tak jakby a auto namierzaniem?? otóż zaznacza mi na czerwono tylko rebelianckie statki podczas walk w kosmosie a nie te najwyższego porządku. torpedy teź namierzają statki ruchu oporu. czy ktoś ma pomysł czemu ?? pozdrawiam
Mam cały czas otwarte okienko do kupowania pakietów z postaciami i nie moge tego wyłączyć. Ktos wie jak to naprawic?
Witam mam problem takiej natury: Odebrałem gierkę za free na Epic Games. Po odpaleniu gierki wciskam nową grę, wybieram miejsce na zapis po czym dosłownie nie dzieje się nic. Wisi tylko okienko "trwa zapisywanie". Gra nie jest w fazie "aplikacja nie odpowiada" po prostu nic się nie dzieje. Reinstall oraz obniżenie ustawień graficznych nie pomogło. Zna ktoś rozwiązanie problemu?
Zależy jakie masz parametry kompa lub na konsoli się bawisz.Ja to na kompa mam i chodzi mi cała gra płynnie
Po jakim czasie ci się odpaliła do menu głownego bo mi caly czas pasek sje kręci i nic
Ja nie potrafię tej babki wyciągnąć z dziury bo nie ma te opcji do wybrania żeby ją sterować.. Mimo ułożenia schodów nie da się jej "do głowy wejść... "
Mam pada z genesisa Mangan 200 i nie wychwytuje mi go gra. W innych grach lego normalnie mogę sobie nadpisać kontrolsy ale w lego saga skywalkerów nie mogę zrobić niczego. Czy muszę kupić kolejnego pada ? Czy da się to jakoś inaczej załatwić np przez jakiś emulator czy coś w tym stylu ?
Mam problem z wyzwaniem uwaga na nogi w misji wielką puszka zgnieciona choć zgniotłem 10 szturmowców nie zalicza mi
Z jakiegoś powodu po zakończeniu misji "działalność gospodarcza" nie moge odebrać klocka bo w pokoju nic nie ma, miał ktoś już taki problem ?
No bo musisz podejść do gonka sprzedawcy i kupić klocek za 3000 monet.
W poziomie "ambasadorze, to abordarz" nie zalicza mi wyzwania "sugeruję nową strategię", a w ostatnim etapie Nowej Nadzieii, gdzie latam x wingiem nie zalicza mi wyzwania gdzie trzeba robić beczki aby unikać trafienia. W obu etapach nie mogę zaliczyć wyzwań ani w trybie fabularnym ani w grze swobodnej. Zależy mi aby mieć 100 %.
Podczas bitew kosmicznych (tych oznaczonych czerwonym rombem z ?) Normalnie pokazuje mi te czerwone strzałki, a w głębokiej przestrzeni (podczas przemytów) muszę sam szukać wtapiające się w tło myśliwce TIE. Myślałem że chodzi tylko o misję "Echo-lodowa akcja" z ajan kloss ale spróbowałem też "fortunę 4-LOMa" na takodanie i też jest ten sam błąd. Może ktoś pomóc? Naprawdę trudno się z tym gra
Od kilku dni mam problem z wyborem postaci na grze swobodnej ponieważ zostało zablokowane koło wyboru postaci i statków. Jak coś gram na ps4
a co mam zrobić jeśli nawet klikam w dany przycisk to terminal nie działa
Mam problem z zadaniem "miejsce na rozbicie (obozu)" kiedy robiłem to zadanie w pewnym momencie poleciałem do przestrzeni dagobah a gdy wróciłem zrobić to zadanie i zacząłem zbierać te materiały przestały mi się naliczać przez co nie mogę wykonać tej misji, czy ktoś mi może napisać jak to naprawić?
co zrobic gdy w bazie federacji handlowej gdy chce rozpocząć tryb fabularny czyli uciec z bazy wyłącza mi gre ( i nie slychac dialogów nawet gdy resetuje gre, ale juz efekty dzwiekowe i muzyke slychac mimo ze w ustawieniach mam dialogii na 100%)
witam mam problem z misją przewaga wysokości w po momencie kiedy za pomocą wentylatora droidami musze dostac sie na platworme i zbudowac przyciski to jak to zrobie to potem anakin i obi wan sie nie ruszają i nie wiem co mam zrobic
U mnie postacie w ogóle nie mówią nic więc nie wiem o co chodzi pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
