LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do LEGO Skywalker Saga zawiera opis przejścia poziomu C-3PO-nie! (C-3P-Oh no!) z epizodu 9 – skradanie się w Kijimi, maszyny UA-TT.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry LEGO Skywalker Saga znajdziecie trzecią część opisu przejścia epizodu 9 (Skywalker Odrodzenie). Omawia ona przede wszystkim misję fabularnę C-3PO-nie! (C-3P-Oh no!), a także towarzyszące jej mniejsze zadania. Nasza solucja podpowiada m.in. jak przejść Poe i Rey przez jaskinie z zadaniem uratowania innych bohaterów, jak skradać się w trakcie głównej misji, jak po cichu eliminować strażników, a także jak sabotować reflektory maszyn UA-TT.
- Pod ruchomym błotem (Beneath the Shifting Mires)
- Zakazane programowanie (Forbidden Programming)
- C-3PO-nie! (C-3P-Oh No!) - wyzwania
- C-3PO-nie! (C-3P-Oh No!) - opis przejścia
Pod ruchomym błotem (Beneath the Shifting Mires)

Po zaliczeniu drugiej misji fabularnej epizodu 9 znajdziecie się w jaskini (Vexis Cave) i wkrótce dowiecie się o konieczności dotarcia do pozostałych bohaterów.
Poe i Rey muszą współpracować od samego początku. Plan działania jest następujący:
- Wdrapcie się Rey po siatce na prawą półkę.
- Złapcie się Poem prawej dźwigni (powyższy obrazek).
- Szybko przełączcie się na Rey i przeskoczcie na nowo obniżoną platformę zanim ponownie podniesie się.
- Powtórzcie ten schemat z lewą dźwignią - po złapaniu się jej grając jako Poe wybierzcie szybko Rey i przeskoczcie na nową półkę.

Rey w pojedynkę musi kontynuować przeprawę po górnych obszarach niedostępnych chwilowo dla Poego. Skorzystajcie po drodze z drążka. W miejscu z obrazka musicie przebiec po ścianie. Zadbajcie o prawidłowe wybranie miejsca rozpoczęcia biegu, bo jest ryzyko, że gra może źle odczytać Wasz ruch i po spadnięciu na dół trzeba byłoby powtórzyć poprzednie kroki.


Zlokalizujcie skrzynię z obrazka 1, którą musicie zepchnąć na dół. Pozwoli to na rozpoczęcie przepychania jej grając jako Poe. Ustawcie ją w miejscu z obrazka 2, dzięki czemu Poe będzie mógł dołączyć do Rey po kilku wykonanych skokach.

Kolejny krok to podejście do miejsca, w którym przebywa reszta bohaterów. Poe może tu złapać się pokazanego na obrazku zaczepu.
Po uwolnieniu towarzyszy wznówcie liniowy przemarsz przez jaskinię - przeskakujcie na kolejne wystające obiekty i zjedźcie na linie. Dotrzecie do niebieskiego okręgu.
Zakazane programowanie (Forbidden Programming)

Po znalezieniu się na powierzchni do wykonania jest tylko jedna prosta czynność - dotrzyjcie do statku na wzgórzu. Obok niego jest niebieski okrąg, dzięki któremu rozpoczniecie poziom C-3PO-nie!.
C-3PO-nie! (C-3P-Oh No!) - wyzwania


Poziom ten posiada 3 wyzwania:
- Zachowaj dysk-rey-cję (Be Rey-ly Quiet) - Musicie ukończyć poziom, unikając wykrycia. Pilnujcie się w szczególności w miejscu, w którym trzeba po cichu pozbywać się wrogów strzałami z blasterów. Oprócz tego uważajcie na reflektory.
- Nowe rozkazy (New Orders) - Musicie pokojowo pozbyć się szturmowców z głównego dziedzińca bez wywoływania alarmu. Główny dziedziniec jest lokacją, do której dociera się w końcowej części poziomu (obrazek 1). Musicie zamiast wyruszenia w stronę wyjścia zająć się najpierw "oczyszczeniem" tej lokacji. Zwracajcie uwagę na stożki pola widzenia oraz na okręgi (przykładowy na obrazku 2), które symbolizują obszary sprawdzane przez reflektory. Nie śpieszcie się żeby nie popełnić błędu i nie restartować całej misji.
- Prosto w oko (Right in the Eye) - Musicie wyłączyć reflektor UA-TT przy pomocy blastera. Okazja do sabotowania pierwszego reflektora pojawia się tuż po rozpoczęciu misji (oraz także później - może to być dowolny UA-TT). Opisaliśmy ją poniżej w solucji.
C-3PO-nie! (C-3P-Oh No!) - opis przejścia

W trakcie rozgrywania tej misji skradanie się będzie rekomendowaną techniką działania. W przypadku wykrycia musicie spodziewać się walk oraz tego, że zawalicie jedno z wyzwań poziomu.
Podążajcie ustaloną ścieżką aż dotrzecie do miejsca, w którym przebywa UA-TT. Posiada on reflektor, którym jest w stanie oświetlać okolicę i szukać bohaterów. Możecie użyć blastera żeby trafić w ten reflektor i na pewien czas go sabotować (ponownie włączy się po pewnym czasie). Akcja ta nie zaalarmuje UA-TT.


Dotrzyjcie do wykrzyknika na mini-mapie, a znajdziecie pokazane na obrazku 1 źródło energii. Musicie z nim dotrzeć do slotu przy zamkniętych czerwonych drzwiach (obrazek 2), dzięki czemu odblokujecie dalsze przejście.

Począwszy od tego miejsca może natrafiać na okazje do cichego eliminowania przeciwników. Musicie zachodzić ich od tyłu pozostając poza ich polem widzenia i wciskać przyciski wykonywania cichych ataków z zaskoczenia.

W przypadku kolejnych wartowników dla odmiany musicie trafić ich blasterami z dużej odległości. Wybierajcie zawsze jednego wartownika i starajcie się nie spudłować żeby nie zaalarmować okolicy.


Na potrzeby odblokowania dalszego przejścia wybierzcie Rey. Użyjcie Mocy do złapania nowego źródła energii z obrazka 1, które ukryte jest za kilkoma przedmiotami nadającymi się do zniszczenia. Przenieście je dzięki Mocy do górnego slotu z obrazka 2 (alternatywnie moglibyście tu zbudować wieżę ze skrzyń i wspiąć się po niej z przenoszonym przedmiotem).

W kolejnej lokacji spotkacie grupę oszustów Kijimi (Kijimi Crooks). Przystąpcie do bezpośrednich walk z nimi. Nie stanowią oni bardzo dużego wyzwania, choć przeciwników starajcie się atakować i eliminować po kolei.
Po walkach pojawi się patrol szturmowców. Możecie zaatakować go lub odsunąć się w bok i zaczekać aż opuści tę lokację.

Dotrzecie do zamkniętej bramy i w podniesieniu jej pomoże Rey. Użyjcie w tym celu Mocy i wybierzcie górny kierunek.

Ostatnia lokacja tego etapu to główny dziedziniec i gra na krótkim filmiku pokaże Wam wyjście z niego, które zlokalizowane jest po prawej stronie. W lokacji tej musicie uważać na szturmowców (stojących w miejscu i patrolujących okolicę) oraz na kolejne maszyny UA-TT oświetlające okolicę reflektorami (ponownie możecie trafiać w nie z blasterów).
Jeśli chcecie uniknąć bezpośrednich walk, to skręćcie od razu w prawo. Możecie się tu złapać krawędzi i dotrzeć dzięki nim na dach.

W trakcie dalszego przemarszu możecie po cichu eliminować wrogów lub omijać ich. Jeśli nadal się skradacie, to zwracajcie uwagę na reflektory oraz pola widzenia przeciwników, które mogą się niekiedy zazębiać.
Wyjście z dziedzińca jest zaznaczone na mini-mapie i pokazuje je dołączony obrazek. Skorzystanie z niego załączy cut-scenki kończące etap.
0
- LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry
- LEGO Skywalker Saga: Opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Epizod 9 - Skywalker Odrodzenie
- LEGO Skywalker Saga: Poeskoki (A Skip and a Jump) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Teraz latają (They Fly Now) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Być na tyle silnym (The Strength To Do It) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Bądźcie ze mną (Be With Me) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Epizod 9 - Skywalker Odrodzenie
- LEGO Skywalker Saga: Opis przejścia
Komentarze czytelników
przemyslaww2 Junior
W poziomie "ambasadorze, to abordarz" nie zalicza mi wyzwania "sugeruję nową strategię", a w ostatnim etapie Nowej Nadzieii, gdzie latam x wingiem nie zalicza mi wyzwania gdzie trzeba robić beczki aby unikać trafienia. W obu etapach nie mogę zaliczyć wyzwań ani w trybie fabularnym ani w grze swobodnej. Zależy mi aby mieć 100 %.
laloczekv Junior
Z jakiegoś powodu po zakończeniu misji "działalność gospodarcza" nie moge odebrać klocka bo w pokoju nic nie ma, miał ktoś już taki problem ?
Kapi5 Junior
Mam problem z wyzwaniem uwaga na nogi w misji wielką puszka zgnieciona choć zgniotłem 10 szturmowców nie zalicza mi
user7937887643 Junior
Mam pada z genesisa Mangan 200 i nie wychwytuje mi go gra. W innych grach lego normalnie mogę sobie nadpisać kontrolsy ale w lego saga skywalkerów nie mogę zrobić niczego. Czy muszę kupić kolejnego pada ? Czy da się to jakoś inaczej załatwić np przez jakiś emulator czy coś w tym stylu ?
krisk85156242d1 Junior
Ja nie potrafię tej babki wyciągnąć z dziury bo nie ma te opcji do wybrania żeby ją sterować.. Mimo ułożenia schodów nie da się jej "do głowy wejść... "
Horim Junior
Witam mam problem takiej natury: Odebrałem gierkę za free na Epic Games. Po odpaleniu gierki wciskam nową grę, wybieram miejsce na zapis po czym dosłownie nie dzieje się nic. Wisi tylko okienko "trwa zapisywanie". Gra nie jest w fazie "aplikacja nie odpowiada" po prostu nic się nie dzieje. Reinstall oraz obniżenie ustawień graficznych nie pomogło. Zna ktoś rozwiązanie problemu?
pechwie2 Junior
Mam cały czas otwarte okienko do kupowania pakietów z postaciami i nie moge tego wyłączyć. Ktos wie jak to naprawic?
IsekaiAkame Junior
Witam wszystkich
u mnie jest problem tak jakby a auto namierzaniem?? otóż zaznacza mi na czerwono tylko rebelianckie statki podczas walk w kosmosie a nie te najwyższego porządku. torpedy teź namierzają statki ruchu oporu. czy ktoś ma pomysł czemu ?? pozdrawiam
lukik956 Junior
Mam problem w misji Endorwać Szturmowca zniszczyłem 7 szturmowców a gdy idę do miejsca poszukiwań nigdzie nie ma pozostałych 3 wie ktoś jak to rozwiązać?
mateuszc258111417202326293235 Junior
Witam gdy odebrałem gierkę z epic gamesa za darmo ta po dopaleniu trzyma mnie w trybie ladowanaia pasek cały czas jakby się ładuje ale nawet po 20 minutach nic się nie dzieje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
