LEGO Skywalker Saga: Królowa Starkillera (Starkiller Queen) - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do LEGO Skywalker Saga zawiera opis przejścia poziomu Królowa Starkillera (Starkiller Queen) z epizodu 7 – boss Kapitan Phasma, mini boss FN-2199.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry LEGO Skywalker Saga możecie znaleźć czwartą część opisu przejścia epizodu 7 (Przebudzenie Mocy). Nasza solucja opisuje poziom Królowa Starkillera (Starkiller Queen) wraz z towarzyszącymi mu zadaniami. Dowiecie się m.in. jak pokonać mini-bossa FN-2199, jak wywabić Kapitan Phasmę (Captain Phasma) z pomieszczenia kontrolnego oraz jak osłabiać bossa Kapitan Phasma z wykorzystaniem pułapek.
- Przyjaciele Ruchu oporu (Friends of the Resistance)
- Mini-boss - FN-2199
- Przyjaciele Ruchu oporu (Friends of the Resistance) - kontynuacja
- Baza Starkillera (Starkiller Base)
- Królowa Starkillera (Starkiller Queen) - wyzwania
- Królowa Starkillera (Starkiller Queen) - opis przejścia
Przyjaciele Ruchu oporu (Friends of the Resistance)

Po zaliczeniu poprzedniej misji fabularnej znajdziecie się na pokładzie statku w przestrzeni kosmicznej. Musicie otworzyć mapę galaktyki i wybrać podróż na planetę Takodana. Jako cel podróży na planecie wybierzcie Zamek Maza (Maz's Castle).
Po wylądowaniu wyruszcie w stronę zamku. Ustawienie się w niebieskim okręgu przy wejściu załączy scenkę ze spotkania z Mazem.

Otrzymacie zadanie zbadania dziwnych głosów sterując postacią Rey. Dotrzecie do zamkniętej bramki i do rozwiązania jets zagadka z otwarciem jej.
Pozostańcie w tym samym pomieszczeniu i zainteresujcie się niebieskim terminalem z obrazka. Musicie odpowiednio ustawić okoliczne obiekty po to żeby BB-8 mógł na nie kolejno wskakiwać i zaliczyć mini-grę po wejściu w interakcję z terminalem. Po odblokowaniu pomieszczenia wejdźcie do środka, podnieście duży klucz i użyjcie go do otwarcia skrzyni.
Mini-boss - FN-2199

Po nowej cut-scence rozpocznie się ucieczka z zamku. Po wydostaniu się na zewnątrz zaczniecie napotykać przeciwników. Możecie atakować ich w otwartych walkach lub używając zasłon, przy czym oddalajcie się od miejsc, w których będą podrzucali granaty.
Pojawi się wkrótce mini-boss - FN-2199. Ma on swój osobny pasek zdrowia, ale konfrontacja z nim nie jest trudna. Bossa najskuteczniej możecie atakować blasterem na odległość. Uważajcie na silniejsze ataki FN-2199, które sygnalizowane są pojawianiem się małych czerwonych okręgów.

W końcowej części pojedynku może dojść do sceny siłowania się z FN-2199 - musicie wtedy jedynie mashować (szybko wciskać) pokazany na ekranie przycisk.
Przyjaciele Ruchu oporu (Friends of the Resistance) - kontynuacja

Po wygranej walce i obejrzanej cut-scence otrzymacie zadanie podróży na D'Qar. Dotrzyjcie do statku drużyny i wybierzcie D'Qar z mapy galaktyki. Celem podróży jest konkretnie Baza ruchu oporu (Resistance Base).
Po wylądowaniu w kryjówce ruchu oporu dotrzyjcie do pierwszego niebieskiego okręgu, by posunąć fabułę do przodu. Wyruszcie do budynku centrum dowodzenia (Command Centre).
Baza Starkillera (Starkiller Base)

Otrzymacie cel misji dotyczący dotarcia do bazy Starkillera. Opuśćcie centrum dowodzenia i powróćcie do statku kosmicznego bohaterów. Bazę musicie wybrać z mapy galaktyki - jest w jej zachodniej części. Tuż po zaliczonym przelocie awansujecie do poziomu Królowa Starkillera.
Królowa Starkillera (Starkiller Queen) - wyzwania

Poziom ten posiada 3 wyzwania:
- Ucieczka Rey (Rey's Escape) - Musicie odkryć ucieczkę Rey przez bazę Starkiller. Na potrzeby tego wyzwania podejdźcie do jednej z wielkich bocznych szklanych ścian w głównej sali. W oddali zauważycie uciekającą Rey i będzie to wystarczające do zaliczenia wyzwania.

- Snajperzy skończeni (Rug Pull) - Musicie wysadzić w powietrze mostek snajperski. Zainteresujcie się podczas początkowych walk mostem z obrazka. Przytrzymajcie przycisk celowania i odszukajcie miejsce, w którym bohater zacznie automatycznie szukać słabego punktu. Po trafieniu w niego most zawali się i zdobędziecie wyzwanie.

- Czy leci z nami ślusarz? (Snowed In) - Musicie zamknąć bazę, uniemożliwiając szturmowcom powrót do niej. Wybierzcie Finna lub dowolną inną postać z trybu gry swobodnej, która jest w stanie chwytać się zaczepów. Odszukajcie zaczep z obrazka w głównej sali. Złapanie się go załączy scenkę z uwięzienia na zewnątrz grupy szturmowców i odblokujecie wyzwanie.
Królowa Starkillera (Starkiller Queen) - opis przejścia
Poziom ten rozpoczniecie od dużej bitwy, w której do pokonania jest 30 zwykłych przeciwników.

W trakcie walk możecie pomagać sobie zasłonami, przy czym oddalajcie się od nich jeśli zauważycie lecące w Waszą stronę granaty. W pierwszej kolejności pozbywajcie się też wrogów dysponujących lepszymi broniami.
Podczas walk nie musicie pozostawać w początkowej największej sali i możecie też docierać do bocznych korytarzy po to żeby utrudniać wrogom ewentualne okrążenie bohaterów.

Kapitan Phasma (Captain Phasma) początkowo będzie ukrywała się w centralnym pomieszczeniu kontrolnym. Wyjdzie z niego dopiero po rozprawieniu się z podrzędnymi przeciwnikami i zacznie patrolować okolicę - jej pole widzenia będzie reprezentował stożek i początkowo powinniście dążyć do unikania wykrycia.
Kapitan Phasmy nie pokonuje się w tradycyjnej walce. Zamiast tego będziecie musieli przygotować 2 różne pułapki po to żeby ją osłabić i zniewolić.

Dotrzyjcie do oznaczonego przez grę pomieszczenia, w którym znajdziecie źródło zasilania nadające się do przenoszenia. Gra oznaczy na mini-mapie różne miejsca, w których możecie używać tego obiektu do przygotowywania pułapek.


W głównym pomieszczeniu źródła zasilania możecie użyć do uruchomeinia windy z obrazka 1. Pozwoli to Wam dotrzeć windą na górny poziom i popchnąć duży obiekt z obrazka 2 celem dokonania sabotażu. Popchnięty obiekt automatycznie spadnie na Kapitan Phasmę i nie musicie czekać ze zrzuceniem pułapki do zbliżenia się przeciwniczki.

Kapitan Phasma naśle na bohaterów nową grupę przeciwników, ale pokonanie ich nie stanowi wyzwania.
Większym problemem jest odzyskanie źródła zasilania przenoszonego przez Phasmę. Zbliżcie się do bossa i dajcie się celowo zauważyć. Phasma upuści obiekt i przystąpi do ataku - możecie wykonać unik lub przełączyć się na drugiego bohatera.

Szybko podnieście źródło zasilania i oddalcie się z nim od Phasmy. Inne możliwe miejsca do zastawienia pułapek znajdują się w wąskich korytarzach. Umieszczenie źródła zasilania w jednym ze slotów uaktywni pułapkę z elektrycznością. Phasma ponownie automatycznie na nią wejdzie.

Udało się Wam pojmać Phasmę. Na sam koniec tego etapu musicie dotrzeć wraz z nią do centralnego pomieszczenia kontrolnego, w którym wcześniej się ukrywała. Idźcie po prostu w niewielkiej odległości za nią i nie oddalajcie się od niej, bo zatrzyma się.
0
- LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry
- LEGO Skywalker Saga: Opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Epizod 7 - Przebudzenie Mocy
- LEGO Skywalker Saga: Najwyższy początek (First Order of Business) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Nisko latający złom (Low Flying Garbage) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Kto Soloeje wiatr (Reap What You Solo) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Królowa Starkillera (Starkiller Queen) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Zniszczenie Starkillera (Destroying Starkiller) - solucja, opis przejścia
- LEGO Skywalker Saga: Epizod 7 - Przebudzenie Mocy
- LEGO Skywalker Saga: Opis przejścia
Komentarze czytelników
przemyslaww2 Junior
W poziomie "ambasadorze, to abordarz" nie zalicza mi wyzwania "sugeruję nową strategię", a w ostatnim etapie Nowej Nadzieii, gdzie latam x wingiem nie zalicza mi wyzwania gdzie trzeba robić beczki aby unikać trafienia. W obu etapach nie mogę zaliczyć wyzwań ani w trybie fabularnym ani w grze swobodnej. Zależy mi aby mieć 100 %.
laloczekv Junior
Z jakiegoś powodu po zakończeniu misji "działalność gospodarcza" nie moge odebrać klocka bo w pokoju nic nie ma, miał ktoś już taki problem ?
Kapi5 Junior
Mam problem z wyzwaniem uwaga na nogi w misji wielką puszka zgnieciona choć zgniotłem 10 szturmowców nie zalicza mi
user7937887643 Junior
Mam pada z genesisa Mangan 200 i nie wychwytuje mi go gra. W innych grach lego normalnie mogę sobie nadpisać kontrolsy ale w lego saga skywalkerów nie mogę zrobić niczego. Czy muszę kupić kolejnego pada ? Czy da się to jakoś inaczej załatwić np przez jakiś emulator czy coś w tym stylu ?
krisk85156242d1 Junior
Ja nie potrafię tej babki wyciągnąć z dziury bo nie ma te opcji do wybrania żeby ją sterować.. Mimo ułożenia schodów nie da się jej "do głowy wejść... "
Horim Junior
Witam mam problem takiej natury: Odebrałem gierkę za free na Epic Games. Po odpaleniu gierki wciskam nową grę, wybieram miejsce na zapis po czym dosłownie nie dzieje się nic. Wisi tylko okienko "trwa zapisywanie". Gra nie jest w fazie "aplikacja nie odpowiada" po prostu nic się nie dzieje. Reinstall oraz obniżenie ustawień graficznych nie pomogło. Zna ktoś rozwiązanie problemu?
pechwie2 Junior
Mam cały czas otwarte okienko do kupowania pakietów z postaciami i nie moge tego wyłączyć. Ktos wie jak to naprawic?
IsekaiAkame Junior
Witam wszystkich
u mnie jest problem tak jakby a auto namierzaniem?? otóż zaznacza mi na czerwono tylko rebelianckie statki podczas walk w kosmosie a nie te najwyższego porządku. torpedy teź namierzają statki ruchu oporu. czy ktoś ma pomysł czemu ?? pozdrawiam
lukik956 Junior
Mam problem w misji Endorwać Szturmowca zniszczyłem 7 szturmowców a gdy idę do miejsca poszukiwań nigdzie nie ma pozostałych 3 wie ktoś jak to rozwiązać?
mateuszc258111417202326293235 Junior
Witam gdy odebrałem gierkę z epic gamesa za darmo ta po dopaleniu trzyma mnie w trybie ladowanaia pasek cały czas jakby się ładuje ale nawet po 20 minutach nic się nie dzieje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
