Szatańska pożoga | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
Aktualizacja:
Szatańska pożoga

Poszukujemy diademu, który jest kolejnym horkruksem. Przechodzimy do końca w prawo, znajdziemy tam 3 kociołki jeden na drugim, strzelamy w nie z różdżki, dzięki czemu możemy jednego z nich użyć.

Podchodzimy Hermioną do różowej platformy i wyciągamy z torebki wielką szuflę i miotłę. Odkurzamy pajęczynę i zbieramy czerwonego pająka. Pierwszy składnik możemy wrzucić do kociołka.

Przełączamy się na Rona, używamy pomarańczowej skrzynki i strzelamy z rakiety. Bierzemy leżący na ziemi zielony wentylator i zanosimy go czarodziejowi z obrazu, w zamian dostajemy niebieski lód, który jest kolejnym składnikiem eliksiru.

Następnie strącamy donicę z żółtym kwiatem i przełączamy się na Hermionę. Przywołujemy Krzywołapa i wykopujemy ostatni składnik eliksiru. Przeszkoda zostaje wysadzona a my ruszamy dalej.

Hermioną rozwiązujemy zagadkę z szafy z książkami. Z klocków składamy tarczą i wkładamy ją w dłonie rycerza.

Wskakujemy po tarczy do góry i bierzemy ze sobą okulary. Na dole dostrzeżemy niewidzialne klocki z których zbudujemy katapultę, posłuży nam ona do zniszczenia drugiej już przeszkody.

Przełączamy się na Rona i wygaszaczem bierzemy światło z lampy. Oddajemy je do lampy na zastawionym stołem, dzięki czemu żołnierze odblokują nam dalszą drogę.

Podchodzimy do wielkiej wagi i niszczymy kolejno trzy srebrne przedmioty magią RD.

Element rury, którego szukamy przeważy i opadnie na dół, podnosimy go i umieszczamy we właściwym miejscu. Teraz obracamy źle ustawioną część przewodu.

Przełączamy się na Hermionę i przywołujemy Krzywołapa., którym wchodzimy do środka i naciskamy na przycisk.

Rurociąg otworzy się z drugiej strony, przechodzimy tamtędy dzięki czemu, efektem domina przewrócą się wszystkie książki.

Podczas pożaru musimy pokonywać kolejne poziomy. Gasimy stojące nam na drodze płomienie. Gdy dotrzemy do końca w prawo wskakujmy wyżej. Podnosimy magią WL obrócony samochód, reszta przyjaciół przejdzie na drugą stronę.

Idziemy do końca w lewo, niszczymy magią RD srebrny stołek i wspinamy się po stercie mebli do góry.

Gasimy kolejne płomienie, przełączamy się na Rona i wyciągamy fajerwerki z pomarańczowej skrzynki. Następnie odpalamy je, dzięki czemu możemy przejść dalej w prawo.

Strzelamy z różdżki w szafę, która obróci się, wycinamy czerwone klocki i budujemy z nich drabinę. Wspinamy się do gór.

Na miotłach przelatujemy z jednej platformy, na drugą i uruchamiamy kolejno pompy. Woda spowalnia nieco postępujący pożar, dzięki czemu udaje się nam uratować dwóch Slytherinów.
0
- LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry
- LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry
- Opis przejścia - Rok 7
- Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Magia to potęga | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- W śmiertelnym niebezpieczeństwie | Opis przejścia - Rok 7
- Miecz i medalion | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Ekscentryczny pan Lovegood (1) | Opis przejścia - Rok 7
- Ekscentryczny pan Lovegood (2) | Opis przejścia - Rok 7
- Zgredek! | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Klęska złodzieja | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Powrót do szkoły | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Paląc mosty (1) | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Paląc mosty (2) | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Szatańska pożoga | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Łzy Snape'a | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Luka w planie | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Opis przejścia - Rok 7
- LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kaska.jot Junior
Potrzebuje pomocy na planszy Szatańska pożoga mam problem z platformą na której jest samolot używam WL buduje samolot i koniec. Pozostałe dwie platformy bez problemu będę wdzięczna za każdą podpowiedź.
Margot666 Junior
W mojej grze na PS3 w 6 roku, w rozdziale "Niekoniecznie wesołe święta" nie ma maszyny do szycia, w związku z tym nie mam jak uszyć zielonych galotów, czyli brakuje mi trzeciej części garderoby, żeby pralka mnie wypuściła. Można coś z tym zrobić? Aktualizacja nie jest możliwa, pisze, że mam aktualną wersję gry.
Zawal20 Junior
Na środkowym stoliku masz klocki. Jak je rozwalisz B , kiedy Rudy trzymał w ręku klucz. Potem pojawiają się klocki , z których zbudujesz maszynę do szycia
Zawal20 Junior
Jak przywrócić widoczność górnego paska? Coś wcisnąłem i znikło i za Chiny Ludowe nie wiem jak przywrócić. Tqm są widoczne życia, kasa itp.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.