Gwardia Dumbledore'a (2) | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
Aktualizacja:

Na początku wsuwamy za pomocą WL brakującą część rury w odpowiednie miejsce.

Znowu będzie potrzebny Krzywołap. Wchodzimy nim do przewodu a na końcu znajdziemy pierwszy, wcześniej niedostępny element szyldu.

Kolejny znajdziemy pod zaspą śniegu, odkopujemy oczywiście Krzywołapem.

Teraz możemy złożyć szyld i ustawić go w odpowiednie miejsce, drzwi do tawerny stoją otworem.

W tawernie musimy zdobyć jeszcze trzech kandydatów. Pierwszy przedmiot możemy zdobyć uderzając RD w biało-czerwony stolik, który widzimy zaraz po wejściu.

Z jego części WL składamy teatrzyk i wskakujemy do środka, domyślnie klawiszem U.

Po odegraniu scenki możemy zanieść figurkę, czekającej obok kandydatce.

Następnie podchodzimy do biblioteczki klikamy klawisz K, obserwujemy kolejność podświetlania obrazków. Po zakończeniu powtarzamy sekwencje, zatwierdzając klawiszem H. (Kapelusz >> gwiazdki >> półksiężyc >> eliksir), za poprawną odpowiedz dostaniemy jabłko,

które musimy wsadzić w pysk świni.

Wysunie się skrzynia, z której wyskoczy dementor. Traktujemy go EP za co otrzymujemy jego ramię.

Zanosimy je dziewczynie w fioletowej czapce.

Przy barze stoi chłopak który szuka czerwonego pióra, zdobędziemy je po zniszczeniu trzech (czerwonej, niebieskiej i żółtej) beczek, czarem WL składamy z nich obraz z którego wyleci ów pióro,

oddajemy je chłopakowi. Kolejna misja kończy sie sukcesem.

Wracamy do szkoły, i podążamy za Prawie Bezgłowym Nickiem. Dotrzemy do drzwi, przez które Nick przejdzie, niestety są one dla nas zamknięte. Klucz dostaniemy od chłopaka, w zamian za aparat. Aparat ten znajdziemy na ławce tuż obok. Otwieramy kluczem kłódkę i idziemy dalej.

Trafiamy do pokoju, w którym ćwiczyć będziemy obronę przed czarną magią. Odbywamy nasze pierwsze pojedynki. Po wygraniu zostanie odblokowane pojedynkowanie się. I znowu ruszamy za prowadzącym nas duchem. Warto pozbierać monety, ponieważ będą one przydatne w późniejszych etapach gry.
0
- LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry
- LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry
- Opis przejścia - Rok 5
- Mroczne czasy (1) | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Mroczne czasy (2) | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Mroczne czasy (3) | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Gwardia Dumbledore'a (1) | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Gwardia Dumbledore'a (2) | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Skup się! | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Nauka Diffindo | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Problemy stworka | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Expecto Patronum | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Sekret Hagrida | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Wspomnienie młodego Snape'a | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter 5-7
- Czas na psoty | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Wielki wirtuoz | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Ukryte zagrożenie | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Opis przejścia - Rok 5
- LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kaska.jot Junior
Potrzebuje pomocy na planszy Szatańska pożoga mam problem z platformą na której jest samolot używam WL buduje samolot i koniec. Pozostałe dwie platformy bez problemu będę wdzięczna za każdą podpowiedź.
Margot666 Junior
W mojej grze na PS3 w 6 roku, w rozdziale "Niekoniecznie wesołe święta" nie ma maszyny do szycia, w związku z tym nie mam jak uszyć zielonych galotów, czyli brakuje mi trzeciej części garderoby, żeby pralka mnie wypuściła. Można coś z tym zrobić? Aktualizacja nie jest możliwa, pisze, że mam aktualną wersję gry.
Zawal20 Junior
Na środkowym stoliku masz klocki. Jak je rozwalisz B , kiedy Rudy trzymał w ręku klucz. Potem pojawiają się klocki , z których zbudujesz maszynę do szycia
Zawal20 Junior
Jak przywrócić widoczność górnego paska? Coś wcisnąłem i znikło i za Chiny Ludowe nie wiem jak przywrócić. Tqm są widoczne życia, kasa itp.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.