Powrót do szkoły | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
Aktualizacja:
Powrót do szkoły

Trafiamy do miasteczka, w którym roi się od śmierciożerców. Za każdym razem kiedy jakiś nas dostrzeże załącza się alarm. Jednak nie mamy możliwości przemknąć niepostrzeżenie obok, musimy wdać się z nimi w walkę. Po pierwszym starciu i pokonaniu wszystkich alarm ucichnie, a my możemy ruszać przed siebie.

Przełączamy się na Hermionę i przywołujemy jej kota Krzywołapa. Wykopujemy z pod śniegu różową platformę, po czym korzystamy z niej.

Ze środka torby wyciągamy maszynę do mielenia drewna, pozostaję ją nakręcić, korbę znajdziemy tuż obok maszyny. Kiedy przejdziemy dalej, czeka nas kolejna walka z grupą śmierciożerców.

Dalszą drogę blokuje nam sterta klocków, musimy ją zniszczyć wkładając do kociołka 3 składniki. Żółty kwiat znajdziemy tuż obok tablicy z podobizną Harrego.

Przechodząc dalej w prawo znajdziemy klocki, pod którymi jest różowa platforma. Wyciągniemy z torby wannę, w środku będzie kolejny składnik. Aby go wydostać musimy wypełnić wannę wodą, magia AG.

Ostatni składnik trzyma w ręku uczeń, w kostce lodu. By roztopić lód musimy wrócić się nie co i za pomocą wygaszacza dostarczyć światło w pobliżu ucznia. Po roztopieniu lodu wkładamy ostatni składnik do kociołka.

Wracamy do Hogwartu, część uczniów jednak śpi i musimy ich obudzić. Z lewej strony znajdziemy ścianę czerwonych klocków, używamy na nich magii DF i wycinamy klocki. Budujemy wielki budzik, który obudzi pierwszego ucznia.

Przechodzimy w prawo, gdzie będą porozrzucane trzy gobeliny domów Hogwartu. Wieszamy je wszystkie na hakach, a z klocków budujemy pomarańczową skrzynię Wesleayów. Przełączamy się na Rona i wyciągamy ze skrzyni fajerwerki, które obudzą kolejną uczennicę.

Na samym końcu po prawej znajdziemy różową platformę. Przełączamy się na Hermionę, wyciągamy z torby radio. Uderzamy je magią, kiedy zacznie grać unosimy czarem WL w pobliże śpiącego ucznia.

Kiedy udało nam się zebrać uczniów czas odbić szkołę z rąk Lorda Voldemorta. Od razu na początku czeka nas pojedynek z jednym z dwóch towarzysz Snapea.

Po wygranej, Snape zaczyna w nas rzucać różnymi przedmiotami, kiedy ciska w nas różowym, łapiemy go i odrzucamy.

Po trzech takich rzutach zostajemy wyzwani na kolejny pojedynek, tym razem ze Snapem. Po zwycięstwie śmierciożercy uciekają ze szkoły.
0
- LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry
- LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry
	- Opis przejścia - Rok 7
		- Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Magia to potęga | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- W śmiertelnym niebezpieczeństwie | Opis przejścia - Rok 7
- Miecz i medalion | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Ekscentryczny pan Lovegood (1) | Opis przejścia - Rok 7
- Ekscentryczny pan Lovegood (2) | Opis przejścia - Rok 7
- Zgredek! | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Klęska złodzieja | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Powrót do szkoły | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Paląc mosty (1) | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Paląc mosty (2) | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Szatańska pożoga | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Łzy Snape'a | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Luka w planie | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
 
 
- Opis przejścia - Rok 7
		
 
- LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
Patirila Junior
Gdzie jest ten kociołek? Gdzieś trzeba zrobić ten eliksir. Stoję w tamtym momencie ukazanym na ostatnich obrazkach... ????
neilaaa Junior
Mam nadzieję że ktoś tutaj jeszcze zagląda ...
Otóż mam problem, gram razem z synem w Harrego i doszliśmy do Dziurawego Kociołka, jesteśmy na początku Insygni Śmierci 2 i nie umiemy przejść bez czarnej magi poziomu "Klęska złodzieja". Jak na tym etapie zdobyć czarną magię, albo wrócić do Hogwartu lub do obozowiska ? W sklepie gdzie są złote klocki nie możemy jeszcze otworzyć szafy żeby teleportować się do Hogwartu :(
Lord Voldemort 2005 Junior
jak zdobyc lorda voldemorta szybko?
1-kupic mnozniki aby bylo x640
2-zebrac monety i odblokować lorda w luce w planie
3-Avada Kedavra!!!
Kakasylwia Junior
Czy można jakoś ustawić język polski w grze?
Li2002 Junior
Mam problem z odwiedzinami u Toma Riddle'a. Na początku kiedy Dumbledore jedzie windą na górę on się rozwala. Co robić?
kaska.jot Junior
Potrzebuje pomocy na planszy Szatańska pożoga mam problem z platformą na której jest samolot używam WL buduje samolot i koniec. Pozostałe dwie platformy bez problemu będę wdzięczna za każdą podpowiedź.
Margot666 Junior
W mojej grze na PS3 w 6 roku, w rozdziale "Niekoniecznie wesołe święta" nie ma maszyny do szycia, w związku z tym nie mam jak uszyć zielonych galotów, czyli brakuje mi trzeciej części garderoby, żeby pralka mnie wypuściła. Można coś z tym zrobić? Aktualizacja nie jest możliwa, pisze, że mam aktualną wersję gry.
Zawal20 Junior
Na środkowym stoliku masz klocki. Jak je rozwalisz B , kiedy Rudy trzymał w ręku klucz. Potem pojawiają się klocki , z których zbudujesz maszynę do szycia
Zawal20 Junior
Jak przywrócić widoczność górnego paska? Coś wcisnąłem i znikło i za Chiny Ludowe nie wiem jak przywrócić. Tqm są widoczne życia, kasa itp.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
