Horkruks i dłoń | Opis przejścia - Rok 6 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
Aktualizacja:
Horkruks i dłoń

Trafiamy wraz z Dombledorem do jaskini, gdzieś po środku oceanu. Wybieramy Dombledora i korzystamy z portalu, po drugiej stronie podnośmy magią WL głaz, co umożliwia Harremu przejście dalej.

Podchodzimy do czerwonej ściany i używamy magii DF. Z uzyskanych klocków budujemy pochodnię, którą odpalamy od tej wiszącej na skale. Czerwoną pochodnią spalamy rośliny blokujące nam drogę.

Wchodzimy na górę, i magią RD niszczymy srebrne skały. Diabelskie sidła odstraszamy czarem LM.

Przełączamy się na Pottera i podchodzimy do wężowych znaków. Rozwiązujemy zagadkę.

Odblokują się schody, schodzimy w dół gdzie musimy ułożyć tabliczki w odpowiedni wzór, tabliczki podnosimy zaklęciem WL. Idziemy do samego końca, aż zobaczymy małą sadzawkę.

Podnośmy rośliny które w niej są, pokaże się kolejna szafa z wężowymi znakami. Kolejna zagadka dla Harrego.

Otrzymujemy miotłę którą sprzątamy kolorowe przyciski. Kiedy będą już czyste stajemy na tych, które się uprzednio zapaliły w takiej samej kolejności.

Każda sekwencja przybliża do nas łódź którą przepłyniemy wodę. Wchodzimy do łodzi (klawisz U).

Po drugiej u samego szczytu znajdziemy dwa przyciski, stajemy na jednym z nich i czekamy aż towarzysz zrobi to samo. Usuną się skały po prawej stronie na dole.

Idziemy tam i bierzemy część mechanizmu, okładamy po środku wzniesienia.

Uaktywnią się kolejne dwa przyciski wykonujemy to samo co poprzednio, tym razem usuną się skały po lewej stronie. Przynosimy znaleziony tam element i montujemy do pierwszego.

W tym momencie musimy za pomocą Harrego odganiać, zielone stwory, najlepiej użyć do tego czaru RD. Dombledorem zaś wypijamy kolejne porcje wody. Musimy dosyć szybko przełączać się miedzy postaciami. Kiedy wypijemy 5 porcji, powrócimy do Hogwartu.

Ruszamy w pogoń za Snapem i Bellatriks, cały czas będą nam przeszkadzać śmierciożercy.

Schodzimy w dół w głąb ekranu, gasimy oddzielające nas i Snapa płomienie, podnośmy dyszę spryskiwacza, wracamy do góry.

Kiedy dotrzemy do dużych płomieni montujemy dyszę na zbiorniku, a sam zbiornik napełniamy wodą używając zaklęcia AG, następnie magią WL używamy spryskiwacza i gasimy płomienie.

Należy wykonać tą operację dwukrotnie, aby móc iść dalej.

Docieramy do chaty Hagrida, w tym miejscu czeka nas pojedynek z profesorem Snapem. Mimo tego, że wygrywamy udaje mu się nas rozbroić i odchodzi do zakazanego lasu pozostawiając Hogwart i okolice w płomieniach.
0
- LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry
- LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry
- Opis przejścia - Rok 6
- Przerwana emerytura | Opis przejścia - Rok 6 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Widmookulary | Opis przejścia - Rok 6 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Lekcja 3 - Wywar Żywej Śmierci | Opis przejścia - Rok 6 | LEGO Harry Potter 5-7
- Odwiedziny u małego Toma Riddlea | Opis przejścia - Rok 6
- Słuszna porcja | Opis przejścia - Rok 6 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Lekcja 4 - nauka zaklęcia Aguamenti | Opis przejścia - Rok 6
- Niekoniecznie wesołe święta | Opis przejścia - Rok 6
- Lekcja 5 - Reducto | Opis przejścia - Rok 6 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Miłość nie zna litości (1) | Opis przejścia - Rok 6 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Miłość nie zna litości (2) | Opis przejścia - Rok 6 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Felix Felicis | Opis przejścia - Rok 6 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Horkruks i dłoń | Opis przejścia - Rok 6 | LEGO Harry Potter Lata 5-7
- Opis przejścia - Rok 6
- LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kaska.jot Junior
Potrzebuje pomocy na planszy Szatańska pożoga mam problem z platformą na której jest samolot używam WL buduje samolot i koniec. Pozostałe dwie platformy bez problemu będę wdzięczna za każdą podpowiedź.
Margot666 Junior
W mojej grze na PS3 w 6 roku, w rozdziale "Niekoniecznie wesołe święta" nie ma maszyny do szycia, w związku z tym nie mam jak uszyć zielonych galotów, czyli brakuje mi trzeciej części garderoby, żeby pralka mnie wypuściła. Można coś z tym zrobić? Aktualizacja nie jest możliwa, pisze, że mam aktualną wersję gry.
Zawal20 Junior
Na środkowym stoliku masz klocki. Jak je rozwalisz B , kiedy Rudy trzymał w ręku klucz. Potem pojawiają się klocki , z których zbudujesz maszynę do szycia
Zawal20 Junior
Jak przywrócić widoczność górnego paska? Coś wcisnąłem i znikło i za Chiny Ludowe nie wiem jak przywrócić. Tqm są widoczne życia, kasa itp.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.