Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Siedmiu Harrych

Dla Harrego przestało być bezpiecznie w domu jego wujostwa - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Dla Harrego przestało być bezpiecznie w domu jego wujostwa. Zakon Feniksa postanowił, zabrać go w inne miejsce. Naszym zadaniem jest stworzenie eliksiru, który pozwoli innym przybrać formę Harrego.

Pierwszy składnik wyrośnie, gdy podlejemy wodą ze szklanek, roślinkę znajdującą się w rogu salonu - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Pierwszy składnik wyrośnie, gdy podlejemy wodą ze szklanek, roślinkę znajdującą się w rogu salonu. Szlanki znajdziemy za żaluzjami po prawej stronie.

Przełączamy się na Artura i naprawiamy odkurzacz - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Przełączamy się na Artura i naprawiamy odkurzacz. Po tym jak posprząta on śmieci, podnosimy szczotkę magią WL. Odkurzacz roztrzaska się o ścianę, my otrzymamy kolejny składnik.

Ostatni znajdziemy w zamkniętej na srebrną kłódkę lodówce - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Ostatni znajdziemy w zamkniętej na srebrną kłódkę lodówce. Wszystkie składniki umieszczamy w kociołku i wypijamy nieco eliksiru.

Kiedy mieliśmy ruszać, Hagrid niszczy przez przypadek swój motor, musimy go naprawić - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Kiedy mieliśmy ruszać, Hagrid niszczy przez przypadek swój motor, musimy go naprawić.

Podchodzimy do pustego zbiornika i napełniamy go wodą - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Podchodzimy do pustego zbiornika i napełniamy go wodą. Następnie podnośmy koniec węża i wkładamy go do rynny.

Podchodzimy do urwanej części i czarem WL wkładamy ją na odpowiednie miejsce - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Podchodzimy do urwanej części i czarem WL wkładamy ją na odpowiednie miejsce. Woda zrzuci nam pierwszą część, którą umieszczamy w odpowiednim miejscu.

Przełączamy sie na Hagrida, przy podjeździe znajdziemy kubeł na śmieci - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Przełączamy sie na Hagrida, przy podjeździe znajdziemy kubeł na śmieci. Ciągniemy za pomarańczową rączkę, śmietnik zniszczy się, a ze środka wyleci kolejna część.

Trzecią a zarazem ostatnią znajdziemy, na końcu po lewej stronie na krzaku, ściągamy ją magią WL i umieszczamy na miejscu - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Trzecią a zarazem ostatnią znajdziemy, na końcu po lewej stronie na krzaku, ściągamy ją magią WL i umieszczamy na miejscu. Wskakujemy na motor i odlatujemy.

W tym miejscu możemy zdobyć sporą ilość monet, jednocześnie jednak musimy unikać ataków śmierciożerców, ponieważ mogą one spowodować stratę zebranej gotówki - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

W tym miejscu możemy zdobyć sporą ilość monet, jednocześnie jednak musimy unikać ataków śmierciożerców, ponieważ mogą one spowodować stratę zebranej gotówki.

Trafiamy do domu Wesleaów, gdzie spotykamy osobę reprezentującą testament profesora Dombledorea - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Trafiamy do domu Wesleaów, gdzie spotykamy osobę reprezentującą testament profesora Dombledorea. Otrzymujemy trzy przedmioty, które zostały nam zapisane. Od razu mamy okazję wypróbować jeden z nich. Przełączamy się na Rona i wybieramy jego wygaszasz, podchodzimy do okna i klikamy klawisz K, dzięki czemu zebraliśmy światło z lampy, teraz przenosimy je do kominka.

Lód topi się i widzimy różową platformę - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Lód topi się i widzimy różową platformę. W tym miejscu Hermiona może korzystać ze swojej magicznej torebki. Wyjmuje ona ze środka samolot, który z impetem wylatuje i otwiera drzwi, wychodzimy.

Trafiamy na przyjęcie, przerwane przez atak śmiercożerców - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Trafiamy na przyjęcie, przerwane przez atak śmiercożerców. Niszczymy leżący na ziemi wazon z kwiatami, z którego powstaje chmura.

Podnosimy ją i kierujemy nad duże płomienie - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Podnosimy ją i kierujemy nad duże płomienie.

Ruszamy dalej w prawo, wodą z różdżki gasimy płomienie na różowej platformie i przełączamy się na Hermionę - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Ruszamy dalej w prawo, wodą z różdżki gasimy płomienie na różowej platformie i przełączamy się na Hermionę. Korzystamy z torebki, a kilofem rzeźbimy w bryle lodu.

Otrzymaną figurę magią WL przenosimy nad kolejne wielkie płomienie, rzeźba topi się i gasi ogień - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Otrzymaną figurę magią WL przenosimy nad kolejne wielkie płomienie, rzeźba topi się i gasi ogień.

Przechodzimy dalej, gdzie znowu widzimy różową platformę, z której korzystamy po ugaszeniu uprzednio ognia - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Przechodzimy dalej, gdzie znowu widzimy różową platformę, z której korzystamy po ugaszeniu uprzednio ognia. Z torebki wyjmujemy zbiornik, napełniamy go wodą i przenosimy nad duże płomienie.

Przełączamy się na Rona, podchodzimy do świecącej się lampki i zbieramy światło - Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 - LEGO Harry Potter: Lata 5-7 - poradnik do gry

Przełączamy się na Rona, podchodzimy do świecącej się lampki i zbieramy światło. Następnie umieszczamy je na torcie.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2016-12-28
15:11

Patirila Junior

😒

Gdzie jest ten kociołek? Gdzieś trzeba zrobić ten eliksir. Stoję w tamtym momencie ukazanym na ostatnich obrazkach... ????

Komentarz: Patirila
2017-02-26
12:31

neilaaa Junior

Mam nadzieję że ktoś tutaj jeszcze zagląda ...

Otóż mam problem, gram razem z synem w Harrego i doszliśmy do Dziurawego Kociołka, jesteśmy na początku Insygni Śmierci 2 i nie umiemy przejść bez czarnej magi poziomu "Klęska złodzieja". Jak na tym etapie zdobyć czarną magię, albo wrócić do Hogwartu lub do obozowiska ? W sklepie gdzie są złote klocki nie możemy jeszcze otworzyć szafy żeby teleportować się do Hogwartu :(

Komentarz: neilaaa
2017-11-21
19:06

Lord Voldemort 2005 Junior

😱

jak zdobyc lorda voldemorta szybko?
1-kupic mnozniki aby bylo x640
2-zebrac monety i odblokować lorda w luce w planie
3-Avada Kedavra!!!

Komentarz: Lord Voldemort 2005
2020-03-25
20:52

Kakasylwia Junior

Czy można jakoś ustawić język polski w grze?

Komentarz: Kakasylwia
2020-04-01
16:35

Li2002 Junior

Mam problem z odwiedzinami u Toma Riddle'a. Na początku kiedy Dumbledore jedzie windą na górę on się rozwala. Co robić?

Komentarz: Li2002
2022-01-28
14:39

kaska.jot Junior

Potrzebuje pomocy na planszy Szatańska pożoga mam problem z platformą na której jest samolot używam WL buduje samolot i koniec. Pozostałe dwie platformy bez problemu będę wdzięczna za każdą podpowiedź.

Komentarz: kaska.jot
2022-03-15
17:06

Ciaparito Junior

A jak wybrać kupioną postać na pc

Komentarz: Ciaparito
2022-07-28
17:43

Margot666 Junior

W mojej grze na PS3 w 6 roku, w rozdziale "Niekoniecznie wesołe święta" nie ma maszyny do szycia, w związku z tym nie mam jak uszyć zielonych galotów, czyli brakuje mi trzeciej części garderoby, żeby pralka mnie wypuściła. Można coś z tym zrobić? Aktualizacja nie jest możliwa, pisze, że mam aktualną wersję gry.

Komentarz: Margot666
2022-09-02
18:18

Zawal20 Junior

Na środkowym stoliku masz klocki. Jak je rozwalisz B , kiedy Rudy trzymał w ręku klucz. Potem pojawiają się klocki , z których zbudujesz maszynę do szycia

Komentarz: Zawal20
2022-09-02
18:20

Zawal20 Junior

Jak przywrócić widoczność górnego paska? Coś wcisnąłem i znikło i za Chiny Ludowe nie wiem jak przywrócić. Tqm są widoczne życia, kasa itp.

Komentarz: Zawal20

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl