Jack Keane 2 The Fire Within: Skompletuj załogę, Hamburg
Aktualizacja:
Skompletuj załogę
Przedstaw sobie panie (uważaj - od wyboru opcji zależy, której z nich złamiesz serce), a po konwersacji z Amandą porozmawiaj z Terrym, pomagierem Umbatiego, oraz z kapitanem portu. Wytłumacz, że Jack i jego kompania nie są pracownikami korporacji, tylko załogą statku. Wprawdzie z powodu strajku nie otrzymacie zgody na wypłynięcie z Hamburga, ale wolno się wam będzie poruszać po porcie.
Ponownie zagadnij Amandę (stoi po lewej, przy panelu dźwigu), której nie podoba się pomysł zabrania Eve na statek. Stanie na tym, że kobieta powinna zapłacić za rejs albo jakoś przydać się podczas podróży. Oczywiście przedyskutuj te kwestie z Eve, która zgłosi chęć zostania nawigatorem. Wróć z tą propozycją do Amandy, a po jej akceptacji wyczerp pozostałe tematy. W efekcie Jack otrzyma chińską pieczęć.
Na koniec zahacz Carla, stojącego przy wielgachnej skrzyni stanowiącej jego bagaż. Mężczyzna jest przekonany, że Jack z Amandą wybierają się do Nowego Jorku (możesz potwierdzić wersję dziewczyny lub jej zaprzeczyć) i oczekuje załadowania na statek zapakowanego w skrzynię prototypu swojego wynalazku.

Przejdź zatem do pulpitu sterowniczego dźwigu i przesuń pierwszy drążek (w górę; pamiętaj, że Jack czasem go zasłania i nie pomyl go z drugim), czwarty drążek (w prawo) i jeszcze raz pierwszy (w dół). Kiedy Jack za pomocą dźwigu automatycznie podniesie skrzynię, przemieść ją 3x w lewo (trzeci drążek), po czym opuść na pokład statku (pierwszy drążek).
Po rozmowie z Carlem skieruj się pod drzwi magazynu, gdzie pogadaj ze strajkującymi robotnikami. Dowiesz się, że domagają się od Umbatiego pieniędzy za swoją ciężką pracę i że dopóki w porcie są zwierzęta (a konkretnie siedzący w klatce obok goryl), nie rozpętają większej batalii ze względu na ich bezpieczeństwo. Zaproponuj statek jako schronienie dla małpy, ale okaże się, że Ralf nie może jej tam zanieść, gdyż dostałby choroby morskiej. W efekcie tej interesującej pogawędki otrzymasz nieczytelne zaświadczenie od lekarza oraz żółtą albo niebieską czapkę (w zależności od wyboru) jako dowód bycia jednym z robotników.


Teraz pozostaje zwabić goryla w pobliże nabrzeża. W tym celu przyczep do zaciskowej podkładki pod dokumenty (na lewo od wejścia do magazynu) jedną z wyrwanych z jego książki stron. Goryl natychmiast ją zabierze. Maszeruj więc w kierunku wody i kolejną kartkę przyczep do podkładki znajdującej się na wielkiej skrzyni nieopodal kapitana portu i Terry'ego, zaś trzecią do podkładki stojącej na mniejszej skrzynce po prawej.
Oczywiście poczynaniami Jacka zainteresuje się kapitan portu - porusz z nim kwestię kolejnego członka załogi, a zostaniesz poinformowany, że mógłby to być kucharz, który powinien zostać wyposażony w następujące atrybuty: odpowiedni strój, przybory, książkę kucharską oraz zaświadczenie o stanie zdrowia.

By dopełnić owych wymogów, podnieś stare zbutwiałe wiosło leżące w miejscu, gdzie wcześniej stała skrzynia Carla. Za pomocą noża wrzeźb z niego filigranową łyżkę, którą wręcz gorylowi, podobnie jak posiadaną czapkę. Na zaświadczeniu o stanie zdrowia przybij chińską pieczęć od Amandy i powiadom kapitana portu, że goryl jest okrętowym kucharzem. Tym samym załoga zostanie skompletowana.
- Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry
- Jack Keane 2 The Fire Within: Poradnik do gry
- Jack Keane 2 The Fire Within: Hamburg, Niemcy
- Jack Keane 2 The Fire Within: Dowiedz się, gdzie ukryty jest amulet szamana, Hamburg
- Jack Keane 2 The Fire Within: Pokonaj kapitana portu, Hamburg
- Jack Keane 2 The Fire Within: Znajdź brakującą część amuletu, Hamburg
- Jack Keane 2 The Fire Within: Dowiedz się więcej o przyszłości Jacka i zdezorganizuj mu życie, Hamburg
- Jack Keane 2 The Fire Within: Ucieknij ze świata snu, Hamburg
- Jack Keane 2 The Fire Within: Skompletuj załogę, Hamburg
- Jack Keane 2 The Fire Within: Ujawnij machinacje kapitana portu, Hamburg
- Jack Keane 2 The Fire Within: Hamburg, Niemcy
- Jack Keane 2 The Fire Within: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
