IGI 2 Covert Strike: Showdown at the Docks - część 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Pojawią się nowe cele - Showdown at the Docks - część 2 | Misja 13 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Pojawią się nowe cele. Na początek skieruj się do budki (na płn-wsch) i pozbądź się ewentualnych strażników. Uwaga! W sytuacji gdy bramka zostanie zamknięta będziesz mógł wyjść wskakując na skrzynki znajdujące się niedaleko niezniszczalnej kamery (na lewo od budki).

Teraz idź na północ (między kontenerami) a po dojściu do wielkich lamp skręć na zachód - Showdown at the Docks - część 2 | Misja 13 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Teraz idź na północ (między kontenerami) a po dojściu do wielkich lamp skręć na zachód. Połóż się na ziemi i przy użyci G-36 (lub innego ciężkiego karabinka) pozbądź się widocznych w oddali wartowników a także krążącego tu patrolu.

Ruszaj w to miejsce - Showdown at the Docks - część 2 | Misja 13 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Ruszaj w to miejsce. Z płn-zach zaczną nadbiegać posiłki. Uważaj na gostka z RPG! Korzystaj z tego, że możesz chować się za kontenerami oraz budką, w której stał wartownik.

Pomagaj sobie termogoglami - Showdown at the Docks - część 2 | Misja 13 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Pomagaj sobie termogoglami. Uważaj na snajpera przyczajonego na dźwigu na płd-zach! Bardzo ciężko jest go ustrzelić, możesz oczywiście spróbować zajść go od tyłu.

Po skończonej jatce warto jest zabrać od niego snajperkę - Showdown at the Docks - część 2 | Misja 13 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Po skończonej jatce warto jest zabrać od niego snajperkę. Przy jej użyciu pozbądź się kilku strażników z zachodniej, niedostępnej jeszcze części kompleksu. Zabierz ponownie G-36 (po wystrzelaniu całego magazynka snajperki) i ruszaj na północ.

Budynek, do którego musisz się dostać znajduje się na płn-zach - Showdown at the Docks - część 2 | Misja 13 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Budynek, do którego musisz się dostać znajduje się na płn-zach. Zastrzel znajdującego się na dachu snajpera (przez siatkę). W zupełności do tego celu wystarczy poczciwy Socom.

Podejdź do panelu znajdującego się przy bramce i złam zabezpieczenie - Showdown at the Docks - część 2 | Misja 13 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Podejdź do panelu znajdującego się przy bramce i złam zabezpieczenie.

Kieruj się w stronę zaznaczonego budynku, jeśli chcesz na termogoglach możesz podglądać lokalizacje wrogich wartowników - Showdown at the Docks - część 2 | Misja 13 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Kieruj się w stronę zaznaczonego budynku, jeśli chcesz na termogoglach możesz podglądać lokalizacje wrogich wartowników. W ten sposób powinieneś zauważyć co najmniej dwóch (są na piętrze). Możesz spróbować ich zabić.

Nie wchodź do środka tylko idź na tyły budynku - Showdown at the Docks - część 2 | Misja 13 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Nie wchodź do środka tylko idź na tyły budynku. Znajdziesz tu drabinę, po której wejdź na dach.

Zabierz snajperowi amunicję, strzel w znajdującą się na dachu szybę i zeskocz do środka - Showdown at the Docks - część 2 | Misja 13 w IGI 2 Covert Strike - IGI 2: Covert Strike - poradnik do gry

Zabierz snajperowi amunicję, strzel w znajdującą się na dachu szybę i zeskocz do środka. Zabij strażników. Zejdź na parter. Niedaleko schodów znajdziesz niebieskie drzwi, które prowadzą do generatora. Otwórz je, podejdź do maszyny i wciśnij przycisk.

Cel zaliczony: Przywrócić dostawy prądu do dźwigu

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2009-03-20
20:34

zanonimizowany628483 Junior

😈

jak mam przejsc most bo nie umie

Komentarz: zanonimizowany628483
2009-03-20
20:36

zanonimizowany628483 Junior

gra jest super ale jka mam przejsc most

Komentarz: zanonimizowany628483
2009-09-18
11:21

zanonimizowany667539 Junior

Jestem w pierwszej misji: Infiltration. Przechodzę dwa pierwsze zadania i dochodzę do trzeciego. Jest wszystko ok, ale kiedy uruchomię generator w bunkrze i nacisnę przycisk na ścianie, aby winda przyjechała do góry, ona nie przyjeżdza. Co robię źle? Gdzie tkwi błąd?

Proszę o pomoc!!

Komentarz: zanonimizowany667539
2010-03-21
13:27

zanonimizowany720827 Junior

nie zgadzam Się z opisem misji 1 na jej wykonanie (według Strangera) trzeba mieć spokojnie 20 min żeby ją wykonać ja przeszedłem tą misje w około 6 min zabijając 6 gości a dojście do misji spodkanie w libi (odbicie priboja ) zajeło mi 2.5 h polecam zabijanie ze snajperki w poprzednich misjach i chowanie się w krzakach i kozystanie z cichych broni , lub wchodzenie do pomieszczeń robienie hałasu noobki sie zlecą i wycinać pojedynczo .Opis gry jest błędny bo na rasza to sie w igi 1 lata a tu trzeba mieć taktykę i pocichutku (chyba że ktoś jest noobem i gra na łotwym)

Komentarz: zanonimizowany720827
2010-03-21
13:29

zanonimizowany720827 Junior

zgadzam się z opisem baryckiego sam gram takom taktykom

Komentarz: zanonimizowany720827
2010-05-05
13:08

zanonimizowany728504 Junior

Mam problem z 8 misja o nazwie Nalot. dotarlem do konca misji do miejsca zrzutu. jest filmik jak bohater lezy ze snajperka, chce przejsc do next misji bo wnynikia z rozmowy ze jest nastepna. a tu mi koniec gry wyskakuje i napisy autorow. O co tu chodzi

Komentarz: zanonimizowany728504
2010-08-10
18:33

jacurex Chorąży

jacurex

beznadziejna solucja i gra oto błedy i porady 1 misja uzi w pomieszeniu jest dobre 2 szybem i kosiara 3 omijac chatke 4bez alarmudo2zad.5odtyłu bez lezenia 6skradankado 2zad ikosiara7snajperzy niepatroluja8bron na0 podkoniec9to 6 zadanie to tam obok4 11 komandosowz heli zawsze na maxa kosic 13 po rozwaleniuscianyprostodokompa15 trzeba poczkac az odliczy16linaido wyjscia17leczenie obok kompa1819kałachnawszystko

Komentarz: jacurex
2010-09-25
12:10

zanonimizowany751914 Pretorianin

TO PRAWDA CO PISZE JACUREX SĄ W PORADNIKU BŁĘDY I TO SPORO!!!!

P.S
JACUREX UŻYWAJ SPACJI <SPACE>,
BO SIE NIE MOŻNA DOCZYTAĆ!!!

Komentarz: zanonimizowany751914
2011-07-08
23:33

jacurex Chorąży

jacurex

beznadziejna solucja i gra oto błedy i porady 1 misja uzi w pomieszeniu jest dobre 2 szybem i kosiara 3 omijac chatke 4 bez alarmudo2zad. 5od tyłu bez leżenia 6 skradanka do 2 zad i kosiara 7 snajperzy nie patroluja 8 bron na 0 pod koniec 9 to 6 zadanie to tam obok4 11 komandosow z heli zawsze na maxa kosic z wyrzutni 13 po rozwaleniu sciany prosto do kompa i lezec i zminiec punkty ataku 15 trzeba poczkac az odliczy 16 lina i do wyjscia 17 leczenie obok kompa 1819kałachnawszystkozdaaaalekaaaa snajperka tylko zaczepna

Komentarz: jacurex
2015-05-10
01:43

Chriso25 Generał

Chriso25

Stary temat, ale też swoje trzy grosze dorzucę, bo mam akurat zainstalowane IGI 2. Parę razy miałem abonament wykupiony na parę dni, więc mogłem sobie ściągnąć ten poradnik.
Zgadzam się z opiniami, że solucja do drugiej części IGI (z szacunkiem do autora), ale jest po prostu beznadziejna i AMATORSKA, pisana na kolanie!
Solucja przedstawia głównie siłowe rozwiązanie, co w IGI 2 nie jest w ogóle zalecane! Przypuszczam ze autor grał na łatwym poziomie z 5 możliwymi zapisami gry i nie przejmował się, ile czasu zajęło mu przejście danej misji, ile razy został wykryty, ile razy został trafiony itd. Przez co zapewne po zakończonej misji, dostawał najniższą możliwą rangę!
Autor powinien się znacznie bardziej postarać i przejść wszystkie misje po cichu, z najwyższą rangą Agent, co łatwe nie jest, ale skoro ktoś płaci za poradnik, to powinien wiedzieć, co robić, aby dostać najwyższą rangę!

Pierwszą misję można przejść w poniżej 4 minut zabijając po cichu kilku strażników, a autor proponuje graczowi, aby urządzić małą jatkę z grupką wrogów! Przecież jak oni wywołają alarm, to oznacza dla gracza pewną śmierć i wczytanie wcześniejszego zapisu, a jak gra na Hardzie, to rozpoczęcie misji od nowa!
Ta gra akurat nie wybacza błędów, a wrogowie nie słyszą i nie widzą gracza, tylko wtedy jeśli używa broni z tłumikiem. Jak wywoła się jatkę z MP5 czy kałachem, to ma się przesrane, bo AI jest tak napisane, że wrogowie zobaczą gracza z odległości kilometra i będą w niego trafiać, nawet jak w ręku trzymają makarova, czy zwykłe uzi!
Ktoś powinien od nowa napisać ten poradnik, bo ten to dno i kupa mułu!

Komentarz: Chriso25

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl