IGI 2 Covert Strike: Secret Weapons Lab - część 2
Aktualizacja:
![]() | Zejdź po schodach na dół. Podejdź do posągu Buddy. Na jego tyłach wykopano tunel prowadzący do podziemi świątyni. Skorzystaj z niego. |
![]() | Po dojściu do końca tego korytarza zabij pojedynczego strażnika i skieruj się do pomieszczenia po lewej (odgrodzonego siatką). Wyłam zamek. |
![]() | Kolejne drzwi prowadzą do szybu wentylacyjnego. Otwórz je i wskocz do środka. Dojdziesz do laboratorium. Wystrzelaj wszystkich żołnierzy i naukowców znajdujących się na dole! |
![]() | Możesz sobie pomagać uskakując do tyłu i dokładnie celując im w głowy. W sumie będziesz musiał zabić ponad dwadzieścia osób! Po skończonej jatce skieruj się po rurach na drugi koniec laboratorium i wejdź do kolejnego szybu (brązowe ściany). |
![]() | Zeskoczysz na dół. Przejdź pod kamerą i ruszaj prosto. |
![]() | Wejdź na podest i skieruj się do jedynych drzwi, przy których znajduje się panel. Spróbuj złamać zabezpieczenie. |
![]() | Przechodź przez kolejne pary drzwi. W końcu dojdziesz do laboratorium. |
![]() | Jeśli będąc na górze (na rurach) dokonałeś masakry to masz ułatwioną robotę. Idź prosto, podejdź do centralnego komputera i włam się do niego. |
Cel zaliczony: Ściągnąć dane na temat broni EMP
![]() | To jeszcze nie koniec. Po krótkiej scence pojawi się generał Xing. Będziesz musiał zabić jego najlepszych ludzi. Xing stoi na podeście przed Tobą, zastrzel go. Korzystaj z tego, że możesz do woli strafe'ować (laboratorium to bardzo duże pomieszczenie...). Po zabiciu generała nadbiegną posiłki, głównie z tego samego miejsca, z którego ty przyszedłeś. Jeśli chcesz możesz zabrać ich broń, mają świetne karabiny SMG-64. Uważaj na granaty oślepiające, które będą próbowali rzucać w Twoim kierunku! W momencie gdy zabijesz ostatniego komandosa misja zakończy się sukcesem. |
Cel zaliczony: Zabić generała Xinga i jego elitarne oddziały
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany628483 Junior
jak mam przejsc most bo nie umie
zanonimizowany628483 Junior
gra jest super ale jka mam przejsc most
zanonimizowany667539 Junior
Jestem w pierwszej misji: Infiltration. Przechodzę dwa pierwsze zadania i dochodzę do trzeciego. Jest wszystko ok, ale kiedy uruchomię generator w bunkrze i nacisnę przycisk na ścianie, aby winda przyjechała do góry, ona nie przyjeżdza. Co robię źle? Gdzie tkwi błąd?
Proszę o pomoc!!
zanonimizowany720827 Junior
nie zgadzam Się z opisem misji 1 na jej wykonanie (według Strangera) trzeba mieć spokojnie 20 min żeby ją wykonać ja przeszedłem tą misje w około 6 min zabijając 6 gości a dojście do misji spodkanie w libi (odbicie priboja ) zajeło mi 2.5 h polecam zabijanie ze snajperki w poprzednich misjach i chowanie się w krzakach i kozystanie z cichych broni , lub wchodzenie do pomieszczeń robienie hałasu noobki sie zlecą i wycinać pojedynczo .Opis gry jest błędny bo na rasza to sie w igi 1 lata a tu trzeba mieć taktykę i pocichutku (chyba że ktoś jest noobem i gra na łotwym)
zanonimizowany720827 Junior
zgadzam się z opisem baryckiego sam gram takom taktykom
zanonimizowany728504 Junior
Mam problem z 8 misja o nazwie Nalot. dotarlem do konca misji do miejsca zrzutu. jest filmik jak bohater lezy ze snajperka, chce przejsc do next misji bo wnynikia z rozmowy ze jest nastepna. a tu mi koniec gry wyskakuje i napisy autorow. O co tu chodzi
jacurex Chorąży
beznadziejna solucja i gra oto błedy i porady 1 misja uzi w pomieszeniu jest dobre 2 szybem i kosiara 3 omijac chatke 4bez alarmudo2zad.5odtyłu bez lezenia 6skradankado 2zad ikosiara7snajperzy niepatroluja8bron na0 podkoniec9to 6 zadanie to tam obok4 11 komandosowz heli zawsze na maxa kosic 13 po rozwaleniuscianyprostodokompa15 trzeba poczkac az odliczy16linaido wyjscia17leczenie obok kompa1819kałachnawszystko
zanonimizowany751914 Pretorianin
TO PRAWDA CO PISZE JACUREX SĄ W PORADNIKU BŁĘDY I TO SPORO!!!!
P.S
JACUREX UŻYWAJ SPACJI <SPACE>,
BO SIE NIE MOŻNA DOCZYTAĆ!!!
jacurex Chorąży
beznadziejna solucja i gra oto błedy i porady 1 misja uzi w pomieszeniu jest dobre 2 szybem i kosiara 3 omijac chatke 4 bez alarmudo2zad. 5od tyłu bez leżenia 6 skradanka do 2 zad i kosiara 7 snajperzy nie patroluja 8 bron na 0 pod koniec 9 to 6 zadanie to tam obok4 11 komandosow z heli zawsze na maxa kosic z wyrzutni 13 po rozwaleniu sciany prosto do kompa i lezec i zminiec punkty ataku 15 trzeba poczkac az odliczy 16 lina i do wyjscia 17 leczenie obok kompa 1819kałachnawszystkozdaaaalekaaaa snajperka tylko zaczepna
Chriso25 Generał
Stary temat, ale też swoje trzy grosze dorzucę, bo mam akurat zainstalowane IGI 2. Parę razy miałem abonament wykupiony na parę dni, więc mogłem sobie ściągnąć ten poradnik.
Zgadzam się z opiniami, że solucja do drugiej części IGI (z szacunkiem do autora), ale jest po prostu beznadziejna i AMATORSKA, pisana na kolanie!
Solucja przedstawia głównie siłowe rozwiązanie, co w IGI 2 nie jest w ogóle zalecane! Przypuszczam ze autor grał na łatwym poziomie z 5 możliwymi zapisami gry i nie przejmował się, ile czasu zajęło mu przejście danej misji, ile razy został wykryty, ile razy został trafiony itd. Przez co zapewne po zakończonej misji, dostawał najniższą możliwą rangę!
Autor powinien się znacznie bardziej postarać i przejść wszystkie misje po cichu, z najwyższą rangą Agent, co łatwe nie jest, ale skoro ktoś płaci za poradnik, to powinien wiedzieć, co robić, aby dostać najwyższą rangę!
Pierwszą misję można przejść w poniżej 4 minut zabijając po cichu kilku strażników, a autor proponuje graczowi, aby urządzić małą jatkę z grupką wrogów! Przecież jak oni wywołają alarm, to oznacza dla gracza pewną śmierć i wczytanie wcześniejszego zapisu, a jak gra na Hardzie, to rozpoczęcie misji od nowa!
Ta gra akurat nie wybacza błędów, a wrogowie nie słyszą i nie widzą gracza, tylko wtedy jeśli używa broni z tłumikiem. Jak wywoła się jatkę z MP5 czy kałachem, to ma się przesrane, bo AI jest tak napisane, że wrogowie zobaczą gracza z odległości kilometra i będą w niego trafiać, nawet jak w ręku trzymają makarova, czy zwykłe uzi!
Ktoś powinien od nowa napisać ten poradnik, bo ten to dno i kupa mułu!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









