IGI 2 Covert Strike: Libyan Rendezvous - część 1
Aktualizacja:
![]() | Początkowe cele: Spotkać się z przekupionym policjantem i pójść za nim Po porozmawianiu z policjantem pojawiają się kolejne cele: Zdezaktywować systemy obronne hotelu Zebrać ładunki wybuchowe Wysadzić cysternę znajdującą się na rynku Zabić strażników przydzielonych do ochrony Priboia Dostać się do hotelu i spotkać się z Priboiem Uzbrojenie startowe: karabin G-36 Auto, pistolet Socom, nóż |
Opis przejścia:
![]() | Zaczynasz w wodzie. Podpłyń do drabinki i wejdź po niej na kładkę. |
![]() | Ruszaj prosto. Dobrze jest mieć wyjęty wyciszony pistolet Socom. Z karabinu G-36 Auto radziłbym korzystać tylko wtedy, gdy zrobi się naprawdę gorąco (o krok od alarmu w całym mieście :-)). Zwróć też uwagę na to, że mając go na wyposażeniu o wiele trudniej jest obracać Jonesem! Powoli wejdź po schodach i załatw pierwszego strażnika. |
![]() | Ruszaj w kierunku miasta. Po wyjściu na górę podbiegnij do muru. Możesz porozmawiać z przekupionym policjantem. Będziesz musiał za nim iść a przy okazji bronić go przed atakami przeciwników. Moim zdaniem lepiej jest jednak samemu oczyścić okolicę a dopiero później do niego zagadać i bezpiecznie przejść przez całą planszę. |
![]() | Idź więc w lewo a następnie skręć między budynki. Uważaj, bo przeciwnicy znajdują się dosłownie za rogiem. Wykończ ich przy użyciu karabinu. W szczególności uważaj na snajpera, który przyczaił się na balkoniku po lewej. |
![]() | Załatw patrol, który nadejdzie z południa (dwóch strażników). Idź w tym kierunku, po drodze pozbądź się kolejnych strażników, najlepiej jest chować się za skrzyniami. |
![]() | W sumie czekają tu na Ciebie dwie duże grupki, każda po 3-4 osoby. Idź dalej na południe. Po dotarciu do muru skręć w prawo. Wpadniesz na dwóch kolejnych policjantów, zabij ich. |
![]() | Idź dalej cały czas posuwając się tą ulicą. Po dotarciu do skrzyżowania popatrz do góry, na dachu jednego z budynków znajduje się snajper. Załatw go. |
![]() | Kieruj się w stronę południowo-wschodniego kompleksu. W końcu dotrzesz do ogromnego placu. |
![]() | Zatrzymaj się tu na chwilę i załatw wszystkich widocznych przeciwników. Dobrze jest sobie pomagać w ich lokalizowaniu zakładając na oczy termogogle. Powinno tu być co najmniej dwóch snajperów. OK, możesz już wracać do policjanta. Porozmawiaj z nim. Pójdziecie w lewo, na szczęściE tę okolicę już oczyściłeś. Po kilku chwilach dojdziecie do drzwi, które Ci otworzy. |
Cel zaliczony: Spotkać się z przekupionym policjantem i pójść za nim
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany628483 Junior
jak mam przejsc most bo nie umie
zanonimizowany628483 Junior
gra jest super ale jka mam przejsc most
zanonimizowany667539 Junior
Jestem w pierwszej misji: Infiltration. Przechodzę dwa pierwsze zadania i dochodzę do trzeciego. Jest wszystko ok, ale kiedy uruchomię generator w bunkrze i nacisnę przycisk na ścianie, aby winda przyjechała do góry, ona nie przyjeżdza. Co robię źle? Gdzie tkwi błąd?
Proszę o pomoc!!
zanonimizowany720827 Junior
nie zgadzam Się z opisem misji 1 na jej wykonanie (według Strangera) trzeba mieć spokojnie 20 min żeby ją wykonać ja przeszedłem tą misje w około 6 min zabijając 6 gości a dojście do misji spodkanie w libi (odbicie priboja ) zajeło mi 2.5 h polecam zabijanie ze snajperki w poprzednich misjach i chowanie się w krzakach i kozystanie z cichych broni , lub wchodzenie do pomieszczeń robienie hałasu noobki sie zlecą i wycinać pojedynczo .Opis gry jest błędny bo na rasza to sie w igi 1 lata a tu trzeba mieć taktykę i pocichutku (chyba że ktoś jest noobem i gra na łotwym)
zanonimizowany720827 Junior
zgadzam się z opisem baryckiego sam gram takom taktykom
zanonimizowany728504 Junior
Mam problem z 8 misja o nazwie Nalot. dotarlem do konca misji do miejsca zrzutu. jest filmik jak bohater lezy ze snajperka, chce przejsc do next misji bo wnynikia z rozmowy ze jest nastepna. a tu mi koniec gry wyskakuje i napisy autorow. O co tu chodzi
jacurex Chorąży
beznadziejna solucja i gra oto błedy i porady 1 misja uzi w pomieszeniu jest dobre 2 szybem i kosiara 3 omijac chatke 4bez alarmudo2zad.5odtyłu bez lezenia 6skradankado 2zad ikosiara7snajperzy niepatroluja8bron na0 podkoniec9to 6 zadanie to tam obok4 11 komandosowz heli zawsze na maxa kosic 13 po rozwaleniuscianyprostodokompa15 trzeba poczkac az odliczy16linaido wyjscia17leczenie obok kompa1819kałachnawszystko
zanonimizowany751914 Pretorianin
TO PRAWDA CO PISZE JACUREX SĄ W PORADNIKU BŁĘDY I TO SPORO!!!!
P.S
JACUREX UŻYWAJ SPACJI <SPACE>,
BO SIE NIE MOŻNA DOCZYTAĆ!!!
jacurex Chorąży
beznadziejna solucja i gra oto błedy i porady 1 misja uzi w pomieszeniu jest dobre 2 szybem i kosiara 3 omijac chatke 4 bez alarmudo2zad. 5od tyłu bez leżenia 6 skradanka do 2 zad i kosiara 7 snajperzy nie patroluja 8 bron na 0 pod koniec 9 to 6 zadanie to tam obok4 11 komandosow z heli zawsze na maxa kosic z wyrzutni 13 po rozwaleniu sciany prosto do kompa i lezec i zminiec punkty ataku 15 trzeba poczkac az odliczy 16 lina i do wyjscia 17 leczenie obok kompa 1819kałachnawszystkozdaaaalekaaaa snajperka tylko zaczepna
Chriso25 Generał
Stary temat, ale też swoje trzy grosze dorzucę, bo mam akurat zainstalowane IGI 2. Parę razy miałem abonament wykupiony na parę dni, więc mogłem sobie ściągnąć ten poradnik.
Zgadzam się z opiniami, że solucja do drugiej części IGI (z szacunkiem do autora), ale jest po prostu beznadziejna i AMATORSKA, pisana na kolanie!
Solucja przedstawia głównie siłowe rozwiązanie, co w IGI 2 nie jest w ogóle zalecane! Przypuszczam ze autor grał na łatwym poziomie z 5 możliwymi zapisami gry i nie przejmował się, ile czasu zajęło mu przejście danej misji, ile razy został wykryty, ile razy został trafiony itd. Przez co zapewne po zakończonej misji, dostawał najniższą możliwą rangę!
Autor powinien się znacznie bardziej postarać i przejść wszystkie misje po cichu, z najwyższą rangą Agent, co łatwe nie jest, ale skoro ktoś płaci za poradnik, to powinien wiedzieć, co robić, aby dostać najwyższą rangę!
Pierwszą misję można przejść w poniżej 4 minut zabijając po cichu kilku strażników, a autor proponuje graczowi, aby urządzić małą jatkę z grupką wrogów! Przecież jak oni wywołają alarm, to oznacza dla gracza pewną śmierć i wczytanie wcześniejszego zapisu, a jak gra na Hardzie, to rozpoczęcie misji od nowa!
Ta gra akurat nie wybacza błędów, a wrogowie nie słyszą i nie widzą gracza, tylko wtedy jeśli używa broni z tłumikiem. Jak wywoła się jatkę z MP5 czy kałachem, to ma się przesrane, bo AI jest tak napisane, że wrogowie zobaczą gracza z odległości kilometra i będą w niego trafiać, nawet jak w ręku trzymają makarova, czy zwykłe uzi!
Ktoś powinien od nowa napisać ten poradnik, bo ten to dno i kupa mułu!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










