IGI 2 Covert Strike: Prison Escape - część 3
Aktualizacja:
![]() | Wracaj do głównego korytarza i skieruj się do miejsca, w którym wspominałem o działku. Po otwarciu drzwi zacznij jak najszybciej biec w prawo. Schowaj się za rogiem budynku. Przy odrobinie szczęścia nie stracisz zbyt wiele energii (maksium 10-15%). Dobrze by jednak było zsave'ować stan gry przed wykonaniem tej czynności. Nie możesz się niestety zatrzymać tu na dłużej, bo prędzej czy później z południa zostaniesz zaatakowany przez wrogich snajperów. |
![]() | Przebiegnij do budynku znajdującego się na płd-wsch. |
![]() | Jeśli chcesz wyjrzyj przez wschodnie okno i ustrzel kilku wrogów oraz kamerę przymocowaną do wieżyczki. Nie radziłbym jednak zbyt długo tu zostawać a to dlatego, że w krytycznych sytuacjach po drugiej stronie siatki może pojawić się nawet kilkunastu wartowników! Docelowo musisz jednak pozbyć się ich wszystkich a budynek, w którym się aktualnie znajdujesz jest zdecydowanie najlepszą kryjówką, jaką można by sobie do tego celu wymarzyć. |
![]() | Teraz udaj się na wschód, do jednej z tutejszych chatek będziesz mógł się włamać (ściana chatki przylega do kompleksu więziennego). W środku znajdziesz zejście do kanałów, z którego oczywiście skorzystaj. Uważaj przy tym, aby nie spaść, bo oznaczałoby to natychmiastową śmierć. |
![]() | Zabij widocznego w oddali żołnierza i ruszaj w tym kierunku. Po dojściu do rozwidlenia skręć w prawo i pozbądź się kolejnego delikwenta. Idź prosto. Kolejne rozwidlenie to skręt w lewo. Po drodze będziesz musiał załatwić dwóch wartowników. |
![]() | W końcu jednak dojdziesz do drabiny prowadzącej na powierzchnię. |
![]() | Podejdź do wieży strażniczej i załatw wartownika stojącego na górze. |
![]() | Wejdź po drabince. Jeśli chcesz możesz zabrać snajperkę, z której korzystał. O wiele ważniejsze jest natomiast podejście do linki, po której zjedziesz do pozornie niedostępnej części bazy. |
![]() | W momencie gdy zeskoczysz na ziemię od razu się cofnij. Dopiero teraz ostrożnie się wychyl i załatw wszystkich widocznych strażników. Większość z nich wybiegnie z budynku, przy ścianie którego aktualnie stoisz. Na koniec zajmij się widocznymi kamerami oraz snajperem stojącym w budce znajdującej się w płd-wsch rogu bazy. Pamiętaj jednak, aby zostawić sobie trochę naboi w magazynku! Ruszaj do miejsca oznaczonego cyfrą 4 (to tam gdzie zestrzeliłeś najbliższą kamerę). Podejdź do komputera (parter) i włam się do niego. |
Cel zaliczony: Dostać się do budynku ochrony i wyłączyć działka maszynowe
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany628483 Junior
jak mam przejsc most bo nie umie
zanonimizowany628483 Junior
gra jest super ale jka mam przejsc most
zanonimizowany667539 Junior
Jestem w pierwszej misji: Infiltration. Przechodzę dwa pierwsze zadania i dochodzę do trzeciego. Jest wszystko ok, ale kiedy uruchomię generator w bunkrze i nacisnę przycisk na ścianie, aby winda przyjechała do góry, ona nie przyjeżdza. Co robię źle? Gdzie tkwi błąd?
Proszę o pomoc!!
zanonimizowany720827 Junior
nie zgadzam Się z opisem misji 1 na jej wykonanie (według Strangera) trzeba mieć spokojnie 20 min żeby ją wykonać ja przeszedłem tą misje w około 6 min zabijając 6 gości a dojście do misji spodkanie w libi (odbicie priboja ) zajeło mi 2.5 h polecam zabijanie ze snajperki w poprzednich misjach i chowanie się w krzakach i kozystanie z cichych broni , lub wchodzenie do pomieszczeń robienie hałasu noobki sie zlecą i wycinać pojedynczo .Opis gry jest błędny bo na rasza to sie w igi 1 lata a tu trzeba mieć taktykę i pocichutku (chyba że ktoś jest noobem i gra na łotwym)
zanonimizowany720827 Junior
zgadzam się z opisem baryckiego sam gram takom taktykom
zanonimizowany728504 Junior
Mam problem z 8 misja o nazwie Nalot. dotarlem do konca misji do miejsca zrzutu. jest filmik jak bohater lezy ze snajperka, chce przejsc do next misji bo wnynikia z rozmowy ze jest nastepna. a tu mi koniec gry wyskakuje i napisy autorow. O co tu chodzi
jacurex Chorąży
beznadziejna solucja i gra oto błedy i porady 1 misja uzi w pomieszeniu jest dobre 2 szybem i kosiara 3 omijac chatke 4bez alarmudo2zad.5odtyłu bez lezenia 6skradankado 2zad ikosiara7snajperzy niepatroluja8bron na0 podkoniec9to 6 zadanie to tam obok4 11 komandosowz heli zawsze na maxa kosic 13 po rozwaleniuscianyprostodokompa15 trzeba poczkac az odliczy16linaido wyjscia17leczenie obok kompa1819kałachnawszystko
zanonimizowany751914 Pretorianin
TO PRAWDA CO PISZE JACUREX SĄ W PORADNIKU BŁĘDY I TO SPORO!!!!
P.S
JACUREX UŻYWAJ SPACJI <SPACE>,
BO SIE NIE MOŻNA DOCZYTAĆ!!!
jacurex Chorąży
beznadziejna solucja i gra oto błedy i porady 1 misja uzi w pomieszeniu jest dobre 2 szybem i kosiara 3 omijac chatke 4 bez alarmudo2zad. 5od tyłu bez leżenia 6 skradanka do 2 zad i kosiara 7 snajperzy nie patroluja 8 bron na 0 pod koniec 9 to 6 zadanie to tam obok4 11 komandosow z heli zawsze na maxa kosic z wyrzutni 13 po rozwaleniu sciany prosto do kompa i lezec i zminiec punkty ataku 15 trzeba poczkac az odliczy 16 lina i do wyjscia 17 leczenie obok kompa 1819kałachnawszystkozdaaaalekaaaa snajperka tylko zaczepna
Chriso25 Generał
Stary temat, ale też swoje trzy grosze dorzucę, bo mam akurat zainstalowane IGI 2. Parę razy miałem abonament wykupiony na parę dni, więc mogłem sobie ściągnąć ten poradnik.
Zgadzam się z opiniami, że solucja do drugiej części IGI (z szacunkiem do autora), ale jest po prostu beznadziejna i AMATORSKA, pisana na kolanie!
Solucja przedstawia głównie siłowe rozwiązanie, co w IGI 2 nie jest w ogóle zalecane! Przypuszczam ze autor grał na łatwym poziomie z 5 możliwymi zapisami gry i nie przejmował się, ile czasu zajęło mu przejście danej misji, ile razy został wykryty, ile razy został trafiony itd. Przez co zapewne po zakończonej misji, dostawał najniższą możliwą rangę!
Autor powinien się znacznie bardziej postarać i przejść wszystkie misje po cichu, z najwyższą rangą Agent, co łatwe nie jest, ale skoro ktoś płaci za poradnik, to powinien wiedzieć, co robić, aby dostać najwyższą rangę!
Pierwszą misję można przejść w poniżej 4 minut zabijając po cichu kilku strażników, a autor proponuje graczowi, aby urządzić małą jatkę z grupką wrogów! Przecież jak oni wywołają alarm, to oznacza dla gracza pewną śmierć i wczytanie wcześniejszego zapisu, a jak gra na Hardzie, to rozpoczęcie misji od nowa!
Ta gra akurat nie wybacza błędów, a wrogowie nie słyszą i nie widzą gracza, tylko wtedy jeśli używa broni z tłumikiem. Jak wywoła się jatkę z MP5 czy kałachem, to ma się przesrane, bo AI jest tak napisane, że wrogowie zobaczą gracza z odległości kilometra i będą w niego trafiać, nawet jak w ręku trzymają makarova, czy zwykłe uzi!
Ktoś powinien od nowa napisać ten poradnik, bo ten to dno i kupa mułu!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









