Potyczka na wzgórzu | Mapy w Heroes & Generals
Aktualizacja:
Potyczka na wzgórzu

Ostatnia mapa dostępna w ramach trybu Potyczki. Podobnie jak mapa rozgrywająca się w wiosce, ta również ma jakoby dwie odmienne części. Pierwszą z nich jest walka na otwartym terenie, która ma miejsce w pobliżu punktu kontrolnego B. Druga opiera się w głównej mierze na starciach piechoty - punkty A i C są pokryte gęstą warstwą roślinności, a tereny wokół nich najeżone są miejscami idealnymi do ukrycia.
Jak zwykle, w miejscach, gdzie startują drużyny, znajdziesz wyrzutnie rakiet Panzerfaust.
Punkty A i C

Oba punkty znajdują się w głębi gęstego lasu, pełnego drzew, krzewów i kamieni, czyli miejsc, w których bez problemu skryć się może piechota. Same punkty kontrolne są już dość dobrze widoczne, dlatego bardzo ciężko jest je przejąć, gdyż można oberwać praktycznie z każdej strony. Obrona ich wygląda zupełnie inaczej - dzięki mnogości naturalnych skrytek, przeciwnik będzie miał nie lada problem, by odbić te miejsca z rąk twojej drużyny.
Z uwagi na gęstą roślinność, jak i ukształtowanie terenu (pełna górek o przeróżnym nachyleniu, uzupełniona sporą ilością kamieni utrudniających przejazd) teren ten nie nadaje się do "odwiedzenia go" za pomocą czołgu - przez wizjer czołgu i tak nikogo nie zobaczysz, a wychylenie się z włazu to samobójstwo, gdyż po sekundzie ktoś strzeli ci w głowę. Lepiej wspomagać towarzyszy z większej odległości i ostrzeliwać okolice punktu kontrolnego za pomocą amunicji HE.
Punkt B

Tutaj sytuacja zmienia się diametralnie. Teren otaczający punkt kontrolny to swego rodzaju polana - kilkadziesiąt metrów wokół to po prostu pusta, płaska i otwarta przestrzeń. W szerszym kręgu rozpostrzenia się gęsty las, który jest spełnieniem marzeń każdego domorosłego snajpera - miejsc, w których można się tutaj przyczaić jest niezliczona ilość. Sam punkt kontrolny pozwala się bardzo dobrze osłonić przed wrogim ogniem i tylko granaty i pociski HE wystrzeliwane z czołgu będą w stanie wykurzyć stąd piechotę.
Jak zostało napomknięte, jest to idealne miejsce zarówno dla snajperów, jak i załóg czołgów - obie te jednostki będą w pełni mogły wykorzystać swój olbrzymi zasięg. Z tego też powodu dochodzi tutaj do największych starć i jest to zdecydowanie najgorętsze miejsce na mapie - kule, rakiety z wyrzutni rakiet i pociski z czołgów latają dosłownie na wszystkie strony.
Jeśli na polu walki znajdują się czołgi wyposażone w pociski HE, odbić punkt kontrolny B jest niewiarygodnie trudno - dlatego ważnym jest, by jak najszybciej go zająć.
0
Komentarze czytelników
Trevor902 Junior
Mały błąd. Zamiast ilustracji MG 34 jest ilustracja MP 34
MateuszPompka Legionista
RGD-33 i Stielhandgranate 24 zostały zamienione zdjęciami przy czym zdjęcie przedstawiające niemiecki granat, ukazuje wersję z głowicą odłamkową, w tej grze to zupełnie inna broń....
MateuszPompka Legionista
Na stronie o niemieckim sprzęcie bojowym brakuje właśnie tego granatu, a ma on zupełnie inne parametry.... Mniejsza siła rażenia przy dużo większych obrażeniach
NoViii Junior
Czy ta gra pójdzie mi na tym [link] ?
Pytam bo choć mam kompa z podanymi wymaganiami to gra i tak ścina jak nie wiem co . Z góry dzięki za pomoc :)
Seweryn666 Legionista
Jak tu niema wszystkich ( czołgów ) wypisanych...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
