Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: II piętro Hogwart
Aktualizacja:
Hogwart: II piętro

1 - rzuć czar na proporce oraz gargulca (tajne pomieszczenie) a także na obrazy
2 - czar na regał po prawej stronie, otworzy się tajna komnata (Sekret 3/4)
3 - zbroja (fasolki)
4 - skrzynia (fasolki), przejście na hasło
Rzuć czar na obie zbroje (1) (fasolki), pojawi się skocznia (2). Użyj jej i przenieś się wyżej, rzuć czar na przycisk (3). Po pokonaniu Impów zajmij się skrzyniami i przy pomocy skoczni przenieś się na kolejny poziom. Pokonaj ogniste kraby i używając kolejnej skoczni zbierz kociołki i kartę kolekcjonerską (4).

- Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry
- Harry Potter i Więzień Azkabanu: Poradnik do gry
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: Hogwart
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: VII piętro Hogwart
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: VI piętro Hogwart
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: V piętro Hogwart
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: IV piętro Hogwart
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: III piętro Hogwart
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: II piętro Hogwart
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: I piętro Hogwart
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: Parter Hogwart
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: Podziemia Hogwart
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: Tereny wokół Hogwartu
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: Hogwart
- Harry Potter i Więzień Azkabanu: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
NickCave Junior
Wielkie dzięki! Za nic nie mogłam zdobyć pięciu gwiazdek, ale teraz wszystko jest już jasne :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
