Akt 3:4 - Na Ostro | Opis przejścia Gears of War 4
Aktualizacja:
Ilość sekretów: 2

Po wejściu do katakumb idź cały czas drogą, aż nie dojdziesz do drzwi piętro niżej. Możesz po prawej stronie od drzwi znaleźć np. granaty. Po wejściu do pokoju od razu napotkasz przeciwników. Należy nie strzelać do czerwonych bąbli, by wrogów nie przybyło. Po zabiciu ich zmierzaj do następnego pokoju.

Po zejściu przez dziurę w podłodze znajdziesz pomieszczenie, gdzie możesz podnieść broń "Krajzega". W jej pobliżu możesz też znaleźć trupa, który upuścił nieśmiertelnik. Broń o której wspomniano przyda się w ciągu kilku następnych sekund, gdy na twojej drodze pojawią się Młodziki.
Dalej pojawi się bardzo dużo kokonów oraz rój z karabinami. Warto próbować nie niszczyć kokonów podczas tej walki. Na końcu pokoju będziesz musiał otworzyć kratę by przejść dalej.

W pokoju, do którego wejdziesz możesz znaleźć kolejna znajdźkę, a mianowicie stary sztylet. Leży na jednym ze stołów na końcu sali. W następnym pomieszczeniu za złotymi drzwiami znajdziesz przeciwników uzbrojonych w nową broń, łuk. Najlepiej zdjąć tych przeciwników w pierwszej kolejności.
W końcu trafisz do okrągłego pomieszczenia z wielkim, złotym pomnikiem na środku. Po zejściu na środek Sali zaatakują cię Młodziki i Skoczki. Tych drugich najlepiej atakować z łuku, gdyż stają w miejscu by użyć ataku dystansowego. Po zakończonej walce posprawdzaj wszystkie złote trumny, ponieważ pod jedną z nich jest dziura.

Po przejściu kawałka będziesz musiał rozdzielić swój team i wybrać, czy chcesz iść górą czy dołem przez kompleks jaskiń. Jeśli wybierzesz górę to będziesz miał mniej przeciwników, przewagę terenową, ale będziesz musiał też pomagać tym z dołu. Po całej akcji twoja drużyna znów będzie w komplecie.
Po krótkiej scence wystarczy byś dotarł do transportera rudy, zniszczył jedno gniazdo po drodze i rozdział się zakończy.
0
- Gears of War 4 - poradnik do gry
- Gears of War 4 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Akt 1:0 - Prolog | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 1:1 - Rajd | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 1:2 - Wpad i wypad | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 1:3 - Nowi znajomi | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 1:4 - Kilka przeszkód | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 2:0 - Syn marnotrawny | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 2:2 - Gotowi do akcji | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 2:3-4 - Plan B, Wielka ucieczka | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:1-2 - Prawie północ, Koszmary | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:3 - U Progu | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:4 - Na Ostro | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:5 - Winda do Piekła | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:6 - Początki | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:1 - Ucieczka | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:2 - Bez Objazdów | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:3 - Puk Puk | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:4 - Brak Mocy | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:5 - Ostrzeżenie przed burzą | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 5:1 - Spotkanie | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 5:2 - Czas zabijania | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 5:3 - Wchodzimy | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 5:4 - Uwolnienie | Opis przejścia Gears of War 4
- Opis przejścia
- Gears of War 4 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
NewProGamer Junior
Dobra dobra ale liczyłem na poradnik związany ze zdobywaniem złomu bo jestem taki nieogarem że proszę o pomoc.
PitbullHans Legend

Czego nie ogarniasz w zdobywaniu złomu? Złom dostaje się za niszczenie posiadanych kart. Karty zdobywa się kupując paczki.
Karta/Kup/Sprzedaj
Legendarna/2400/600
Epicka/600/150
Rzadka/100/20
Zwykła/40/5
Najlepiej kupować najtańsze paczki Hordy za 400. Dają najwięcej kart. To samo tyczy się ograniczonych czasowo paczek za 400. Tam najłatwiej trafić sporo epickich powtórek, które pójdą na złom. Jak najszybciej zdobyć coinsy na paczki? W Hordzie, grając 1-50 na wariacie. Bez przegranej fali to ~3000 coinsów. Najlepiej speedrun na Clocktower albo War Machine.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.