Tryby gry | Podstawy gry sieciowej w Gears of War 4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kontra

W trybie Kontry uczestniczy 10 graczy w dwóch drużynach walcząc ze sobą na określonych zasadach - dostępne są mecze różnego rodzaju:

Drużynowy deathmatch (Team deathmatch) - najbardziej podstawowy tryb rozgrywki. Dwie drużyny walczą ze sobą na arenach wybranych w głosowaniu. Mecz kończy się, gdy pokonani zostaną wszyscy przeciwnicy. Każda drużyna ma ustaloną ilość wskrzeszeń, która jest sumowana dla całej drużyny - staraj się więc nie ginąć zbyt często, gdyż zabierasz także innym członkom drużyny szansę na "respawn". Gdy zginiesz możesz zmienić domyślną broń.

Strefa wojny (Warzone) - jeden ze standardowych trybów dla wielu gier FPP w trybach turniejowych. W jednej rundzie masz tylko jedno życie. Poza tym nie różni się od standardowego starcia drużynowego.

Domyślnie ilość wskrzeszeń ustalona jest na 15 a mecz rozgrywa się do czasu osiągnięcia 2 zwycięstw przez drużynę.

Zbijak (Dodgeball) - w tym trybie każdy zawodnik jest kluczowy. Gdy ginie przeciwnik, jeden z twoich towarzyszy zostaje wskrzeszony. Dzięki temu mechanizmowi możliwe jest zwycięstwo nawet, gdy zostaniesz sam na pięciu oponentów. Warto jest w tym trybie być snajperem - pozwala to na zdobycie przewagi, gdy członków twojej drużyny jest mniej.

Pojedyncza runda trwa 5 minut, do pełnego zwycięstwa drużyna musi wygrać 4 razy.

W tym trybie musisz zajmować określone punkty stając w okręgu - przeciwnika, który to czyni łatwo wyeliminować granatem odłamkowym - Tryby gry | Podstawy gry sieciowej w Gears of War 4 - Gears of War 4 - poradnik do gry
W tym trybie musisz zajmować określone punkty stając w okręgu - przeciwnika, który to czyni łatwo wyeliminować granatem odłamkowym

Król wzgórza (King of The Hill) - tryb znany z wielu gier pokroju Battlefield. Jest popularny i lubiany - możesz zarazem zdobyć w nim ogromne ilości punktów w trakcie jednego meczu, choć takowy przy wyrównanych składach może trwać nawet 30 minut. Chodzi tu o przejmowanie wyznaczonych punktów lub ich odbijanie z rąk przeciwnika. Różnica jest taka, że na mapie pojawia się tylko jeden punkt i wszyscy gracze walczą o jego przejęcie. Po krótkim czasie znika on i pojawia się w innym miejscu, co pozwala na zdobycie przewagi przeciwnej drużynie. Gdy jedna z drużyn przejmie punk zyskuje ona punkty do czasu odbicia przez przeciwnika lub pojawienia się nowego punktu. Mecz kończy się, gdy liczba punktów osiągnie wyznaczoną wartość.

Domyślne ustawienia meczu to 180 punktów do zdobycia i 2 rundy do wygrania.

Łatwo dostrzec lidera - ma złoty kolor, wybierany jest losowo co rundę - Tryby gry | Podstawy gry sieciowej w Gears of War 4 - Gears of War 4 - poradnik do gry
Łatwo dostrzec lidera - ma złoty kolor, wybierany jest losowo co rundę

Strażnik (Guardian) - dość specyficzny tryb gry. Jeden z członków każdej z drużyn zostaje liderem - łatwo go rozpoznać, gdyż jego ubiór ma wtedy kolor złoty. Dopóki żyje lider reszta członków drużyny może cały czas powracać do życia. Celem więc rozgrywki jest odnalezienie i eliminacja wrogiego lidera a potem pozostałych przy życiu oponentów. Lider nie dostaje żadnych innych bonusów z tytułu swojej "rangi", dlatego kluczowe jest chowanie się przed wrogiem - najgroźniejszy w tym przypadku są snajperzy przeciwnika.

Aby wygrać mecz, drużyna musi zwyciężyć w 3 rundach.

Wyścig zbrojeń (Arms Race) - w tym trybie możesz poznać wszystkie występujące w grze bronie. Każda z drużyn otrzymuje taką samą broń startową. Wraz z postępami - to jest zabiciem trzech oponentów (w sumie) następuje zmiana broni.

Wygrywa ta drużyna, która pierwsza zdobędzie ostatnią broń w wyznaczonym czasie. Mecz trwa 1 rundę.

Podobało się?

0

Gears of War 4

11 października 2016

PC Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2017-02-23
20:15

NewProGamer Junior

😐

Dobra dobra ale liczyłem na poradnik związany ze zdobywaniem złomu bo jestem taki nieogarem że proszę o pomoc.

Komentarz: NewProGamer
2017-02-24
10:34

PitbullHans Legend

PitbullHans
📄

Czego nie ogarniasz w zdobywaniu złomu? Złom dostaje się za niszczenie posiadanych kart. Karty zdobywa się kupując paczki.

Karta/Kup/Sprzedaj
Legendarna/2400/600
Epicka/600/150
Rzadka/100/20
Zwykła/40/5

Najlepiej kupować najtańsze paczki Hordy za 400. Dają najwięcej kart. To samo tyczy się ograniczonych czasowo paczek za 400. Tam najłatwiej trafić sporo epickich powtórek, które pójdą na złom. Jak najszybciej zdobyć coinsy na paczki? W Hordzie, grając 1-50 na wariacie. Bez przegranej fali to ~3000 coinsów. Najlepiej speedrun na Clocktower albo War Machine.

Komentarz: PitbullHans

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl