Akt 3:1-2 - Prawie północ, Koszmary | Opis przejścia Gears of War 4
Aktualizacja:
Dostępne osiągnięcia: Rodziny się nie wybiera (But You Can't Pick Your Family), Jakby łapacze to było mało (As If Snatchers Weren't Bad Enough)
Ilość sekretów: 2 + 3

Gdy wejdziecie do miasta, zaraz za autem stojącym za środku, przed kamiennym łukiem iść w zarośla po lewej - znajdziesz pośród nich nieśmiertelnik. Drugi sekret znajdziesz po wejściu do fortu - gdy przejdziesz obok rozrzuconych wnętrzności i skręcisz w prawo, idź do ściany na wprost - na szafce leżeć będzie książka. Tylko tyle zajmuje Akt 3:1.

W etapie Akt 3:2 drużyna zmniejszona zostaje o jednego członka. Nie walczysz już tutaj z robotami, a jedynie z mutantami wychodzącymi (i nie tylko) z czerwonych glutów - z tego powodu staraj się ich nie niszczyć. Na szczęście potwory nie są mocne, bardzo dobrze tnie się ich piłą mechaniczną Lancera.
Gdy wyjdziesz z budynku wyważając drzwi (za którymi jeden z potworów chwyci twoją rękę) po lewej stronie, przy samochodzie znajdziesz dokumenty.

W kolejnym domu towarzysz zwróci ci uwagę na podwieszoną pod sufitem broń. Ich zbieranie przyczynia się do uzyskania osiągnięcia Rodziny się nie wybiera (But You Can't Pick Your Family). Musisz odnaleźć 5 sztuk tak zawieszonej broni - druga znajduje się jeszcze nad schodami, którymi wszedłeś (jednakże nie wlicza się ona do sumy dla osiągnięcia). Możesz wczytać ostatni punkt kontrolny i powtórzyć czynność, by zdobyć trofeum już na tym etapie.

Kolejne dwa sekrety znajdziesz za chwilę: po wyjściu z budynku od razu popatrz na prawo - znajdziesz tam nieśmiertelnik. Po odparciu małej fali mutantów, na placu z posągiem pośrodku popatrz na lewo - tam na stole leżą dokumenty.

Przechodzisz teraz do etapu z nowymi przeciwnikami. Dalej są to mutanty inteligentne i odporne. Posługują się bronią (Lancerami lub Młocarzami (Hammerburst) - strzelającymi serią po 3 naboje, dużo celniejsze na dystans). Pamiętaj przede wszystkim o jednym - jeśli nie rozwalisz im głowy mocnym strzałem (snajperka, EMBAR, strzelba z bliska) musisz ich dobić - w przeciwnym razie, podobnie jak twoja drużyna, mogą się podnieść.

Końcowy etap to cmentarz. Gdy tylko zlokalizujesz błyszczące się gniazda mutantów wysadzaj je granatami - w przeciwnym razie kolejni oponenci będą się stamtąd wydostawać. Wewnątrz gniazda również znajdziesz granat, czasem jeszcze jakąś broń. Na tej arenie musisz zniszczyć 3 gniazda.

Finałem tego rozdziału jest walka z opancerzonymi potworami. Staraj się trzymać z dala od nich - potrafią strzelać kolcami, lecz najgorsze co mogą zrobić to rzucić się na gracza. Jeśli nie zwalisz z siebie potwora, krótko mówiąc, urwie ci głowę. Strzelaj im pod brzuch, w świecący obszar, który nie jest opancerzony. Granaty spełniają tu dobrze swoją rolę, jeśli przeciwnik nie zdąży odskoczyć.
Na koniec wejdź do muzeum, przetnij tkankę blokującą wejście do pokoiku kontrolnego i przyzwij dźwignią wagon, potem wsiądź do niego. Po zakończeniu tego etapu odblokujesz osiągnięcie fabularne Jakby łapacze to było mało (As If Snatchers Weren't Bad Enough).
0
- Gears of War 4 - poradnik do gry
- Gears of War 4 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Akt 1:0 - Prolog | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 1:1 - Rajd | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 1:2 - Wpad i wypad | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 1:3 - Nowi znajomi | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 1:4 - Kilka przeszkód | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 2:0 - Syn marnotrawny | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 2:2 - Gotowi do akcji | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 2:3-4 - Plan B, Wielka ucieczka | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:1-2 - Prawie północ, Koszmary | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:3 - U Progu | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:4 - Na Ostro | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:5 - Winda do Piekła | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:6 - Początki | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:1 - Ucieczka | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:2 - Bez Objazdów | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:3 - Puk Puk | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:4 - Brak Mocy | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:5 - Ostrzeżenie przed burzą | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 5:1 - Spotkanie | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 5:2 - Czas zabijania | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 5:3 - Wchodzimy | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 5:4 - Uwolnienie | Opis przejścia Gears of War 4
- Opis przejścia
- Gears of War 4 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
NewProGamer Junior
Dobra dobra ale liczyłem na poradnik związany ze zdobywaniem złomu bo jestem taki nieogarem że proszę o pomoc.
PitbullHans Legend

Czego nie ogarniasz w zdobywaniu złomu? Złom dostaje się za niszczenie posiadanych kart. Karty zdobywa się kupując paczki.
Karta/Kup/Sprzedaj
Legendarna/2400/600
Epicka/600/150
Rzadka/100/20
Zwykła/40/5
Najlepiej kupować najtańsze paczki Hordy za 400. Dają najwięcej kart. To samo tyczy się ograniczonych czasowo paczek za 400. Tam najłatwiej trafić sporo epickich powtórek, które pójdą na złom. Jak najszybciej zdobyć coinsy na paczki? W Hordzie, grając 1-50 na wariacie. Bez przegranej fali to ~3000 coinsów. Najlepiej speedrun na Clocktower albo War Machine.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.