Akt 1:2 - Wpad i wypad | Opis przejścia Gears of War 4
Aktualizacja:
Dostępne osiągnięcia: Najazdy to specjalność outsiderów (Raiding is what Outsiders Do)
Ilość sekretów: 1

Po cutscenie udasz się windą do wnętrza budynku w składzie liczącym teraz 3 osoby (ale w zadaniu przeznaczonym na dwóch graczy). Użyj dźwigni w najbliższym pomieszczeniu korzystając z klawisza akcji. Po tym jak zjedziesz windą w dół. Nim podniesiesz niebieską skrzynkę, podejdź do włączonego komputera z zielonym ekranem - możesz wykraść z niego dane (sekret).

Teraz weź sam lub łatwiej wraz z towarzyszem granatową skrzynkę i zaciągnij/zanieś ją do windy. Tego typu skrzynki, tzw. Fabrykator (Fabricator), pozwalają ci na zbudowanie broni z dostępnego zestawienia, za punkty. Ich limit jest ustalony (5 000) i odnawia się wraz z upływem czasu. Jeśli nie masz potrzeby zmiany broni na inną, zawsze możesz wyprodukować posiadaną, by dostać zapas amunicji lub przygotować granaty.

Aby wyprodukować dane wyposażenie po prostu wybierz ikonę interesującej cię broni. W prawym rogu wyświetlona jest obecna (z góry ustalona) maksymalna ilość energii fabrykatora. W późniejszych etapach dodane zostaną również zakładki i będziesz mógł przygotować fortyfikacje w etapach defensywnych.
Jadąc do góry windą będziesz atakowany przez roboty parami. Najlepiej używaj ich broni, by nie tracić cennej amunicji, który przyda ci się później. Gdy Del wyprowadzi windę na samą górę przerzuć się na Markzę Mk 1 i szybko ostrzeliwuj oponentów. Po tej walce wyjdziecie na powierzchnię.
0
- Gears of War 4 - poradnik do gry
- Gears of War 4 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Akt 1:0 - Prolog | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 1:1 - Rajd | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 1:2 - Wpad i wypad | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 1:3 - Nowi znajomi | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 1:4 - Kilka przeszkód | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 2:0 - Syn marnotrawny | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 2:2 - Gotowi do akcji | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 2:3-4 - Plan B, Wielka ucieczka | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:1-2 - Prawie północ, Koszmary | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:3 - U Progu | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:4 - Na Ostro | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:5 - Winda do Piekła | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 3:6 - Początki | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:1 - Ucieczka | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:2 - Bez Objazdów | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:3 - Puk Puk | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:4 - Brak Mocy | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 4:5 - Ostrzeżenie przed burzą | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 5:1 - Spotkanie | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 5:2 - Czas zabijania | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 5:3 - Wchodzimy | Opis przejścia Gears of War 4
- Akt 5:4 - Uwolnienie | Opis przejścia Gears of War 4
- Opis przejścia
- Gears of War 4 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
NewProGamer Junior
Dobra dobra ale liczyłem na poradnik związany ze zdobywaniem złomu bo jestem taki nieogarem że proszę o pomoc.
PitbullHans Legend

Czego nie ogarniasz w zdobywaniu złomu? Złom dostaje się za niszczenie posiadanych kart. Karty zdobywa się kupując paczki.
Karta/Kup/Sprzedaj
Legendarna/2400/600
Epicka/600/150
Rzadka/100/20
Zwykła/40/5
Najlepiej kupować najtańsze paczki Hordy za 400. Dają najwięcej kart. To samo tyczy się ograniczonych czasowo paczek za 400. Tam najłatwiej trafić sporo epickich powtórek, które pójdą na złom. Jak najszybciej zdobyć coinsy na paczki? W Hordzie, grając 1-50 na wariacie. Bez przegranej fali to ~3000 coinsów. Najlepiej speedrun na Clocktower albo War Machine.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.