Freelancer: Wątek fabularny
Aktualizacja:
Nic się na to nie da poradzić - inaczej niż to miało miejsce w "Privateerze", tutaj główna opowieść dopada gracza już na samiutkim początku i przez cały czas jej trwania skutecznie uniemożliwia większość własnych działań. Misje związane z głównym wątkiem należy odbyć, ale i cieszyć się nimi, gdyż doskonale budują klimat świata, w którym gracz się znalazł. Dopiero po ich ukończeniu można się zabrać za niczym nieskrępowaną eksplorację i zarabianie na coraz to lepsze statki i bronie. Misji składających się na fabułę "Freelancera" jest 13 i - jeśli nie będziemy tracić zbyt dużo czasu pomiędzy nimi - ich odbycie nie powinno zabrać więcej niż 15 godzin gry. Po tym czasie gracz powinien znajdować się na 18 poziomie doświadczenia i dysponować prawdopodobnie statkiem Anubis - doskonałym myśliwcem, który zapewnia bezpieczeństwo we wszystkich systemach pozostających pod kontrolą policji i wojska. Aby jednak zwiedzić systemy graniczne władane przez Outcasts, Corsairs, Red Hessians oraz Zoners będzie trzeba zaopatrzyć się w sprzęt dużo lepszy, dużo droższy, a dodatkowo nie zawadzi zadbać o dobre stosunki z gospodarzami.
Samej nauce latania nie poświęcę wiele miejsca, gdyż początkowe misje fabularne mają charakter szkoleniowy i niemal każdy aspekt gry jest w nich dokładnie wyłożony, a ćwiczenia praktyczne odbywają się przeważnie zaraz po wykładzie. Każdy gracz musi te misje odbyć, a jeśli po ich wykonaniu nadal nie będzie potrafił się w świecie gry znaleźć, nic mu już nie pomoże.
0
- Freelancer - poradnik do gry
- Freelancer: Poradnik do gry
- Freelancer: Podstawy
- Freelancer: Wątek fabularny
- Freelancer: Poruszanie się po bazach i po planetach
- Freelancer: Reputacje
- Freelancer: Poruszanie się w przestrzeni
- Freelancer: Korzystanie z map
- Freelancer: Walka
- Freelancer: Zarabianie na życie
- Freelancer: Spis organizacji
- Freelancer: Spis systemów sektora Syriusza
- Freelancer: Alfabetyczny spis planet i stacji
- Freelancer: Porównanie cen towarów
- Freelancer: Podstawy
- Freelancer: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany118903 Junior
Całkiem niezły opis. Znalazł ktoś broń lepszą niż Nomad Cannon? obrażenia ok H 850 S 500 R 3.00 poziom 10 pobiera 0 energii. kontakt GG 5462986
zanonimizowany566270 Junior
Toche pożno, ale dopiero teraz znalazłem... Są bronie lepsze, ktore mozna znaleźc na pokładach rożych wraków, ale za to pobierają np. pomad 250 energi..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
