Frater: Pustynne podziemia
Aktualizacja:
Pustynne podziemia
Questy - Wieża Proroków, Ekspedycja sir Richarda

Od samego początku należy wędrować w kierunku zachodnim (1) aż pojawi się komunikat, że dotarliśmy na nowy obszar (2) . Cała lokacja wypełniona jest rozmaitymi pułapkami. Opór wroga z reguły jest umiarkowany. Niewielka brama to punkt charakterystyczny, oznaczający (3) , że od tego momentu musimy iść na północ (4) . Chwilę później zejdziemy po schodach (5) , zmagając się w międzyczasie z kilkoma wrogami, a następnie skręcimy w lewo (6) . Przeprawimy się przez most (ponownie zwracam uwagę na zasadzki!) (7) . Obszar oznaczony numerkiem (8a) oraz (8b) jest dobrze chroniony, więc nawet się nie zastanawiajmy, tylko w razie potrzeby (a taka na pewno zajdzie) przywołajmy Crematora. Niedługo powinniśmy dotrzeć do dużego, okrągłego pomieszczenia (9) , w którym przebywa Verber.
Cel poboczny - zgładzić Verbera.
Możemy sobie nieco ułatwić zadanie, jeżeli zniszczymy wszystkie posążki kobry, a następnie przebiegniemy przez unoszący się nad centralnym punktem dym. Z ziemi zaczną wyłaniać się magiczne pociski, które zabiją okoliczne kreatury. Kiedy wyślemy Verbera z powrotem do piekielnych czeluści, magiczna bariera otworzy się (10) . Mam dla Was dobrą wiadomość, tuż za nią spotkamy członka ekspedycji sir Richarda, (11) który doniesie nam, że wszyscy poza nim zostali uwięzieni na końcu tunelu. Ruszajmy więc im na ratunek w kierunku południowo-wschodnim. (12) W dwóch newralgicznych miejscach (13a, 13b) spotkamy liczebny komitet powitalny. Mnie udało się nawet zdobyć (z uśmierconych wrogów) unikalny sztucer (Winchester) z niezłymi bonusami. Piekielne Ognie - tak brzmi nazwa kolejnego klimatycznego a zarazem niebezpiecznego obszaru (14) . Nieopodal wybudowano most (15) , postarajmy się przejść przez niego bardzo szybko (powód - pożoga). Znajdziemy się na Eteroidalnych Polach (16) . Poruszając się cały czas na zachód, w ciągu kilku minut dotrzemy do Wieży Proroków (17) . Jednakże najpierw mamy do wykonania quest - Ekspedycję sir Richarda.
Cel poboczny - odnaleźć ekspedycję sir Richarda.
Udajmy się w tym celu szlakiem nad urwistym potokiem (18) . Największe problemy mogą nam sprawić Strages Magnusy. Wkrótce dotrzemy do zapór śmierci (19) , musimy je wyłączyć, dlatego też zniszczmy posążki. W monumentalnej sali (20) ukrywa się sir Richard i jego towarzysze. Możemy wracać do numerku (17).

Przeciwnicy:
- Strages Incantator - jednostka wytrzymała na czary lodowe; atakowana ucieka i stara się nas osłabiać z dystansu;
- Strages Magnus - bardzo trudny przeciwnik, walczy w zwarciu, cechuje go ogromna wytrzymałość na ciosy;
- Magnus telum vespertilio - połączenie najtwardszego z nietoperzy (Magnusa) z telum, który potrafi miotać pociskami;
- Strages Mitter - rzuca ogromnymi kamieniami, które zadają spore rany;
- Verber - gigantyczna bestia nieco przypominająca Diablo z gry o tym samym tytule ;), doskonale włada ogniem, ale potrafi także przyłożyć ogromną łapą;
- Strages Velox - wojownik, nosi ciężką zbroję.
Pomocne uwagi:
- w podziemiach jest mnóstwo starożytnych waz, nierzadko kryją one cenną zdobycz;
- Strages Magnus to piekielnie trudny przeciwnik, jedno przywołanie demona nie gwarantuje pokonania go!
- uważaj na liczne pułapki.
0
- Frater - poradnik do gry
- Frater: Poradnik do gry
- Frater: Lokacje
- Frater: Przedmieścia
- Frater: Pracownia
- Frater: Las
- Frater: Bagna
- Frater: Zamek
- Frater: Lochy zamkowe
- Frater: Pustynia
- Frater: Piaskowe Miasto
- Frater: Pustynne podziemia
- Frater: Wieża Proroków
- Frater: Dżungla
- Frater: Ruiny zaginionego miasta
- Frater: Podziemia zaginionego miasta
- Frater: Ruiny świątyni
- Frater: Lodowy brzeg
- Frater: Stalowe pomosty
- Frater: Wyspa Umarłych
- Frater: Lodowy pałac
- Frater: Centrum miasta
- Frater: Piekielne Podziemia
- Frater: Sala Alchemika
- Frater: Lokacje
- Frater: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
.:Jj:. Legend
Może łyksnę, z grą był już podstawowy poradnik, już prawie kończę grę więc jedynie z ciekawości go nabęde.
zanonimizowany224868 Junior
Fajna gra, ciekawie się ja przechodzi kiedy gramy na 20 speed wtedy naciskając z daleka potwora pojawiamy się przy nim
zanonimizowany250982 Generał
A ja właśnie ukończyłem Fratera.
zanonimizowany393449 Centurion
hej mam pytanko wiecie jak w piaskowym miescie rozwiązac zagadkę '' Ogień śmierci znika, gdy strzala odnajdzie swoje przeznaczenie''
zanonimizowany393449 Centurion
sorka nie piaskowym miescie tylko na pustyni
zanonimizowany250982 Generał
A więc musisz strzelić z jakiegokolwiek łuku w trzy figury znajdujące się bezpośrednio za tym hmm.. niebieskim ogniem. Jeśki nie masz łuku to nic. Obok leży ten najsłabszy z którego można skorzystać nawet jeśli nie rozwijałeś zręczności. Jak nie dostrzeżesz tych figurek, to pomachaj kursorem i je znajdziesz. Są trzy jak już mówiłem. Bajer polega na tym, że jeśli klikniesz na figurkę, to ciota najpierw będzie się chciała zbliżyć do celu i wpadnie w ten ogień. Musisz więc strzelać trzymając naciśnięty przycisk zatrzymujący postać, czyli lewy Shift. Żółtek\laska\Van Helsing strzelą wtedy z odległości. Tylko musisz mimo wszystko wpierw podejść na niewielką odległość do tego ognia. W końcu nie kierujesz samobieżną artylerią dalekiego zasięgu.
zanonimizowany202611 Pretorianin
A tak w ogole to fajna gra, bo walsnie koncze Titan Questa i pewnie bym w cos jeszcze zagrala przed premiera Gothica 3.
zanonimizowany426447 Junior
Jest to gra niedopracowana przez naszych rodaków.
Kupiłem ją wraz z czasopismem CDA i jestem z niej średnio zadowolony.
Niby to takie diablo lecz nie.
W grze roi się od byków a każda postac jest irytująca.
W diablo zasiadałem o 10:00 a po 4minutach była 15:00.
To nie to.
To nie ten odjazd który dało mi diablo.
Jestem zawiedziony takrze tym iz w grze dochodzę do wielkiego robala(na pustyni) i nie moge go zabić.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
