FEAR Perseus Mandate: Zakłócenia (2)
Aktualizacja:
Na ścianie po prawej znajdziesz apteczkę. Kieruj się jedyną możliwą drogą. Otwórz drzwi i kucnij [#13]. Napotkasz tu opór ze strony przeciwnika. Jednak wbrew pozorom nie będziesz miał wiele pracy. Oponenci rozbiegną się i będą atakować pojedynczo z góry lub z dołu. Wystarczy być czujnym i odpierać ich ataki, wykorzystując podczerwień, gdyż prawdopodobnie wrogowie skorzystają z granatów dymnych ograniczających Twą widoczność.
![]() #13
| ![]() #14
|
W kolejnym czerwonym pokoju na biurku znajdziesz pancerz oraz granaty. Możesz je zabrać. Schody doprowadzą Cię do pokoju z komputerem głównym [#14]. Zaktywuj leżący niedaleko laptop. To niestety jeszcze nie koniec. Po chwili zaatakują kolejni wrogowie [#15]. Oni raczej nie sprawią kłopotu, natomiast miej na uwadze, że umieścili na podłodze dwa automatyczne karabiny eliminujące intruzów, czyli... Ciebie.
![]() #15
| ![]() #16
|
Nie powinieneś mieć z nimi problemów, o ile zaatakujesz pierwszy z miejsca pokazanego na [#16], czyli stając między ścianami. Drugi zniszcz, przesuwając się nieco w prawo. Oczywiście pamiętaj o podczerwieni.
Idź dalej przed siebie. Posłuchaj kompanów i skieruj się do drzwi po prawej. Następnie wejdź do pokoju będącego po Twojej lewej. Zabierz apteczki, pancerz i koniecznie pamiętaj o Granatniku K3-BT , wyrzucając Pistolet Maszynowy RPL . Zaawansowany Karabin VES w zupełności powinien wystarczyć w walce z żołnierzami.
![]() #17
| ![]() #18
|
Otworzysz drzwi do kolejnego dużego holu [#17]. Przeciwnicy wydają się dość agresywni. Poczekaj chwilę i z tej pozycji załatw co najmniej dwóch wrogów, którzy następnie znajdą się w Twym polu widzenia. Następnie podejdź pod drzwi i wrzuć dwa granaty na górę [#18]. Potężna eksplozja osłabi nieco dwóch zwinnych oponentów.
![]() #19
| ![]() #20
|
Nie pozostaje Ci już nic innego, jak wyjąć Broń Energetyczną LP4 i korzystając ze spowolnienia czasu, zlikwidować dwóch upierdliwych przeciwników [#19].Teraz możesz wziąć ze ściany na wprost apteczkę i ruszać dalej. Dotrzyj do drzwi z plakietką "Maintenance" i wejdź po żółtej drabinie. Szyb wentylacyjny doprowadzi Cię do miejsca przedstawionego na [#20]. Idź do końca korytarza i skręć. Otwórz podwójne drzwi po prawej stronie. Zobaczysz Almę i parę demonów, po czym stracisz przytomność. Obudzą Cię Twoi kompani z drużyny.
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








