FEAR Perseus Mandate: Pościg
Aktualizacja:
Interwał 03 - Aresztowanie
Pościg
![]() #1
| ![]() #2
|
Otwarcie windy rozpocznie poziom. Udaj się w lewo i zabierz apteczki z wraku samolotu [#1], Przejdź przez dziurę w ścianie. Dowiesz się, że żołnierze, których tutaj widzisz [#2], zostali dezaktywowani. Napotkasz więcej takich przypadków w tej misji. Dojdź do kolejnej lokacji, weź z tapczanu kolejne apteczki oraz wyposaż się w pancerz. Wyjdź na dwór.
![]() #3
| ![]() #4
|
W oddali znajdują się przeciwnicy. Nie ma sensu się do nich zbliżać, lepiej wykorzystać karabin snajperski [#3]. Wróć do poprzedniej broni, gdyż czeka Cię teraz walka na krótki dystans. Po załatwieniu wrogów udaj się w to miejsce, dokończ dzieła i zmierzaj jedyną słuszną drogą do miejsca [#4]. Znajdziesz tam wzmacniacz odruchów . Na ścianie po prawej znajduje się apteczka. Po lewej zaś drzwi, przez które przejdź. Zostaniesz zaatakowany przez kolejnego oponenta [#5].
![]() #5
| ![]() #6
|
Musisz być tu ostrożny. Wrogowie będą wychodzili z [#6] i to oni są Twoim głównym celem, a nie jedynym przeciwnikiem. Jednocześnie musisz likwidować przeciwników, którzy będą chowali się za przeszkodami w postaci rozstawionych samochodów czy wózka widłowego. Poślą Ci również kilka granatów od których z pewnością ucierpisz. W razie braku apteczek skieruj się do znajdującej się przy bramie otwartej ciężarówki.
![]() #7
| ![]() #8
|
Znajdziesz w niej również Działko TGA 2-A . Weź je, wyrzucając Karabinek Laserowy Typ 12 . Będziesz miał pierwszą okazję, by zapoznać się z nową bronią [#7]. Ruszaj dalej przed siebie, po schodach na górę. Pod schodami znajdziesz apteczki oraz pancerz. Apteczki zabieraj również ze ścian. Dotrzesz wreszcie do korytarza pokazanego na [#8].
![]() #9
| ![]() #10
|
Dojdź do końca korytarza i skocz. Ponownie będziesz musiał wyjść na dwór. Na schodach po lewej czeka kolejny komitet powitalny [#9] z którym nie będziesz miał problemu. Z racji tego, iż nie działasz tu w pojedynkę (w oknie znajduje się Twój kompan, który eliminuje większość przeciwników), wystarczy, że ustawisz się w miejscu [#10] i będziesz eliminował nadbiegających wrogów. Kiedy żołnierze przestaną się pojawiać, wyjdź zza rogu.
![]() #11
| ![]() #12
|
Tutaj [#11] czeka Cię kolejna, niezbyt wymagająca, wymiana pocisków. Po skończonej walce udaj się przed siebie i pozbieraj apteczki, a następnie idź w prawo, zbiegnij po schodach [#12] i udaj się z powrotem do budynku.
![]() #13
| ![]() #14
|
Przywołaj wrogów, wrzucając granat do pokoju, który znajduje się naprzeciwko Ciebie. Przeciwnicy będą nadbiegać zarówno z lewej, jak i z prawej strony. Wykorzystaj bullet-time [#13], by nie zabrali Ci za dużo punktów życia. Jeśli jednak tak się stanie, w kolejnym pokoju znajdziesz kanapę na której leżą apteczki oraz pancerz. Jedyna możliwa droga ponownie zaprowadzi Cię na dwór [#14], gdzie również przyda się spowolnienie czasu. Tutaj liczy się szybkość, gdyż po zabiciu jednego przeciwnika będziesz zmuszony schować się na chwilę ze względu na granat, który rzuci w Twoją stronę drugi z nich.
![]() #15
| ![]() #16
|
Wyjdź znów zza rogu i rozpraw się z kolejnym oponentem. Ruszaj przed siebie. Znajdziesz się w miejscu pokazanym na [#15]. Biegnij cały czas przy ścianie, eliminując żołnierzy widocznych po lewej stronie. Generalnie nie będzie to trudne, pod warunkiem, że szybko poradzisz sobie z wrogiem wyposażony w strzelbę.
![]() #17
| ![]() #18
|
Przejdź przez [#17] i biegnij dalej. Spotkasz swój cel, jednak w wyniku wybuchu, wróg zdąży uciec i zatrzasnąć za sobą drzwi [#18]. Gdy Twojemu kompanowi uda się je otworzyć, będzie już za późno, lecz biegnij za nim. Po chwili obejrzysz ekran ładowania kolejnego rozdziału.
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















