Fantasy Wars: Misja 4 - Upadek Irandu
Aktualizacja:
Misja 4: Upadek Irandu

Czas misji i nagroda za jej ukończenie:
12 tur - ocena złota: 250 $ , Goblińscy zwiadowcy , Róg przerażenia
16 tur - ocena srebrna: 250 $ i Goblińscy zwiadowcy
24 tury - ocena brązowa: 250 $
Opis miejsc:
1. Nilgazar
2. Salzbach (Milicja) - 20 $
3. Liecourt (Włócznicy) - 20 $
4. Waldsteit (Halabardnicy) - 30 $
5. Krąg wiedźm (Hexer orków) - Czerwona zbroja ; "Odwiedź krąg wiedźm"
6. Tonndorf (Chłopstwo) - 30 $
7. Obozowisko rycerzy (Chłopstwo) - 30 $ ; "Zdobądź obozowisko rycerzy"
8. Młyn Hilsbachl (Milicja) - 15 $
9. Melbek (Milicja) - 20 $
10. Młyn Steim (Łucznicy) - 20 $
11. Przedmieścia Hemsbergu (Chłopstwo) - 20 $
12. Hemsberg (Chłopstwo) - 30 $
13. Oldentorf (Chłopstwo) - 20 $
14. Irand (Yeomeni łucznicy i Oswojony orzeł) - 235 $ ; "Zdobądź zamek Irand"
Zadania główne:
- Zdobądź zamek Irand (14)
- Ugraum musi przeżyć
Zadania dodatkowe:
- Odwiedź Krąg wiedźm (5)
- Zdobądź obozowisko rycerzy (7)
Opis zadań głównych:
Zdobądź zamek Irand
Najwięcej problemów przy zdobywaniu zamku Irand (14) sprawiają machiny oblężnicze ustawione na jego tyłach. Możesz sobie z nimi poradzić, wysyłając na nie swoje oddziały latające lub dojść na tyły zamku (14), przechodząc przez przesmyk górski znajdujący się pomiędzy Obozowiskiem rycerzy (7) a młynem Hilsbachl (8). Kiedy podbijesz zamek (14), misja zostanie zakończona.
Opis zadań dodatkowych:
Odwiedź Krąg wiedźm
W jednej z pierwszych tur Ash-hoon poczuje, że w pobliżu, a konkretnie w Kręgu wiedźm (5) znajduje się magiczny przedmiot. Masz się tam udać i odnaleźć go. Krąg (5) strzeżony jest przez Hexera orków , a dostać się tam możesz jedynie przez bagna, które łączą tę wysepkę z resztą lądu. Kiedy uda Ci się już dostać do Kręgu (5) i zabić hexera , otrzymasz artefakt Czerwona zbroja .
Zdobądź obozowisko rycerzy
Zadanie dostaniesz, będąc w pobliżu obozowiska (7). Wokół niego znajdują się trzy oddziały jazdy . Zajmij obozowisko rycerzy (7), a zadanie zostanie zakończone.
- Fantasy Wars - poradnik do gry
- Fantasy Wars: Poradnik do gry
- Fantasy Wars: Orkowie
- Fantasy Wars: Misja 1 - Podbicie goblinów
- Fantasy Wars: Misja 2 - Zwiad bojem
- Fantasy Wars: Misja 3 - Łączenie w całość
- Fantasy Wars: Misja 4 - Upadek Irandu
- Fantasy Wars: Misja 5 - Upadek Freiburga
- Fantasy Wars: Misja 6 - Ziemie rycerzy
- Fantasy Wars: Misja 7 - Wojna w przestworzach
- Fantasy Wars: Misja 8 - Pułapka na króla
- Fantasy Wars: Misja 9 - Upadek Versonu
- Fantasy Wars: Misja 10 - Ku ostatniemu morzu
- Fantasy Wars: Orkowie
- Fantasy Wars: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
