Misja 4 - Powrót do Derenhalle | Ludzie | Fantasy Wars
Aktualizacja:
Misja 4: Powrót do Derenhalle

Czas misji i nagroda za jej ukończenie:
10 tur - ocena złota: 250 $ , Katapulta , Lanca chwały
14 tur - ocena srebrna: 250 $ i Lanca chwały
20 tur - ocena brązowa: 250 $
Opis miejsc:
1. Meerheim (Goblińscy łucznicy i Kamieniomiot) - 20 $ ; "Zdobądź Meerheim"
2. Hageburg (Orkowie bojowi) - 100 $
3. Wittenbusch - Yeomeni konni
4. Ruiny kaplicy - Sztandar chwały
5. Elmsdorf (Goblińscy łucznicy) - 20 $
6. Elmsburg (Orkowie bojowi) - 200 $
7. Fanwe (Goblińscy łucznicy) - 20 $
8. Talsdorf (Kamieniomiot) - 20 $
9. Talshorn (Dzikie Trolle) - 200 $ ; "Zdobądź zamek Talshorn"
Zadania główne:
- Zdobądź Meerheim (1) - 4 tury na wykonanie zadania
- Zdobądź zamek Talshorn (9)
- Derrick Pfeil musi przeżyć
Opis zadań głównych:
Zdobądź Meerheim
Na wykonanie tego zadania masz 4 tury. Kierując Ojcem Dexterem i jego niewielkim oddziałem, musisz zdobyć przybrzeżną wioskę Meerheim (1). Udaj się tam, zabij pilnujących wioski Goblińskich łuczników i zniszcz znajdujący się wewnątrz Kamieniomiot . Po wejściu do Meerheim (1) otrzymasz 20 $ , a oddziały Derricka Pfeila dopłyną do brzegu.
Zdobądź zamek Talshorn
Dojść do Talshorn (9) można dwoma głównymi drogami. Zachodnia ciągnie się przez las, gdzie napotkasz głównie na świetnie walczące w takich warunkach lekko zbrojne oddziały goblinów . Na wschodniej drodze znajdują się natomiast zamki Hageburg (2) oraz Elmsburg (6), które będziesz musiał podbić, aby dostać się do Talshorn (9). W zależności od posiadanych jednostek oraz preferowanego stylu walki wybierz którąś z nich i udaj się do głównego celu. Będąc już przy Talshorne (9), podbij najpierw dwie przylegające do zamku wioski: Fanwe (7) i Talsdorf (8). Będzie Ci łatwiej walczyć z obrońcami zamku, którymi są Dzikie Trolle . To bardzo wytrzymałe stworzenia, dlatego najlepiej najpierw osłabić je jednostkami strzelającymi oraz Zwiadowcami lub Tropicielami . Po zajęciu zamku Talshorn (9) otrzymasz 200 $ i skończysz misję.
0
- Fantasy Wars - poradnik do gry
- Fantasy Wars - poradnik do gry
- Ludzie
- Misja 1 - Wiatr na stepach | Ludzie | Fantasy Wars
- Misja 2 - Wiatr w oczy | Ludzie | Fantasy Wars
- Misja 3 - Ratunek w ostatniej chwili | Ludzie | Fantasy Wars
- Misja 4 - Powrót do Derenhalle | Ludzie | Fantasy Wars
- Misja 5 - Los Freiburga | Ludzie | Fantasy Wars
- Misja 6 - Równiny Leranse | Ludzie | Fantasy Wars
- Misja 7 - Generałowie Leranse | Ludzie | Fantasy Wars
- Misja 8 - Skrzydła Versonu | Ludzie | Fantasy Wars
- Misja 9 - Opuszczone miasto | Ludzie | Fantasy Wars
- Misja 10 - Krwawe fale | Ludzie | Fantasy Wars
- Ludzie
- Fantasy Wars - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.