Fantasy Wars: Misja 3 - Ratunek w ostatniej chwili
Aktualizacja:
Misja 3: Ratunek w ostatniej chwili

Czas misji i nagroda za jej ukończenie:
12 tur - ocena złota: 200 $ , Yeomeni konni , Amulet fanatyka
16 tur - ocena srebrna: 200 $ i Yeomeni konni
24 tury - ocena brązowa: 200 $
Opis miejsc i postaci:
GE. Generał króla Stefana - "Zabij najlepszego generała króla Stefana"
1. Manot
2. Valence (Milicja) - 30 $
3. Wóz chorągwi De'Isas (Milicja) - 70 $ ; "Przejmij wóz De'Isasa"
4. Zamek D'Quazir - Rycerze feudalni ; "Pomóż baronowi D'Quazir"
5. Lussac (Milicja) - Kusznicy
6. Wóz chorągwi D'Reci (Włócznicy) - 50 $ ; "Przejmij wóz D'Reciego"
7. Wóz chorągwi De'Lein (Włócznicy) - 100 $ ; Mistrz Brennok ; "Przejmij wóz De'Leina"
8. Ołtarz (Rycerze bez ziemi) - Sfera zimna
9. Mazerelles (Chłopstwo) - 30 $ ; Yeomeni łucznicy
Zadania główne:
- Przejmij wóz De'Isasa (3)
- Przejmij wóz D'Reciego (6)
- Przejmij wóz De'Leina (7)
- Zabij najlepszego generała króla Stefana (GE)
- Derrick Pfeil musi przeżyć
Zadania dodatkowe:
- Pomóż baronowi D'Quazir
Opis zadań głównych:
Przejmij wóz De'Isasa
Wóz chorągwi De'Isas (3) znajduje się najbliżej początkowej pozycji Twoich wojsk. Przejmij go jak najszybciej, aby móc prowadzić dalszą ekspansję. Dodatkowo otrzymasz 70 $ .
Przejmij wóz D'Reciego
Wóz chorągwi D'Reci (6) jest odgrodzony od Twojego wojska rzeką, dlatego szturm na przeciwnika byłby bardzo kosztowny. Oddziały strzelające, a w szczególności Balistę i Katapultę , które mają większy zasięg strzału, zostaw w okolicy wozu chorągwi De'Isas (3). Ostrzelaj z tego miejsca pozycję przeciwnika i nie przechodź na razie na drugi brzeg. Jazdę i piechotę wyślij w okolice wioski Lussac (5) i przejdź przez znajdujący się tam most na drugą stronę rzeki. Przejmij wóz D'Reciego (6), a otrzymasz 50 $ . Dopiero teraz przejdź jednostkami strzelającymi na drugą stronę.
Przejmij wóz De'Leina
Wóz jest zdecydowanie najlepiej chroniony, dlatego przed walką wylecz ranne jednostki. Po przejęciu wozu (7) otrzymasz 100 $ . W tym momencie dołączy do Ciebie kolejny bohater - Mistrz Brennok , który pomoże Ci w walce z Generałem króla Stefana (GE).
Zabij najlepszego generała króla Stefana
Walka z generałem (GE) i jego rycerzami jest dosyć ciężka. Postaraj się skupić na samym generale (GE). Ostrzelaj go, poślij na niego Zwiadowców i używaj zaklęć Mistrza Brennoka . To powinno wystarczyć, żeby go zabić. Misja zostanie zakończona, a Ty zostaniesz ponownie wysłany do Derenhalle, aby odeprzeć ataki orków.
Opis zadań dodatkowych:
Pomóż baronowi D'Quazir
W drugiej turze otrzymasz wiadomość od barona D'Quazir. Poprosi Cię o uwolnienie jego zamku (4) z oblężenia. Zamek (4) jest dobrze strzeżony i czeka Cię tam dosyć ciężka walka, ale mimo to warto pomóc baronowi, ponieważ w nagrodę dołączy do Ciebie silny w tym etapie gry oddział Rycerzy feudalnych .
0
- Fantasy Wars - poradnik do gry
- Fantasy Wars: Poradnik do gry
- Fantasy Wars: Ludzie
- Fantasy Wars: Misja 1 - Wiatr na stepach
- Fantasy Wars: Misja 2 - Wiatr w oczy
- Fantasy Wars: Misja 3 - Ratunek w ostatniej chwili
- Fantasy Wars: Misja 4 - Powrót do Derenhalle
- Fantasy Wars: Misja 5 - Los Freiburga
- Fantasy Wars: Misja 6 - Równiny Leranse
- Fantasy Wars: Misja 7 - Generałowie Leranse
- Fantasy Wars: Misja 8 - Skrzydła Versonu
- Fantasy Wars: Misja 9 - Opuszczone miasto
- Fantasy Wars: Misja 10 - Krwawe fale
- Fantasy Wars: Ludzie
- Fantasy Wars: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
