Fantasy Wars: Misja 2 - Zwiad bojem

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 2: Zwiad bojem

10 tur - ocena złota: 200 $ , Rębacze , Sfera zimna - Misja 2 - Zwiad bojem | Orkowie | Fantasy Wars - Fantasy Wars - poradnik do gry

Czas misji i nagroda za jej ukończenie:

10 tur - ocena złota: 200 $ , Rębacze , Sfera zimna

14 tur - ocena srebrna: 200 $ i Banda orków

20 tur - ocena brązowa: 200 $

Opis miejsc i postaci:

CH. Chłopi uciekinierzy

1. Ghoshzar

2. Jaskinia - 50 $ , Topór szaleństwa

3. Fort Streidorf (Milicja) - 200 $ ; " Zdobądź fort Streidorf"

4. Vainen (Milicja i Chłopstwo) - 70 $ ; " Zajmij wioskę Vainen"

5. Niendorf (Chłopstwo) - 40 $

6. Radegast (Chłopstwo) - 20 $

7. Hammoor (Łucznicy) - 20 $

8. Noinstein (Milicja) - 100 $ ; " Zdobądź fortecę Noinstein"

9. Hatdorf (Milicja) - 20 $

Zadania główne:

  1. Zajmij wioskę Vainen (4)
  2. Zdobądź fortecę Noinstein (8)
  3. Ugraum musi przeżyć

Zadania dodatkowe:

  1. Zdobądź fort Streidorf (3) - 4 tury na wykonanie zadania
  2. Wyrżnij uchodźców z Noinstein

Opis zadań głównych:

Zajmij wioskę Vainen

Wioska (4) zajmuje dwa hexy na mapie. Wystarczy zająć część zachodnią, aby zakończyć to zadanie. Za zajęcie całej wioski otrzymasz 70 $ .

Zdobądź fortecę Noinstein

Forteca (8) znajduje się za rzeką. Przekroczenie jej jest największym problemem, ponieważ po drugiej stronie będą czekać Łucznicy . Kiedy już przejdziesz przez rzekę i zdobędziesz Noinstein (8), otrzymasz 100 $ i zakończysz misję.

Opis zadań dodatkowych:

Zdobądź fort Streidorf

Zadanie dostaniesz, kiedy podejdziesz na tyle blisko, żeby zobaczyli Cię ludzie w Streidorf (3). Musisz się śpieszyć ze zdobyciem fortu (3), ponieważ ludzie w przeciągu czterech tur wyniosą z niego swój skarb. Jeżeli uda Ci się zdobyć Streidorf (3) w tym czasie, otrzymasz 200 $ . Jeżeli podbijesz go dopiero po czterech turach, nie znajdziesz tam już żadnego złota.

Wyrżnij uchodźców z Noinstein

Zadanie otrzymasz, gdy tylko zbliżysz się do rzeki, za którą znajduje się Noinstein (8). Chłopi (CH) uciekają na północ i jeżeli się nie pośpieszysz, uda im się wyjść poza obszar mapy, a wtedy w następnej turze przyprowadzą ze sobą oddział Rycerzy bez ziemi . Jeżeli uda Ci się wcześniej zabić uciekinierów (CH), otrzymasz 100 $ , ale Rycerze bez ziemi i tak pojawią się w kolejnej turze.

Podobało się?

0

Fantasy Wars

31 sierpnia 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl