Fantasy Wars: Misja 2 - Zwiad bojem
Aktualizacja:
Misja 2: Zwiad bojem

Czas misji i nagroda za jej ukończenie:
10 tur - ocena złota: 200 $ , Rębacze , Sfera zimna
14 tur - ocena srebrna: 200 $ i Banda orków
20 tur - ocena brązowa: 200 $
Opis miejsc i postaci:
CH. Chłopi uciekinierzy
1. Ghoshzar
2. Jaskinia - 50 $ , Topór szaleństwa
3. Fort Streidorf (Milicja) - 200 $ ; " Zdobądź fort Streidorf"
4. Vainen (Milicja i Chłopstwo) - 70 $ ; " Zajmij wioskę Vainen"
5. Niendorf (Chłopstwo) - 40 $
6. Radegast (Chłopstwo) - 20 $
7. Hammoor (Łucznicy) - 20 $
8. Noinstein (Milicja) - 100 $ ; " Zdobądź fortecę Noinstein"
9. Hatdorf (Milicja) - 20 $
Zadania główne:
- Zajmij wioskę Vainen (4)
- Zdobądź fortecę Noinstein (8)
- Ugraum musi przeżyć
Zadania dodatkowe:
- Zdobądź fort Streidorf (3) - 4 tury na wykonanie zadania
- Wyrżnij uchodźców z Noinstein
Opis zadań głównych:
Zajmij wioskę Vainen
Wioska (4) zajmuje dwa hexy na mapie. Wystarczy zająć część zachodnią, aby zakończyć to zadanie. Za zajęcie całej wioski otrzymasz 70 $ .
Zdobądź fortecę Noinstein
Forteca (8) znajduje się za rzeką. Przekroczenie jej jest największym problemem, ponieważ po drugiej stronie będą czekać Łucznicy . Kiedy już przejdziesz przez rzekę i zdobędziesz Noinstein (8), otrzymasz 100 $ i zakończysz misję.
Opis zadań dodatkowych:
Zdobądź fort Streidorf
Zadanie dostaniesz, kiedy podejdziesz na tyle blisko, żeby zobaczyli Cię ludzie w Streidorf (3). Musisz się śpieszyć ze zdobyciem fortu (3), ponieważ ludzie w przeciągu czterech tur wyniosą z niego swój skarb. Jeżeli uda Ci się zdobyć Streidorf (3) w tym czasie, otrzymasz 200 $ . Jeżeli podbijesz go dopiero po czterech turach, nie znajdziesz tam już żadnego złota.
Wyrżnij uchodźców z Noinstein
Zadanie otrzymasz, gdy tylko zbliżysz się do rzeki, za którą znajduje się Noinstein (8). Chłopi (CH) uciekają na północ i jeżeli się nie pośpieszysz, uda im się wyjść poza obszar mapy, a wtedy w następnej turze przyprowadzą ze sobą oddział Rycerzy bez ziemi . Jeżeli uda Ci się wcześniej zabić uciekinierów (CH), otrzymasz 100 $ , ale Rycerze bez ziemi i tak pojawią się w kolejnej turze.
0
- Fantasy Wars - poradnik do gry
- Fantasy Wars: Poradnik do gry
- Fantasy Wars: Orkowie
- Fantasy Wars: Misja 1 - Podbicie goblinów
- Fantasy Wars: Misja 2 - Zwiad bojem
- Fantasy Wars: Misja 3 - Łączenie w całość
- Fantasy Wars: Misja 4 - Upadek Irandu
- Fantasy Wars: Misja 5 - Upadek Freiburga
- Fantasy Wars: Misja 6 - Ziemie rycerzy
- Fantasy Wars: Misja 7 - Wojna w przestworzach
- Fantasy Wars: Misja 8 - Pułapka na króla
- Fantasy Wars: Misja 9 - Upadek Versonu
- Fantasy Wars: Misja 10 - Ku ostatniemu morzu
- Fantasy Wars: Orkowie
- Fantasy Wars: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
