Fable 2: Rytuał
Aktualizacja:
Rytuał
Udaj się w stronę kaplicy. Droga jest trochę długa, możesz po drodze wykonać jakąś pracę w celu zdobycia złota, na przykład porąbać drewno. Po dotarciu na miejsce wejdź do środka i porozmawiaj z opatem. Ten jednak nie będzie za bardzo rozmowny, dopóki nie osiągniesz odpowiedniego poziomu sławy. Najszybszym sposobem jest wykonanie kilku dodatkowych zadań pobocznych. Możesz również nabić kilka punktów przy pomocy mieszkańców, pokazując im swoje trofea czy też używając innych pozytywnych gestów. Po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów renomy powróć do opata. Twoim kolejnym zadaniem będzie eskortowanie mnicha, który musi nabrać magicznej wody wprost ze Źródła Światła. Pierwszym krokiem jest odnalezienie owego mnicha. Siedzi i popija w pobliżu jaskini. Po krótkiej rozmowie zejdź po schodach do jaskini.
![]()  | ![]()  | 
Jak już zdążyłeś zauważyć, eskortujesz kobietę - siostrę Hannę. Początkowa droga nie przewiduje żadnych niespodzianek, więc możesz bezpiecznie kroczyć na przód. Dotrzesz do dużej sali z trzema zamkniętymi przejściami. Twoja towarzyszka stanie na jednej z platform, która podniesie pierwszą bramę. Idź cały czas wzdłuż wytyczonego szlaku, aż dojdziesz do pierwszego wodnego posągu. Hanna stanie na jednej z platform, Ty natomiast musisz stanąć na drugiej i poczekać, aż w dzbanie znajdzie się wymagana ilość wody (w prawym dolnym rogu znajduje się licznik).
![]()  | ![]()  | 
Po osiągnięciu 100% powróć do głównej sali. Nie obejdzie się bez walki, zostaniesz zaatakowany przez upiory. Kolejnym etapem jest drugie przejście, które otworzy się w taki sam sposób jak pierwsze. Tym razem będziesz musiał stanąć nieco dalej od Hanny, przejdź po schodkach na górę. Kiedy dzban będzie się napełniał, pojawią się upiory. Nie schodząc z platformy, eliminuj stwory przy pomocy broni dystansowej bądź magii (przytrzymaj (B), lewym analogiem wskaż cel, puść (B)). Ponownie wróć do głównej sali.
![]()  | ![]()  | 
Przed Tobą ostatnie przejście, prowadzące wprost do Źródła Światła. Kiedy wrota się lekko podniosą, pies wbiegnie do środka i po chwili przyniesie głowę jednego z upiorów. Co nie wróży za dobrze. Przejdź dalej, dotrzesz do kolejnej sali, gdzie będziesz musiał zmierzyć się ze sporą liczbą upiorów, by na koniec stanąć w pojedynku przeciwko upiorowi bez głowy. Niech nie zwiedzie Cię jego nazwa - co prawda macha mieczem na ślepo, nie mając pojęcia, gdzie jesteś, jednak kiedy zbliżysz się do niego, by przystąpić do walki w zwarciu, zostaniesz porażony prądem. Aby go załatwić, używaj broni dystansowej bądź magii. Jeżeli posiadasz jakiś czar na drugim poziomie, upiór powinien paść już po kilku mocnych trafieniach.
![]()  | ![]()  | 
Idź dalej, dotrzesz do Źródła Światła - po raz ostatni stań na drugiej płycie. Po krótkiej rozmowie dowiesz się, że opat został zaatakowany. Siostra Hanna wyrwie ogromny młot jednemu z posągów i czym prędzej popędzi na pomoc ojcu. Wejdź po schodach i opuść komnatę.
![]()  | ![]()  | 
0
- Fable II - poradnik do gry
- Fable 2: Poradnik, opis przejścia, sekrety
	
- Fable 2: Fabuła
		
- Fable 2: Dzieciństwo (cz.1)
 - Fable 2: Dzieciństwo (cz.2)
 - Fable 2: Narodziny bohatera
 - Fable 2: Bandyta
 - Fable 2: Początek wyprawy
 - Fable 2: Rytuał
 - Fable 2: Bohater Siły, Bohater Woli
 - Fable 2: Transakcja
 - Fable 2: Droga do Westcliff
 - Fable 2: Tygiel
 - Fable 2: Iglica
 - Fable 2: Wrota teleportu
 - Fable 2: W opałach
 - Fable 2: Bohater Umiejętności
 - Fable 2: Atak na Bloodstone
 - Fable 2: Broń
 - Fable 2: Doskonały Świat
 - Fable 2: Odwet
 
 
 - Fable 2: Fabuła
		
 
 - Fable 2: Poradnik, opis przejścia, sekrety
	
 
Komentarze czytelników
Arxel Legend
Obie lokacje są dostępne dopiero po ukończeniu głównej fabuły, albo tuż po wyjściu z Iglicy... Już nie pamiętam dokładnie ;-)
zanonimizowany579368 Centurion
bardzo fajny poradnik, niemam zastrzezen :]
Dahman Chorąży
Troche sie zawiodlem, mialy byc gry publiczne, liczylem wiec na male burdello boom boom, a tu jakies kosci ;) Zartuje oczywiscie
Pub Games lepiej chyba tlumaczyc jako 'Gry karczmiane', nieprawdaz? Albo od biedy barowe.
---
fantasmagieria.net... - dla zony i calej rodziny. 
zanonimizowany483403 Legend
Arx -> Fajny poradnik Ci wyszedł ;)
zanonimizowany369662 Konsul
a mi nie chce wejsc wrog publiczny:/ moze ktos pomoc? mail [email protected]
nutillia Chorąży
czesc 
ja natomiast mam problem-gdzie jest ta grota klejnotow?do tego wszystkiego na koniec mam kolejny problem-misja-odnalezienie rodziny po misj powrot do rdziny
zanonimizowany592093 Pretorianin
Arxel----> poradnik na 10/10 jest super;)
zanonimizowany569819 Senator
w Wigilie doostałem tą gre ale narazie nie skorzystam z poradnika ponieważ nie chce wiedzieć co mnie czeka dalej... Innym razem:) Poza tym gra jest fenomenalna...
Drantzell Junior
Brakuje jednej misji - Rzeźnia w Oakfield. Misja, która jest odpowiednikiem misji "Obrońca Światła", tylko że dla tych złych. Dostępna pewnie, kiedy złożymy sporo ofiar dla Cieni.
zanonimizowany630120 Junior
gdzie znajdę gest śmiech
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










