Fable 2: Iglica
Aktualizacja:
Iglica
Kiedy będziesz gotowy udaj się do doków, gdzie czeka na Ciebie Młot. Przejdź do portu, skąd statkiem dotrzesz do Iglicy. Niestety, musisz zostawić wszelką broń oraz psa. Wyruszysz po zaakceptowaniu warunków.
Dzień pierwszy
Podążaj za wszystkimi, strażnicy dobrze pilnują, byś się nigdzie nie zagubił. Poznasz Boba, jednego z rekrutów, z którym będziesz miał przyjemność ponownego spotkania nieco później. Zostaniesz zaprowadzony pod schody, na których stoi Lucien. Po jego krótkiej przemowie wszyscy pójdą spać.
![]()  | ![]()  | 
Przebudzisz się w barakach, w nowym stroju i obroży, która za nieposłuszeństwo pozbawia Cię punktów doświadczenia. Kiedy wezwie Cię komendant, czym prędzej udaj się do niego. Na swej drodze napotkasz Boba, który pilnuje Gartha. Niestety, nie jesteś w stanie go teraz uwolnić, więc biegnij dalej za szlakiem. Kiedy dotrzesz na miejsce, będziesz musiał wykonywać rozkazy komendanta. Jeżeli tego nie zrobisz - stracisz doświadczenie. Masz 10 sekund, aby wybrać (bądź nie) jeden z dwóch gestów.
![]()  | ![]()  | 
Tydzień 38
Po pozytywnym zdaniu testu zaufania zgłoś się do aresztu. Jeden ze strażników chce coś przekąsić, w tym czasie Ty musisz pilnować więźniów. Strażnik zakaże Ci karmienia ich, jeżeli mu się sprzeciwisz - stracisz punkty doświadczenia. Podczas trzech minut musisz wybrać, czy nakarmisz więźniów (zdobędziesz punkty dobra), czy też ich zagłodzisz (zdobędziesz punkty zła). Wajcha po prawej przy każdej celi odpowiedzialna jest za zrzucenie jedzenia. Wybór należy do Ciebie.
![]()  | ![]()  | 
Tydzień 137
Ponownie zostaniesz wezwany do komendanta. Tym razem staniesz przed wyborem dotyczącym zabicia (bądź nie) Boba. Na każdą decyzję masz 10 sekund. Podobnie jak w przypadku więźniów - zabicie go doda Ci kilka punktów zła, jeśli go oszczędzisz, stracisz doświadczenie, lecz zyskasz punkty dobra. Wybór należy do Ciebie.
![]()  | ![]()  | 
Wiele lat później...
Zostajesz wezwany do komendanta już ostatni raz. Zaniepokojony brakiem raportu jednego ze strażników poprosi Cię, byś sprawdził, co jest nie tak. Kiedy dotrzesz na miejsce, przeszukaj martwego strażnika. Po chwili za Tobą pokaże się Garth, który zdobył wystarczającą ilość Woli, by zdjąć Ci obrożę. Nadszedł czas ostatecznych porachunków. Biegnij do siedziby komendanta, po drodze eliminując wszelkie zagrożenie. Strażnicy przy nim są silniejsi od zwykłych strażników. Kiedy komendant polegnie, Garth zdobędzie jeszcze więcej doświadczenia, dzięki czemu pomoże Ci rozprawić się z pozostałymi strażnikami.
![]()  | ![]()  | 
Biegnij w kierunku łodzi, natrafisz na kilka grupek wrogów, z którymi - wraz z pomocą towarzysza - rozprawisz się bardzo szybko. Dotrzesz do Oakfield, gdzie odzyskasz swoje dawne wyposażenie oraz psa.
Nagroda: 5000 punktów sławy, Zniszczona obroża z Iglicy.
![]()  | ![]()  | 
0
- Fable II - poradnik do gry
- Fable 2: Poradnik, opis przejścia, sekrety
	
- Fable 2: Fabuła
		
- Fable 2: Dzieciństwo (cz.1)
 - Fable 2: Dzieciństwo (cz.2)
 - Fable 2: Narodziny bohatera
 - Fable 2: Bandyta
 - Fable 2: Początek wyprawy
 - Fable 2: Rytuał
 - Fable 2: Bohater Siły, Bohater Woli
 - Fable 2: Transakcja
 - Fable 2: Droga do Westcliff
 - Fable 2: Tygiel
 - Fable 2: Iglica
 - Fable 2: Wrota teleportu
 - Fable 2: W opałach
 - Fable 2: Bohater Umiejętności
 - Fable 2: Atak na Bloodstone
 - Fable 2: Broń
 - Fable 2: Doskonały Świat
 - Fable 2: Odwet
 
 
 - Fable 2: Fabuła
		
 
 - Fable 2: Poradnik, opis przejścia, sekrety
	
 
Komentarze czytelników
Arxel Legend
Obie lokacje są dostępne dopiero po ukończeniu głównej fabuły, albo tuż po wyjściu z Iglicy... Już nie pamiętam dokładnie ;-)
zanonimizowany579368 Centurion
bardzo fajny poradnik, niemam zastrzezen :]
Dahman Chorąży
Troche sie zawiodlem, mialy byc gry publiczne, liczylem wiec na male burdello boom boom, a tu jakies kosci ;) Zartuje oczywiscie
Pub Games lepiej chyba tlumaczyc jako 'Gry karczmiane', nieprawdaz? Albo od biedy barowe.
---
fantasmagieria.net... - dla zony i calej rodziny. 
zanonimizowany483403 Legend
Arx -> Fajny poradnik Ci wyszedł ;)
zanonimizowany369662 Konsul
a mi nie chce wejsc wrog publiczny:/ moze ktos pomoc? mail [email protected]
nutillia Chorąży
czesc 
ja natomiast mam problem-gdzie jest ta grota klejnotow?do tego wszystkiego na koniec mam kolejny problem-misja-odnalezienie rodziny po misj powrot do rdziny
zanonimizowany592093 Pretorianin
Arxel----> poradnik na 10/10 jest super;)
zanonimizowany569819 Senator
w Wigilie doostałem tą gre ale narazie nie skorzystam z poradnika ponieważ nie chce wiedzieć co mnie czeka dalej... Innym razem:) Poza tym gra jest fenomenalna...
Drantzell Junior
Brakuje jednej misji - Rzeźnia w Oakfield. Misja, która jest odpowiednikiem misji "Obrońca Światła", tylko że dla tych złych. Dostępna pewnie, kiedy złożymy sporo ofiar dla Cieni.
zanonimizowany630120 Junior
gdzie znajdę gest śmiech
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












