Dungeons: Caves of Horror
Aktualizacja:
Misja 7 - Caves of Horror

Legenda:
1. złoże złota
2. trzecia komnata
3. druga komnata
4. pierwsza komnata
5. wejście do podziemi
6. ostatnia komnata
![]() | ![]() |
Początki misji spędzimy na oczekiwaniu na to, co też wymyśli zbuntowany Król Zombie. Czas ten możemy wykorzystać na przykład na stawianie kolejnych pentagramów lub też powiększenie zasobów złota - idealnie nadaje się do tego złoże zlokalizowane na południu mapy (mapa, punkt 1). Po kilku minutach naszym oczom ukazuje się komnata z grobowcami władcy nieumarłych (mapa, punkt 4).
![]() | ![]() |
Naszym pierwszym zadaniem jest powstrzymanie nadchodzącej hordy szkieletorów. Nie dopuszczamy ich w pobliże serca - mimo wątłej postury przeciwnicy potrafią narobić sporo szkód. Po rozprawieniu się z kościstą bandą wracamy na teren odkrytej komnaty i niszczymy wszystkie znajdujące się tam grobowce.
![]() | ![]() |
Kolejna komnata z grobowcami jest zlokalizowana na zachodzie planszy (mapa, punkt 3). Postępujemy tak samo jak w przypadku poprzedniej - niszczymy armię szkieletów, zabijamy strzegących grobów kościstych właścicieli i niszczymy grobowce.
![]() | ![]() |
Po chwili przerwy Król Zombie odkrywa przed nami kolejną komnatę - tym razem zlokalizowaną na wschodzie mapy (mapa, punkt 2). Powtarzamy wcześniejsze schematy i demolujemy trumny.
![]() | ![]() |
Z racji coraz częstszych wizyt przypadkowych poszukiwaczy warto zainteresować się także ochroną naszego Serca Lochu - najprostszym i najbardziej skutecznym półśrodkiem będzie zatrudnienie strażnika, którego możemy wywołać z menu artefaktu. Chwilę później otwiera się brama zlokalizowana tuż przy głównej sali z kolumnami (mapa, punkt 5).
![]() | ![]() |
Z podziemnego przejścia wyjdzie stamtąd piątka potworów, których musimy pokonać przed dotarciem do naszego Serca Lochu. Po chwili otworzy się kolejna komnata z grobowcami zlokalizowana na północny wschód, w prawym górnym rogu (mapa, punkt 6).
![]() | ![]() |
Przed nami najtrudniejsza batalia - ostatni zastęp szkieletów to prawdziwi kostni czempioni, a walka przeciwko całej grupie może stać się źródłem naszej zguby. Odciągamy ich po jednej sztuce i likwidujemy za pomocą specjalnych umiejętności. Po skończonej walce wracamy do komnaty i niszczymy trumny.
![]() | ![]() |
Wracamy w pobliże otwartego przejścia do niższego poziomu lochów (mapa, punkt 5). Schodzimy w dół i spotykamy naszego przeciwnika - Króla Zombie.
![]() | ![]() |
Walka z nim polega na zniszczeniu ośmiu urn zlokalizowanych w każdym narożniku planszy, bowiem chronią one władcę nieumarłych od śmierci (jakkolwiek to nie brzmi dziwnie). Po zniszczeniu prochów zajmujemy się samym królem, a potem niszczymy Serce Króla. Jeden z głównych przeciwników zostaje wyeliminowany - misja zakończona!
- Dungeons - poradnik do gry
- Dungeons: Poradnik do gry
- Dungeons: Opis przejścia
- Dungeons: Crystal Throne
- Dungeons: Yum-Yumville
- Dungeons: Pleasant Creek
- Dungeons: Happy Hills
- Dungeons: Sleepy Manor
- Dungeons: Laughtown Everglad
- Dungeons: Caves of Horror
- Dungeons: Castle Sweetcliff
- Dungeons: Cuddleton
- Dungeons: Neverevil Mountain
- Dungeons: Laughington on Milklake
- Dungeons: Volcano of Terror
- Dungeons: Snowdrop
- Dungeons: Paradise Castle Upon Honeyville River
- Dungeons: Twittervale
- Dungeons: Pleasant of View
- Dungeons: Crystal Throne
- Dungeons: Opis przejścia
- Dungeons: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















