Dungeons: Volcano of Terror
Aktualizacja:
Misja 12 - Volcano of Terror

Legenda:
1. komnata Marthasa
2. sala z kamiennymi posągami
3. wejście do podziemi
![]() | ![]() |
W tej misji przeciwko nam buntuje się Minos, co oznacza tylko jedno - perspektywę walki i uciążliwym przeciwnikiem. Na początek jednak musimy przywołać do siebie wszystkie gobliny, które zagubiły się w czeluściach lochów. Znajdziemy je na głównej planszy w miejscach oznaczonych wykrzyknikiem. Nie próżnuje także nasz antagonista, nękając nasze włości partyzanckim atakiem dwóch kamiennych strażników oraz duetów panter i olbrzymich skorpionów - szybko likwidujemy niezorganizowany nalot nadciągający z północy. Niestety, takie akcje będą powtarzały się coraz częściej, warto więc zadbać o odpowiednią ochronę Serca Lochu...
![]() | ![]() |
... tradycyjnie sięgając po pomoc strażnika. Kroczymy w dolny lewy róg planszy - spotkamy tam naszego nowego poddanego, paladyna Marthasa (mapa, punkt 1). Pomoże on nam stoczyć ostateczny bój z przebiegłym Minosem. Eskortujemy go podczas całej drogi aż do pewnej Sali (mapa, punkt 2).
![]() | ![]() |
Ta komnata od początku wydaje się dziwna - w końcu 16 posągów nie może sobie stać ot tak. Nasze przypuszczenia sprawdzają się - gdy przekroczymy mury tego pomieszczenia, mechanizm odcina nam jakąkolwiek drogę ucieczki. By odpędzić kamiennych przeciwników, musimy uruchomić cztery dźwignie stojące w każdym rogu salki. Bezsensownym jest wdawanie się w walkę - uciekamy przed marmurową hołotą po rogach planszy, pociągając za kolejne dźwignie. Gdy nam się uda, posągi jak gdyby nigdy nic powrócą na swoje miejsce.
![]() | ![]() |
W tym momencie pojawia się spory problem - wejście do podziemnej Sali (mapa, punkt 3) jest zamknięte za pomocą specjalnej magicznej siły. Marthas może ją otworzyć, jednakże... musimy mu przekazać aż 9001 jednostek Soul Points! Wracamy w takim razie na teren naszych lochów - stawiamy cele, pentagramy i pułapki - musimy zainwestować trochę duchowych punktów, by później można było szybko je zyskiwać. Pod żadnym pozorem nie opuszczamy Marthasa - jest on zbyt delikatny, by oprzeć się atakom jednostek wysyłanych przez Minosa.
![]() | ![]() |
Po zebraniu 9001 duchowych punktów przekazujemy je Marthasowi, klikając nań PPM. On po chwili otwiera nam przejście o podziemnego lochu, gdzie stoczymy walkę z Minosem. Okazuje się jednak, że wcale nie będzie to takie trudne - nasz wróg jest bowiem przykuty do ściany, a my możemy swobodnie atakować przeciwnika. Po zlikwidowaniu Minosa misja zostanie zakończona.
- Dungeons - poradnik do gry
- Dungeons: Poradnik do gry
- Dungeons: Opis przejścia
- Dungeons: Crystal Throne
- Dungeons: Yum-Yumville
- Dungeons: Pleasant Creek
- Dungeons: Happy Hills
- Dungeons: Sleepy Manor
- Dungeons: Laughtown Everglad
- Dungeons: Caves of Horror
- Dungeons: Castle Sweetcliff
- Dungeons: Cuddleton
- Dungeons: Neverevil Mountain
- Dungeons: Laughington on Milklake
- Dungeons: Volcano of Terror
- Dungeons: Snowdrop
- Dungeons: Paradise Castle Upon Honeyville River
- Dungeons: Twittervale
- Dungeons: Pleasant of View
- Dungeons: Crystal Throne
- Dungeons: Opis przejścia
- Dungeons: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










