Dungeon Siege 2: The Second Familiar Surgeon
Aktualizacja:
2.1.3 The Second Familiar Surgeon
Etapy:
- Użyj klucza zdobytego w walce z Familiar Surgeon, aby dostać się do Calennor Stronghold
- Porozmawiaj z projekcją Overmage'a
- Znajdź i zabij drugiego Familiar Surgeon
- Wróć do Danadela w Aman'lu
Czas wypróbować klucz do grobowca z lasu Vai'lutra, tego którego wcześniej nie można było otworzyć [3] . Po użyciu tego klucza przytwierdzony Elf zostanie uwolniony i zaatakuje. Zabiwszy go, wejdź do środka grobowca. Znajdziesz się w zrujnowanym miejscu zwanym An Ancient Stockade, w którym niczego istotnego dla fabuły nie ma. Trochę tu skrzyń i ukrytych komnat z wartościowym ekwipunkiem (szukaj z mapą!) oraz potworów strzegących tego miejsca (nareszcie klasyczne kościotrupy!). Po wyjściu stąd udaj się dalej w głąb lasu Vai'lutra (za teleportem [7] idź drogą, którą jeszcze nie szedłeś). Pojawią się tu opętane Elfy (Bound Elf), a zabite - pozostawią fiolki z krwią potrzebne w zadaniu Ressy (2.2.5 Questionable Methods). Eksplorując las, natkniesz się na kolejne wejście do grobowca [11] , w którym czeka dodatkowy quest (2.2.8 Treasure Hunting). Po wyjściu z grobowca aktywuj teleport [12] i idź dalej. Nieopodal znajduje się grobowiec Karmazynowch Łowców [15] związany z zadaniem Ressy (patrz zadania poboczne). Jeśli masz już dziesięć fiolek z krwią Elfów, to możesz do niej wrócić (teleportuj się do Western Vai'lutra Forest [7] ) i kontynuować ten quest. Idąc dalej, trafisz do lasu Calennor (The Calennor Wood). Niedaleko od wejścia do niego mieści się teleport [3] . Znajdziesz tu również kolejny składnik potrzebny Nari (zadanie 1.2.6 The Ancient Tome) - po zabiciu Bound Naldrum [6] zdobędziesz chochlika w bursztynie (A Pixie Preserved in Amber) . Dalej skręć w pierwszą odnogę i idź aż dotrzesz do dziwnego miejsca. Straszny las pełen chwastów i kolczastych roślin zmieni się nagle w piękną i spokojną polankę pełną kwiatów. Spotkasz tam... Celeb'hela! Zabiłeś go przecież w Arinth's Heights! Okazuje się, że prawdziwy Celeb'hel żyje i przygotował misterny plan ratowania Elfów. Spotkanie go uruchamia kolejne zadanie dodatkowe (2.2.2 Celeb'hel The Elder). Kontunuuj wędrówkę do Calennor Stronghold [10] , aktywując po drodze teleport [9] . Wejście do grobowca znów udekorowano Elfem. Zabij go i wejdź do środka. Calennor Stronghold kryje trochę tajemnic. Oprócz drugiego Familiar Surgeon'a znajdziesz tu kilka ukrytych komnat. Blisko wejścia usytuowana jest komnata, w której natkniesz się na trupa [2] . Nie byłoby w tym nic dziwnego, ale trupem jest jeden z ludzi Talaina z wbitym mieczem należącym do Vai'kesh! Podstępne istoty okłamały Cię i szykują coś przeciwko Elfom z Aman'lu. To odkrycie prowadzi do rozpoczęcia drugiej części questu Vai'kesh (2.2.7 The Vai'kesh, Part 2). Przeszukując inne komnaty, zdobędziesz kamienne kule [6, 12, 15] , które należy umieścić w specjalnej komnacie [8] . Ułożenie wszystkich trzech kul otwiera skrytkę ze skrzynią w tej samej komnacie. Dodatkowo, eksplorując więzienie, natkniesz się na zwłoki kolejnego sobowtóra Cele'hela [10] . Weź jego Soulstone potrzebny do questu 2.2.2. Na samym końcu [14] czeka na Ciebie drugi Familiar Surgeon. Walka z nim wygląda tak samo jak z poprzednim.

0
- Dungeon Siege II: Broken World - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Broken World - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Rozdział 2
- Dungeon Siege 2: Zadania główne
- Dungeon Siege 2: Elves Under Siege
- Dungeon Siege 2: The Familiars
- Dungeon Siege 2: The Second Familiar Surgeon
- Dungeon Siege 2: Solanum
- Dungeon Siege 2: Zadania poboczne
- Dungeon Siege 2: Naturalist Ithara's Research, Part 2
- Dungeon Siege 2: Celeb'hel The Elder
- Dungeon Siege 2: Minli the Fearie
- Dungeon Siege 2: The Aman'lu Arena
- Dungeon Siege 2: Questionable Methods
- Dungeon Siege 2: The Vai'kesh
- Dungeon Siege 2: The Vai'kesh, Part 2
- Dungeon Siege 2: Treasure Hunting
- Dungeon Siege 2: Rozdział 2
- Dungeon Siege 2: Broken World - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany372436 Centurion
No wszystko super, ale czy ktoś może mi wyjaśnić czemu jeszcze recka do tej gry nie została opublikowana???
zanonimizowany245132 Senator
Świetny poradnik, ale chcialem uzuplenic np jeden z wiekszych problemów jakie mialem przechodząc BS - pokonanie Familiar Surgeonów, autor napisal tu kilka watpliwych uwag.
1. Po pierwsze - nie wychodzimy z pola bitwy - jak poradzil autor, bo... z trzech kaluz krwi tworza sie cyklicznie co kilkadziesiat sekund te male stworki, ktore regeneruja HP Surgeona. Jesli uciekniemy z pola bitwy - Surgeon natychmiast sie uzdrowi do pelnych HP.
2. Odpornosc an death magic nie jest az tak kluczowa.
3. nie gramy tym razem w mirror mode - tylko w rampage. Najlepszy dmg dealer w grupie wykoncza spawnujace sie potworki, podczas gdy reszta grupy leje Surgeona. Musi wykonczac je mozliwe szybko- tak aby Surgeon nie zdazal sie z nich uzdrawiac.
4. Uzywamy na Surgeona mozliwie mocnych i mozliwie szybko regenerujacych sie Atakow specjalnych.
zanonimizowany294061 Junior
witam czy wie ktos jak pokonac chirurga??
zanonimizowany1038289 Junior
Siemeczka =) Postanowiłem powrócić do tej starej ale jarej gierki RPG jednakże pilnie potrzebuje pomocy z tym dodatkiem. Przeszedłem podstawową część DS II i wgrałem swoją postać
z wszystkimi postępami do dodatku DS: BW. Wszystko byłoby super gdybym mógł z karty członków drużyny przydzielić osoby, które niegdyś mi towarzyszyły. Niestety driada (NPC zarządzająca gospodą) najwidoczniej ma jakiś błąd uniemożliwiający dodanie bohaterów
z podstawki :( Z wszystkich postaci mogę wybrać jedynie 3 postacie :/ Są nimi: Lothar, Krasnolud Yoren i 1 wierzchowiec. Sęk w tym co z resztą postaci, które widnieją
na 2 kartach :/ Dlaczego po wybraniu poszczególnej postaci nie dodaje i nie wyświetla mi się żadne powitalne okno dialogowe? Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu tego dyskomfortowego problemu. Aktualnie posiadam postać z 49 lvl i gram dalej w początkującym trybie, żeby nie zaczynać zabawy od początku. Grę w raz z dodatkiem zainstalowaną mam w 2 osobnych folderach na tej samej partycji. Z góry, Dzięki Wielkie za pomoc ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
