Dungeon Siege 2: Nowości

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Twórcy gry wprowadzili kilka istotnych nowości w stosunku do wersji podstawowej:

Nowa rasa - Dwarf (Krasnolud), który otrzymuje następujące bonusy od początku gry:

  • 1 point in Critical Strike
  • 1 point in Survival
  • 1 point in Chant of Stone
  • +3 Strength
  • +1 Intelligence

Dwie nowe klasy postaci (charakterystyka znajduje się niżej):

Blood Assassin (połączenie Ranger + Combat Mage)

Fist of Stone (połączenie Fighter + Nature Mage)

Trener (Trainer Vireni z mapy The Dryad Outpost) - za odpowiednią opłatą umożliwia reset umiejętności. Wszystkie punkty umiejętności możemy wówczas rozdysponować na nowo.

Najemnicy - w grze pojawia się trójka nowych najemników (Yoren, Ressa, Celeb'hel), których można zwerbować po ukończeniu odpowiednich zadań.

Przedstawiciel F&K Society - dość pomysłowa opcja, dzięki której posiadacze gry Dungeon Siege: Throne of Agony na konsolę PSP mogą transferować przedmioty za pomocą specjalnych kodów. Dodatkowo można wymieniać u niego znalezione starożytne tablice (Ancient Agallan Tablet) na przedmioty unikatowe.

Nowe zwierzęta - w Broken World pojawiają się (są dostępne od samego początku gry) dwa nowe zwierzaki: Pack Ram i Kohl Beast

Pet:

Weapon:

Power:

Emanation:

Pack Ram - Poradnik do gry - Nowości w Broken World - Dungeon Siege II: Broken World - poradnik do gry

Pack Ram

Kick

Earthquake - tworzy fale uderzeniowe raniące i paraliżujace wrogów

Determination - zwiększa maksymalny poziom energii i siły drużyny

Kohl Beast - Poradnik do gry - Nowości w Broken World - Dungeon Siege II: Broken World - poradnik do gry

Kohl Beast

Claw Slash

Flurry - na 4 sekundy Kohl Beast zwiększa swą szybkość ataku i siłę zadawanych obrażeń

Deadly Strike - zwiększa częstotliwość i siłę ciosów krytycznych

Receptury (Reagent Recipes) - dzięki nim możemy tworzyć unikatowe (z zestawów także!) przedmioty, receptury określają jakie składniki są potrzebne do otrzymania każdego z nich.

Blood Assasin

Blood Assasin - Krwawy Zabójca to bardzo ciekawa postać. Ranger z ofensywnymi czarami Combat Mage'a plus własne specjalności. Posiada ciekawą umiejętność namierzania kilku celów jednocześnie i rzucania na nie ofensywnego czaru.

Blood Assasin Powers:

  

Execute

Moc pozwalająca w tym samym momencie użyć czaru ofensywnego na naznaczonych obiektach

 

Zadaje obrażenia wszystkim naznaczonym celom

Ravaging Strike

Umożliwia wykonanie za pomocą dystansowej broni specjalnego ataku o zwiększonej sile

 

Specjalny atak kosztem 40% energii

Rune of Blood

Moc pozwalająca zakładać śmiercionośne pułapki

Uaktywniona pułapka uderza we wszystkich znajdujących się w pobliżu wrogów (czas trwania 20 s)

 

Rune of Sacrifice

Moc umożliwiająca zwiększenie zadawanych obrażeń

Kosztem - 300% energii do regeneracji zwiększa na pewien czas zadawane obrażenia

 

Blood Assasin Skills:

  

Shred Blood

Ataki przeprowadzane na odległość (Ranged) mogą doprowadzić do krwotoku przeciwnika

 

Szansa na zwiększone obrażenia (dodatkowy bonus za inteligencję)

Mark Mastery

Zwiększa efektywność naznaczania przeciwników

Zwiększa obrażenia zadane przez naznaczanie, wydłuża jego trwanie i skraca czas regeneracji

 

Bloodsoaked Shoots

Nasączanie broni własną krwią

Zwiększa obrażenia zadawane bronią dystansową (Ranged) kosztem energii

Rune Mastery

Mistrzostwo w posługiwaniu się runami

Skraca czas regeneracji run

 

Living Death

Umiejętność balansowania na krawędzi życia i śmierci

Zwiększa odporność na obrażenia fizyczne kosztem zmniejszenia odporności na ogień

 

Improved Weapon Enhacements

Umiejętność wydajniejszego wykorzystania broni za pomocą magii

 

Zwiększenie czasu trwania czarów modyfikujących broń

Ignite Blood

Umiejętność doprowadzenia do podpalenia krwi przeciwnika przy użyciu Ravaging Strike

 

(umiejętność jednopunktowa)

 

70 obrażeń przez 5 sekund

Improved Runes

Udoskonalone posługiwanie się runami

(umiejętność jednopunktowa)

 

+1 metr do zasięgu działania Rune of Blood i Rune of Sacrifice

 

Improved Execute

Udoskonalone posługiwanie się mocą Execute

 

 

(umiejętność jednopunktowa)

 

+4 metry do zasięgu działania Execute

Grace of the Night

Umiejętność zwiększenia atrybutów

(umiejętność jednopunktowa)

 

+24 do zręczności

+16 do inteligencji

 

Fist of Stone

Fist of Stone - Kamienna Pięść jest postacią bardziej defensywną i przeznaczoną do walki bezpośredniej. Połączenie magii natury i wojownika wraz ze specjalnymi umiejętnościami daje ciekawe zestawienie mogące służyć drużynie jako "mur obronny".

Fist of Stone Powers:

  

Stone Form

Umiejętność przybrania kamiennej formy

 

Zwiększa siłę i pancerz całej drużyny na 10 sekund

Eathquake Aura

Wytworzenie aury powodującej trzęsienie ziemi

Powoduje zadawanie obrażeń o określonym zasięgu przez określony czas (uzależnione od poziomu)

 

Fault Line

Wyznacza granicę, przez którą nie mogą przejść wrogowie

Fragment terenu jest przez kilka sekund nie do przejścia dla wrogów, zadaje im obrażenia i paraliżuje ich

 

Eruption

Powoduje pojawienie się dookoła bloków kamiennych wyrastających spod ziemi

Bloki zadają ogromne obrażenia przez określony czas i o określonym zasięgu (uzależnione od poziomu)

 

Fist of Stone Skills:

  

Tremor

Wykorzystując siły natury zwiększa zadawane obrażenia

Wywołuje wstrząsy zadające dodatkowe obrażenia przeciwnikom (bonus za inteligencję)

 

Chant of Stone

Czerpanie sił z kamieni

Zwiększa energię i pancerz (bonus za inteligencję)

 

Soul of Protection

Umiejętność wydajniejszego używania czarów defensywnych modyfikujących broń

Dodatkowo zwiększa szansę na natychmiastową regenerację mocy defensywnych

 

Soul of Strenght

Umiejętność wydajniejszego używania czarów ofensywnych modyfikujących broń

Dodatkowo zwiększa szansę na natychmiastową regenerację mocy ofensywnych

 

Fast Recovery

Umiejętność szybszego odzyskiwania świadomości i leczenia

Zwiększa szybkość regeneracji energii i powrotu do świadomości.

 

Quake

Rozwinięcie umiejętności Tremor

Zwiększa zasięg działania i obrażenia zadawane przez Tremor

 

Improved Fault Line

Ulepszenie mocy Fault Line

(umiejętność jednopunktowa)

 

Przedłuża czas działania Fault Line

 

Healing Hands

Leczenie dotykiem

(umiejętność jednopunktowa)

 

+125% efektywności leczenia

 

Strenght of the Mountain

Umiejętność zwiększenia atrybutów

(umiejętność jednopunktowa)

 

+16 do siły

+12 do inteligencji

 

Improved Tremor

Rozwinięcie umiejętności Tremor

(umiejętność jednopunktowa)

 

+15 obrażeń przy użyciu Tremor

 

Groundshaker

Zwiększa zasięg działania Earthquake Aura i Eruption

(umiejętność jednopunktowa)

 

+0.5 metra do Erathquake Aura

+0.75 metra do Eruption

 

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2006-10-13
11:00

zanonimizowany372436 Centurion

😈

No wszystko super, ale czy ktoś może mi wyjaśnić czemu jeszcze recka do tej gry nie została opublikowana???

Komentarz: zanonimizowany372436
2006-10-13
11:30

zanonimizowany245132 Senator

Świetny poradnik, ale chcialem uzuplenic np jeden z wiekszych problemów jakie mialem przechodząc BS - pokonanie Familiar Surgeonów, autor napisal tu kilka watpliwych uwag.

1. Po pierwsze - nie wychodzimy z pola bitwy - jak poradzil autor, bo... z trzech kaluz krwi tworza sie cyklicznie co kilkadziesiat sekund te male stworki, ktore regeneruja HP Surgeona. Jesli uciekniemy z pola bitwy - Surgeon natychmiast sie uzdrowi do pelnych HP.

2. Odpornosc an death magic nie jest az tak kluczowa.

3. nie gramy tym razem w mirror mode - tylko w rampage. Najlepszy dmg dealer w grupie wykoncza spawnujace sie potworki, podczas gdy reszta grupy leje Surgeona. Musi wykonczac je mozliwe szybko- tak aby Surgeon nie zdazal sie z nich uzdrawiac.

4. Uzywamy na Surgeona mozliwie mocnych i mozliwie szybko regenerujacych sie Atakow specjalnych.

Komentarz: zanonimizowany245132
2007-04-11
21:39

zanonimizowany294061 Junior

witam czy wie ktos jak pokonac chirurga??

Komentarz: zanonimizowany294061
2015-01-06
15:17

zanonimizowany1038289 Junior

Siemeczka =) Postanowiłem powrócić do tej starej ale jarej gierki RPG jednakże pilnie potrzebuje pomocy z tym dodatkiem. Przeszedłem podstawową część DS II i wgrałem swoją postać
z wszystkimi postępami do dodatku DS: BW. Wszystko byłoby super gdybym mógł z karty członków drużyny przydzielić osoby, które niegdyś mi towarzyszyły. Niestety driada (NPC zarządzająca gospodą) najwidoczniej ma jakiś błąd uniemożliwiający dodanie bohaterów
z podstawki :( Z wszystkich postaci mogę wybrać jedynie 3 postacie :/ Są nimi: Lothar, Krasnolud Yoren i 1 wierzchowiec. Sęk w tym co z resztą postaci, które widnieją
na 2 kartach :/ Dlaczego po wybraniu poszczególnej postaci nie dodaje i nie wyświetla mi się żadne powitalne okno dialogowe? Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu tego dyskomfortowego problemu. Aktualnie posiadam postać z 49 lvl i gram dalej w początkującym trybie, żeby nie zaczynać zabawy od początku. Grę w raz z dodatkiem zainstalowaną mam w 2 osobnych folderach na tej samej partycji. Z góry, Dzięki Wielkie za pomoc ;)

Komentarz: zanonimizowany1038289

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl