Dungeon Lords: Teatr Fargrove, poziom 1
Aktualizacja:
Teatr Fargrove: poziom 1

W teatrze będziesz spotykał ciągle wrogów, takich jak gobliny i Sewer Slimy, rzadziej szczury i nietoperze. Zaczynasz w punkcie (1) . Kieruj się do punktu (2) na południe. Po drodze znajdziesz 3 skrzynie [3,3,3]. Gdy dotrzesz do (2) zawali się pod Tobą podłoga, a Ty znajdziesz się w małym i prostym tunelu, na którego końcu znajdziesz 2 skrzynie [2,2] oraz zejście do kanałów, z którego musisz skorzystać.
![]() | ![]() |
Wróć się do teatru i tym razem wybierz drogę na zachód. Kierując się na południe (3) ponownie zobaczysz dziurę (9) , tym razem jednak nie ma sensu tam wchodzić, ponieważ poza krótkim tunelem oraz paroma sewer slimami nic tam nie znajdziesz, a będziesz zmuszony wrócić się do kanałów. Przeszukaj sąsiednie komnaty, a znajdziesz 5 skrzyń [1,2,3,3,3]. W punkcie (4) czeka Cię walka (10) z goblinami, magami oraz balistą. Wycofując się do tunelu na północ pokonasz ich bez problemu. Zanim udasz się na południe i zachód w kierunku punktu (6) , przeszukaj wszystkie komnaty, a znajdziesz 11 skrzyń [1,1,1,1,1,1,1,2,2,3,3]. Z czego aż cztery skrzynie znajdziesz w punkcie (5) .
![]() | ![]() |
Po przejściu tunelu odnajdziesz windę (11) w punkcie (6) . Nie działa ona jednak, dlatego trzeba do niej znaleźć dźwignię. Podążaj do pomieszczenia (7) , po drodze opróżniając 2 skrzynie [1, 3]. Znajdziesz tam nie działającą windę (12) oraz potrzebną Ci dźwignię. Możesz udać się do punktu (8) , jest tam zawalone przejście na wyższy poziom, a po drodze znajdziesz tylko pudła. Komnata (9) jest obecnie ukryta, odblokujesz ją na wyższym poziomie. W środku znajdują się 3 skrzynie [1,2,3]. Udaj się teraz z powrotem do windy (6) , włóż dźwignię na swoje miejsce i wjedź na wyższy poziom.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany262280 Junior
Yo manns and girls jest jakaś tu fajna laska ktora gra w dungeon lords?
zanonimizowany262280 Junior
Noo to zajebiście tylko niech mi się przedstawi a ja Pawello (Paweł) Lansik !!!
zanonimizowany360180 Junior
jestem w Arindel, Trial of Ancient Elders, ostatni etap, zabijam wszystkich, ale windy nie zjezdzaja. Moze ktos wie, jak to zrobic?
WrednySierściuch Senator
musicie napisać więcej o Custard Mansion
Mogę ci coś zagwarantować na 125% - NIKT z redakcji nie będzie dopisywać ŻADNYCH informacji do materiału sprzed 9! lat. Bo niby po co?
Ale znaj mą łaskę (aczkolwiek zgroza mnie ogarnia jak pomyślę że nie radzisz sobie z tak malutką lokacją -gdzie nie trzeba zbytnio kombinować - tylko ostatni boss jest strasznie morderczy na tym etapie rozwoju bohatera)
http://www.gamebanshee.com/dungeonlords/walkthrough/custardmansion.php
Ode mnie porada dla każdego kto to czyta - sprawdź w jaką wersję grasz, i jeśli jest to zwykłe Dungeon Lords - skasuj je i zdobądź Dungeon Lords MMXII - czyli tą samą grę tylko w ciut lepszej grafice (lecz nadal paskudnej ;D) i z pewnymi poprawkami
https://www.gry-online.pl/gry/dungeon-lords-mmxii/z03058#pc
zanonimizowany1029806 Junior
Porada dla bolen upewnij się czy nie zabiłeś czarodzieja na górze!
zanonimizowany1029806 Junior
Ta gra jest -@-?/ista ale denerwują mnie kary za noszenie przedmiotów(niektórych zależy od umiejętności i siły) i dla fanów takich gier polecam grę Gothic ją już pewnie znacie i risen
WrednySierściuch Senator
Porada dla bolen upewnij się czy nie zabiłeś czarodzieja na górze!
Ty naprawdę myślisz że on nadal czeka na tą "poradę"?
Tzn od 2006?
Czyli 8 LAT ???
Litości...
Jakafajaksywa? Junior
Panie kolego dalej czekam jak otworzyć bramę na zakazane ziemię
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




